IKM uke 46

Ja, bruker å rettferdiggjøre tidligtestingen min med at det er greit å ha en blenda test å sammenligne opp imot :hilarious: Blir jo helt tullerusk av denne prøvingen..
Det jeg også pleier å si til slutt :hilarious: Men har fått så mye skygger de siste gangene at jeg vet ikke om jeg tør. Er første runden med ivf også så nesten enda mer nervepirrende denne gangen

Det jeg også pleier å si til slutt :hilarious: Men har fått så mye skygger de siste gangene at jeg vet ikke om jeg tør. Er første runden med ivf også så nesten enda mer nervepirrende denne gangen
Ååh, da skjønner jeg! Når er det anbefalt å teste på IVF? Lite kunnskap om det, er det slik at man kan få positiv test tidligere? Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001:Heartpink

Testetøsa meldte sin ankomst allerede i går 5 dpo. For et sjokk at det var en blenda test, testet igjen til morningen i dag og denne også blenda. Men så har jeg ikke kastet de og når jeg så på de i stad så viser den tørkede testen fra morningen i dag en strek. Vet jo at det er ugyldig, men jeg har aldri opplevde det før og jeg har tatt huuuundrevis av tester.

Nederste er fra i går og øverste fra morgenurin i dag. Tatt to tester til i dag som er blenda.

Noen andre som har opplevd dette?

Vedlegg

• IMG_0947.jpeg
    IMG_0947.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 50
Testetøsa meldte sin ankomst allerede i går 5 dpo. For et sjokk at det var en blenda test, testet igjen til morningen i dag og denne også blenda. Men så har jeg ikke kastet de og når jeg så på de i stad så viser den tørkede testen fra morningen i dag en strek. Vet jo at det er ugyldig, men jeg har aldri opplevde det før og jeg har tatt huuuundrevis av tester.

Nederste er fra i går og øverste fra morgenurin i dag. Tatt to tester til i dag som er blenda.

Du er ikke alene, dette er min 6 dpo, altså igår haha.. ikke morro med de skygge streken altså. Tok en 4 dpo for å sammenligne (lurer meg selv) men den var helt blank. Det er også fra samme pakke.. MS er kjent for skygge dessverre

Vedlegg

• IMG_2204.jpeg
    IMG_2204.jpeg
    669,4 KB · Visninger: 36
Du er ikke alene, dette er min 6 dpo, altså igår haha.. ikke morro med de skygge streken altså. Tok en 4 dpo for å sammenligne (lurer meg selv) men den var helt blank. Det er også fra samme pakke.. MS er kjent for skygge dessverre
Utrooooolig frustrerende altså:banghead: Meeen man kan jo for det selv med tidlig testing :hilarious:

Opplevde det med ms forrige pp, så på en test noen få timer etter jeg tok den og da var det en tydelig strek der….

Har tydeligvis verdens lengste syklus. Vet ikke helt hva som skjer men er på cd18 og fortsatt ingen EL.. så kan fjernes fra lista og krysse fingra for at den dukker opp snart! Lykke til jenter- krysser fingra for masse pos tester. Kommer til å følge med :Heartred

7 dpo og testetrangen har så til de grader meldt seg!! Har ikke testdato før neste tirsdag, hvordan skal jeg klare å vente så lenge? :banghead:
Åh jeg er så spent på dine vegne! Har to muligheter igjen før det går IVF veien her også, så jeg følger spent med :Heartred Håper det klaffer for dere

Noen av dere som har erfaring med Letrozol? Er på første pp med det nå, og vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente nå i lutealfasen/ dpo-verden :hilarious:

Hadde for øvrig ingen bivirkninger de fem dagene jeg tok medisin.

Noen av dere som har erfaring med Letrozol? Er på første pp med det nå, og vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente nå i lutealfasen/ dpo-verden :hilarious:

Hadde for øvrig ingen bivirkninger de fem dagene jeg tok medisin.
Jeg har tatt det de siste 4 månedene. Føler bivirkningene var verst 2 runde faktisk, men da økte jeg også dosen så det var kanskje derfor :smiley-ashamed004

Huff ja, det er den ruten vi har gått, og det tar jo sin tid ja
Ja, var det jeg syntes var så greit med å gå privat, at vi bare kunne hoppe i det med en gang. Men så ble jo resultatet egentlig mye dårligere enn vi hadde trodd det skulle bli, så prøver å mentalt forberede meg. Hvor lenge har dere måtte vente og hvor var det igjen?

Back
Topp