Oktober 2025

Jeg tester fortsatt tilnærmet negativt, så da regner jeg med det ikke blir noen nr. 2 :confused: ikke test dag før 5.nov, så blir lenge å gå på Cyclogest for "ingenting" hvis ikke mens kommer før det da.
Føler med deg❤️ Hvor lenge er det siden innsett?

En uke. Satt inn blasto, så oddsen er dårlig for at det blir noe av dette :confused: Tør ikke ha noe håp nå for da blir nok skuffelsen enda større.
Dersom det er blendet 12 dpo så er det isåfall svært lav HCG å jeg er helt enig med deg.. Bedre å være realistisk en å håpe på noe man vet at ikke blir som man ønsker <3 et en grusom karusell dette her.. <3 skifter fra håpefull til nedbrutt for å snu om alt igjen like etterpå <3 fader hvor tøffe vi egentlig er <3 jeg hadde allikevel testet 14dpo for sikkerhets skyld <3

Dersom det er blendet 12 dpo så er det isåfall svært lav HCG å jeg er helt enig med deg.. Bedre å være realistisk en å håpe på noe man vet at ikke blir som man ønsker <3 et en grusom karusell dette her.. <3 skifter fra håpefull til nedbrutt for å snu om alt igjen like etterpå <3 fader hvor tøffe vi egentlig er <3 jeg hadde allikevel testet 14dpo for sikkerhets skyld <3
12 dpo nå ja. Så tester nok 14 dpo også som du sier, men forberedt på at også den er negativ :confused:
Helt enig! Kjempe karusell det her. Utrolig hvordan vi kommer oss gjennom det. Det må jo et litt spesielt type mot til det å stå i det <3

Masse lykke til til resten her inne:Heartred

Jeg melder inn om resultat om et par dager:wtf:

Bare 2 av 11 som ble befruktet… ganske skuffet og litt redd nå
Føler veldig med deg :Heartred :Heartred :Heartred opplevde lav befruktning selv med første IVF i september (nå skal vi gjøre ICSI). Det er ikke en god følelse. Men håper veldig for deg at du får et godt embryo! Vi fikk satt inn 1 tross lav antall befruktet egg, men ble dessverre ikke graviditet hos meg da..

Jeg nyter et siste glass vin i kveld, i tro om at tilbakesettingen i morgen blir vellykket. Håper vi alle klarer å nyte livet underveis i denne tøffe reisen :smiley-ashamed008 :Heartred
Kos deg og prøv å slappe av :) ♡ Lykke til i morgen, jeg skal sende gode tanker din vei! Så blir det et par spennende uker fremover! :) ♡♡

Ett embryo med dårlig kvalitet og ett embryo med middels kvalitet. Innsett i morgen, men må ærlig innrømme at optimismen ikke er tilstede. Hadde ikke trodd vi skulle ende opp med så dårlige odds og vi har ikke råd til flere forsøk privat så da blir det å stille seg i kø offentlig.
Alltid kjipt når det kommer til det.. Men husk at de setter ikke inn embryo som ikke kan bli barn. Hvis det er noen trøst, jeg satte inn 4 veldig bra.. Så skulle vi sette inn "det dårligste" med en 3BB gradering.. Hun er i barnehagen nå. Skjønner du er skuffet, men ikke gi opp helt enda <3

Alltid kjipt når det kommer til det.. Men husk at de setter ikke inn embryo som ikke kan bli barn. Hvis det er noen trøst, jeg satte inn 4 veldig bra.. Så skulle vi sette inn "det dårligste" med en 3BB gradering.. Hun er i barnehagen nå. Skjønner du er skuffet, men ikke gi opp helt enda <3
Det var faktisk godt å høre nå <3 Skal ikke gi opp håpet helt enda, bare kjente veldig på skuffelsen å gå fra 11 egg til 1 middels. Men som du sier, det er håp!

12 dpo nå ja. Så tester nok 14 dpo også som du sier, men forberedt på at også den er negativ :confused:
Helt enig! Kjempe karusell det her. Utrolig hvordan vi kommer oss gjennom det. Det må jo et litt spesielt type mot til det å stå i det <3

Masse lykke til til resten her inne:Heartred

Jeg melder inn om resultat om et par dager:wtf:
Føler med deg! Brutalt hele vente greia, spesielt type mot ja er sikkert i denne ivf verden :Heartbigred Sender deg masse lykke støv din vei.

Det var faktisk godt å høre nå <3 Skal ikke gi opp håpet helt enda, bare kjente veldig på skuffelsen å gå fra 11 egg til 1 middels. Men som du sier, det er håp!
Føler med deg! Jeg fikk 17 befruktet og bare 1 på frys som overlevde og ingen fersk innsett pga mild overstimulering, så 1 ligger på frys og venter på meg og 3 uttaket vårt offentlig betyr over og ut brukt opp forsøkene. Fått mange ut alle gangene men bare fått 1 per forsøk så hvis den overlever opptining så har vi kun fått 3 sjanser som det offentlige lover da! Men hadde aldri tenkt tanken på at vi kun skulle få evt 3 innsett bare, da jeg får ut så mange egg i hvert forsøk og alle blir befruktet men ikke godt nok til frys, holder de til dag 6. Vi fikk inntrykk av når vi var på første samtale der for 1 år siden at vi fikk mange sjanser i 1 forsøk , lite visste vi at det ikke ville skje! Vi hadde gode odds bra sperm og massevis av egg. Uansett mitt poeng her ja skuffelsen er stor, i feel you girl and i know :Heartbigred

Føler med deg! Jeg fikk 17 befruktet og bare 1 på frys som overlevde og ingen fersk innsett pga mild overstimulering, så 1 ligger på frys og venter på meg og 3 uttaket vårt offentlig betyr over og ut brukt opp forsøkene. Fått mange ut alle gangene men bare fått 1 per forsøk så hvis den overlever opptining så har vi kun fått 3 sjanser som det offentlige lover da! Men hadde aldri tenkt tanken på at vi kun skulle få evt 3 innsett bare, da jeg får ut så mange egg i hvert forsøk og alle blir befruktet men ikke godt nok til frys, holder de til dag 6. Vi fikk inntrykk av når vi var på første samtale der for 1 år siden at vi fikk mange sjanser i 1 forsøk , lite visste vi at det ikke ville skje! Vi hadde gode odds bra sperm og massevis av egg. Uansett mitt poeng her ja skuffelsen er stor, i feel you girl and i know :Heartbigred
Det er litt det samme jeg sitter igjen med, at vi trodde vi hadde gode odds siden de egentlig ikke finner noe feil med noen av oss og så ble det stikk motsatt! Nå har vi jo tre forsøk offentlig vi kan få, så det skal jo i teorien gå til slutt. Og vi har jo kanskje lært noe av dette forsøket som vi kan ta med videre. Trøster meg med at jeg får sette inn ferskt og at det ikke må overleve tining.

Men har du fått bekrefta at de gir opp etter 3 forsøk? For jeg fikk 4...

Back
Topp