Så fint at du deler. Det er jo fra nå og ut at barnet skal feite seg opp. Jeg har lagt på meg 13 kilo, er 28+5. Regner med at det både skal bli mer vann, fett og mer babyNå har jeg lagt på meg 8 kg siden start og er i uke 28, syns det har skjedd mye de siste ukene egentlig. Spent på hva jeg ender opp med til slutt!

Er veldig spent på hva vekta vil være neste gang i uke 28+6, men magen vokser greit og kjenner mye liv, så da tenker jeg baby får det hun trenger, og det er jo det viktigste! 
Har gått opp 30kg med begge de andre barna, så dersom jeg greier å havne under det denne gang, sier jeg meg fornøyd 
Opp 20 kg fra start, er i uke 31+2. Var i utgangspunktet godt trent og hadde normal BMI. Slet med kvalme gjennom hele 1. og 2. trimester og dette regulerte jeg blant annet med spising, og bevegde meg heller ikke mye (handlet bare om å overleve..) Vekta har nå flatet litt ut da jeg spiser mer normalt igjen. Ikke fått noe kritikk av hverken jordmor eller lege, de har vært veldig støttende syns jeg