Lykke til i dagJeg nyter et siste glass vin i kveld, i tro om at tilbakesettingen i morgen blir vellykket. Håper vi alle klarer å nyte livet underveis i denne tøffe reisen![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i dagJeg nyter et siste glass vin i kveld, i tro om at tilbakesettingen i morgen blir vellykket. Håper vi alle klarer å nyte livet underveis i denne tøffe reisen![]()
![]()
Er en tøff reise detteEn uke. Satt inn blasto, så oddsen er dårlig for at det blir noe av detteTør ikke ha noe håp nå for da blir nok skuffelsen enda større.
herregud!! gratulerer med et så godt resultat!Er helt i sjokk, fikk 6! Embryoer på frys (5 5dagers og 1 6dagers), i tillegg til det som ble satt inn i går. Så ble veldig optismistisk for at det skal gå med dette uttaket.
Er så stor forskjell fra sist. Fikk ut 21, 6 befruktet, totalfrys, men bare ett embryo.
Denne gangen ble det 13 egg, 9 befruktet og 7 embryoer. Egguttak ble gjort 2 dager tidligere denne dagen, og befruktet med icsi. I tillegg har jeg tatt q10, men bare gjort i 2 mndr.
Føler kanskje helg ødelegger litt for privat innimellom. Er glad når de ikke gjør ting før eller senere pga helg, og at syklusen min timet godt med det![]()
Hæ fikk du 4 forsøk wow hvorfor det eller hvordan fikk du det? Slik jeg ble fortalt det hvis det ikke blir et innsett så få vi visst en ny sjanse. Men regner med hvis vi får satt inn det fryste egget så har vi brukt opp 3 forsøket. 1 forsøk er brukt opp hvis du får et eggutak og du får et innsett. Vi får fryseforsøk da siden det ble 1 som overlevde etter Totalfrys. Men ikke snakket med legen eller de har ikke sagt noe.Men har du fått bekrefta at de gir opp etter 3 forsøk? For jeg fikk 4...
Wow så kult gratulerer så myeEr helt i sjokk, fikk 6! Embryoer på frys (5 5dagers og 1 6dagers), i tillegg til det som ble satt inn i går. Så ble veldig optismistisk for at det skal gå med dette uttaket.
Er så stor forskjell fra sist. Fikk ut 21, 6 befruktet, totalfrys, men bare ett embryo.
Denne gangen ble det 13 egg, 9 befruktet og 7 embryoer. Egguttak ble gjort 2 dager tidligere denne dagen, og befruktet med icsi. I tillegg har jeg tatt q10, men bare gjort i 2 mndr.
Føler kanskje helg ødelegger litt for privat innimellom. Er glad når de ikke gjør ting før eller senere pga helg, og at syklusen min timet godt med wow så kult du er så heldig![]()
Wow så bra!!Er helt i sjokk, fikk 6! Embryoer på frys (5 5dagers og 1 6dagers), i tillegg til det som ble satt inn i går. Så ble veldig optismistisk for at det skal gå med dette uttaket.
Føler kanskje helg ødelegger litt for privat innimellom. Er glad når de ikke gjør ting før eller senere pga helg, og at syklusen min timet godt med det![]()
Jeg glemte at du har fått satt inn hver gang. Jeg hadde 3 avbrutte og bare et forsøk de fikk satt inn noe. Men da fikk jeg ikke flere for de kom ikke i mål liksom. Men du kan jo søke deg til et annet sykehus om du ønsker det da. Selv om prosessen er lang å trå.. <3Hæ fikk du 4 forsøk wow hvorfor det eller hvordan fikk du det? Slik jeg ble fortalt det hvis det ikke blir et innsett så få vi visst en ny sjanse. Men regner med hvis vi får satt inn det fryste egget så har vi brukt opp 3 forsøket. 1 forsøk er brukt opp hvis du får et eggutak og du får et innsett. Vi får fryseforsøk da siden det ble 1 som overlevde etter Totalfrys. Men ikke snakket med legen eller de har ikke sagt noe.
Føler med deg! Brutalt hele vente greia, spesielt type mot ja er sikkert i denne ivf verdenSender deg masse lykke støv din vei.
Er en tøff reise detteMan må beskytte seg selv best mulig
Men håper for deg![]()

Så bra!!6 befruktede med IVF.. Så får vi se hvor mange som er igjen til innsett på Lørdag![]()
Gratulerer!! Det er jo fantastiskEr helt i sjokk, fikk 6! Embryoer på frys (5 5dagers og 1 6dagers), i tillegg til det som ble satt inn i går. Så ble veldig optismistisk for at det skal gå med dette uttaket.
Ja eller hvis vi fortsetter må vi ta det privat og finne penger eller låne på huset. For det er jo penger vi ikke har. Er jo dyrt med private. Men håper vi får lån av noe slag, for trist om vi ikke har pengene for at vi ikke får flere sjanser av den grunn at det er pengene som skal avgjøre baby drømmen. Så trist og ikke få flere forsøk i et forsøk for vi fikk ikke mange innsett, bare 3 om det siste overlever tines opp og inn. Man trenger ofte flere innsett. Hadde aldri sett for meg så få sjanser og så mange egg og aldri mer en 1 hver gang, med så mange egg ut og fin sperm nei og nei tar på så sykt mye på psyken nå og troa.Jeg glemte at du har fått satt inn hver gang. Jeg hadde 3 avbrutte og bare et forsøk de fikk satt inn noe. Men da fikk jeg ikke flere for de kom ikke i mål liksom. Men du kan jo søke deg til et annet sykehus om du ønsker det da. Selv om prosessen er lang å trå.. <3
Pluss vinter tid mørkt og kaldt nei føles litt mørkt ut alt sammen nå.Jeg ble anbefalt å ikke gjøre det, da det er bedre å forsøke x 2. Ikke noe større sannsynlighet for at et av de to fester seg i et innsett om du skjønnerEr det noen som har fått satt inn to egg noen gang? Har jo egentlig litt lyst å sette inn begge siden det ene er dårlig og vi ikke får noen på frys, men vet ikke om det i det hele tatt er noe de gjør
Du kan søke deg til Porsgrunn. Just saying.. I mellomtiden.. Ikke noe i veien for det.. <3 jeg hadde som nevnt tidligere 4 uttak med kun 1 egg å sette tilbake på alle. Valgte å reise til DK da det totalt ble billigere enn her i Norge å endte opp med en datter.. Angrer ikke et sekund på det <3Ja eller hvis vi fortsetter må vi ta det privat og finne penger eller låne på huset. For det er jo penger vi ikke har. Er jo dyrt med private. Men håper vi får lån av noe slag, for trist om vi ikke har pengene for at vi ikke får flere sjanser av den grunn at det er pengene som skal avgjøre baby drømmen. Så trist og ikke få flere forsøk i et forsøk for vi fikk ikke mange innsett, bare 3 om det siste overlever tines opp og inn. Man trenger ofte flere innsett. Hadde aldri sett for meg så få sjanser og så mange egg og aldri mer en 1 hver gang, med så mange egg ut og fin sperm nei og nei tar på så sykt mye på psyken nå og troa.Pluss vinter tid mørkt og kaldt nei føles litt mørkt ut alt sammen nå.
Wow så kult gratulerer så myeNysgjerrig da er det mannlig altså spermen som ikke gjorde jobben med ivf? Så icsi funker bedre? Du er jo veldig heldig med så mange gode på et forsøk, send meg noe av det lykke støvet min vei hehe..
Det er jo bare helt fantastisk!!Er helt i sjokk, fikk 6! Embryoer på frys (5 5dagers og 1 6dagers), i tillegg til det som ble satt inn i går. Så ble veldig optismistisk for at det skal gå med dette uttaket.
Det samme med oss, gode prøver, men skallet var litt hardt på noen egg.Vi har hatt icsi et par ganger. Første gangen ble 4 av 4 egg befruktet, og etter klarte seg. Andre gangen ble 4 av 6 befruktet men alle falt fra innen dager 5-6... med ivf har vi fått 1 av 4 befruktet og 0 av 2. Så icsi set ut til å fungere bedre for oss. Sædprøven er alltid bra og også mine hormonprøver, men embryologene mistenkte at "skallet" på eggene var blitt litt for hardt/"seigt" for sædcellene og trenger igjennom på egenhånd. (Noe som dessverre er vanlig med årene)
Så det trenger ikke være mannlig faktor for at de bruker icsi. (Privat koster det 5-6k ekstra tho) Vi prøver å mase om å få det skriftlig at de skal gjøre det i morgen også.
Jeg også kjenner så godt igjen det du og de andre beskriver rundt dette med forventinger, spesielt når man blir fortalt at alt fra sædprøver og hormonprøver, til "tilstand" i livmor osv er godt innenfor normalen, så blir også fallhøyden stor når det ender stikk motsatt...Ja eller hvis vi fortsetter må vi ta det privat og finne penger eller låne på huset. For det er jo penger vi ikke har. Er jo dyrt med private. Men håper vi får lån av noe slag, for trist om vi ikke har pengene for at vi ikke får flere sjanser av den grunn at det er pengene som skal avgjøre baby drømmen. Så trist og ikke få flere forsøk i et forsøk for vi fikk ikke mange innsett, bare 3 om det siste overlever tines opp og inn. Man trenger ofte flere innsett. Hadde aldri sett for meg så få sjanser og så mange egg og aldri mer en 1 hver gang, med så mange egg ut og fin sperm nei og nei tar på så sykt mye på psyken nå og troa.Pluss vinter tid mørkt og kaldt nei føles litt mørkt ut alt sammen nå.