IKM uke 46

Peak igår, så kan endre EL til 31/10 og ikm til 14/11. og jeg skrev feil, jeg prøver på barn 7, ikke 6<3
Herregud så fantastisk med 6 og kanskje snart 7 barn :love017 Vi prøver på nr 4 og det blir siste her. Alltid drømt om stor familie :Heartred har dere fått noen reaksjoner på at dere har valgt å få så mange barn? Kjenner jeg gruer meg allerede til å fortelle om vi skal få barn 4:smiley-ashamed004 de fleste rundt oss mener at 3 er absolutt maks antall barn folk burde få..

Herregud så fantastisk med 6 og kanskje snart 7 barn :love017 Vi prøver på nr 4 og det blir siste her. Alltid drømt om stor familie :Heartred har dere fått noen reaksjoner på at dere har valgt å få så mange barn? Kjenner jeg gruer meg allerede til å fortelle om vi skal få barn 4:smiley-ashamed004 de fleste rundt oss mener at 3 er absolutt maks antall barn folk burde få..
Ja vi er veldig velsignet:-) <3 vi har 5 barn hos oss, og en datter i himmelen. Flere som blir overrasket over at vi har så mange, men har ikke hørt noe negativt (og det hører man vrl kanskje ikke direkte heller:-)). Vi har derimot fått veldig mange positive tilbakemeldinger på hvor flotte og snille barn vi har, og at vi er en så fin familie, så det er jo veldig hyggelig<3 for oss er barna den store rikdommen i livet, og det gir sånn mening i livet. Så har vi også tatt våre prioriteringer, og må prioritere barn og familie fremfor selvrealisering og andre ting, men for oss har det bare vært kjempefint:-)

IMG_6134.jpeg

Snart der! Forrige måned var uten el, så har vært en lang og kjedelig forumpause :hilarious: Game on..! :love7

Nå er alle appene enig med meg, og jeg har hatt EL tidligere enn antatt den 29.10 på CD 14, mistenker at det var tiiidlig på morgenen den dagen. Så da er jeg allerede 3 dpo :dance008
Så deilig å hoppe litt frem i ventingen! Vil du at jeg skal oppdatere infoen din i lista?

Back
Topp