Tester ➕

Jeg er 12 dpo, så ikke så veldig langt :hilarious: :shy: Blir litt utålmodig, men er gøy å følge utviklingen da ❤️

Da er du 10 dager bak meg, siden jeg er 22dpo❤️ Fra 16 dpo synes jeg testene begynte å bli sterke:
Screenshot_20251009_082136_Gallery.jpg

Sniker! Hallo, gratulerer, så stas at du er gravid igjen :love2 To tette da! Har lyst på en til en gang, men det må bli et godt stykke frem i tid :shy:
Åå, så koselig å se deg her inne! Tusen takk ❤️ Hvordan går det med deg? :love2 Ja, det blir 2 år og 1 måned ca i mellom nr 2 og 3 hvis dette går veien! Veldig tidlig enda, så er mye tanker, men håpet er der ❤️ Vi har 3 år mellom 1. og 2.mann, og synes det var en fin aldersforskjell, så blir spennende med 2 år :love2

Ja, leser av og til på forumet mens jeg er "amme-fast" på kvelden. Er så spennende/rørende når folk får positiv test :shy::happy: Det er også litt rart å se folk som var gravide samtidig med meg sist, bli gravide igjen. Føler nesten jeg går glipp av ting! Det går fint her, men det er jo hektisk med en 1-åring. Synes det er imponerende når folk tenker tanken på ny baby allerede nå :) Selv om det høres utrolig koselig ut. Vi har 4 års aldersforskjell, veldig fint synes jeg. Storesøster har elsker lillebror siden han kom, og hjelper bare til :) Håper alt går bra med spiren! :love2

De digitale kan være litt lunefulle og teite+ du kan ha for høy hCG❤️ Forrige gang fikk jeg 3+ når jeg var 4+6, denne gangen 5+1, så er litt forskjellig når den slår ut❤️
Du har kanskje rett! Jeg testet nå å ta test på vanlig urin først, og så blandet med 50% prosent vann etterpå. Den nederste babyplan og den nederste rfsu er tatt på utvannet, og de er jo begge sterkere enn de over som er tatt på konsentrert urin. Haha, man kan bli tullete av mindre!

Vedlegg

• IMG_4477.jpeg
    IMG_4477.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 43
Du har kanskje rett! Jeg testet nå å ta test på vanlig urin først, og så blandet med 50% prosent vann etterpå. Den nederste babyplan og den nederste rfsu er tatt på utvannet, og de er jo begge sterkere enn de over som er tatt på konsentrert urin. Haha, man kan bli tullete av mindre!

Jaaa, man overtenker så sykt :hilarious: Får noia av det minste:hilarious::nailbiting: Hvor langt er du på vei? 5+3? Er nok den såkalte hook-effekten, maybe?❤️ Jeg fikk 2-3 på den digitale igår, men idag slo den ut på 3+ er 5+1 idag:love7

Fascinerende!! Det kalles «the hook effect» og det er tydeligvis veldig reellt, som man kan se på testene dine! :love2

Så utrolig fine tester :shy:
Hvilken batch nr har du på MS testene? Endelig fant jeg på butikken i dag etter di har vært utsolgt i over en uke, du hadde derimot bare batch nr 11 og di er helt piss :banghead:
Jeg har blandet flere esker, så tror det enten er 11 eller 27 :pompus: jeg har brukt begge om hverandre hele veien :Heartpink

Hvor mange dpo er du? Tålmodighet vet jeg alt om, jeg tester jo tross alt enda :laughing002
Er 14DPO. Plusset først 8DPO. Har egentlig veldig fine streker, men gidd ikke bestille flere BP, vil ikke kjøpe RFSU strimler på nytt (veldig meh fargestoff), men vil fortsette med lit tracking av strek utvikling :angelic:
Her er min MS fra i dag, 2MU. Skal ta en med FMU i morgen, så få se da om det er nå særlig forskjell :laughing002

Vedlegg

• IMG_3761.jpeg
    IMG_3761.jpeg
    54,5 KB · Visninger: 10
Back
Topp