Tester ➕

21dpo når jeg målte hcg i går. Testene har vært like sterk (svak) i en uke nå. Skal ta ny hcg i morgen, så får jo et visst svar da. Men begynner å bli redd for MA siden det ikke skjer noe..
Ja det skjønner jeg at du bekymrer deg for. Bra du får ta en ny hcg i morgen for å slippe usikkerheten. Har den blitt svakere siden første test, eller har det vært noen form for stigning og så at den har sunket i styrke igjen?

Uff ja det er liksom ikke et helt konkret svar det der heller. Hvor langt skal du være på vei da du tok prøven ?
21 dpo, så det er innenfor «normalverdien» for uke 5 på mellom 18 og 7340 som står i de fleste tabeller. Men det er jo fortsatt ekstremt lavt.. får bare se hva
Ja det skjønner jeg at du bekymrer deg for. Bra du får ta en ny hcg i morgen for å slippe usikkerheten. Har den blitt svakere siden første test, eller har det vært noen form for stigning og så at den har sunket i styrke igjen?
De steg fra mandag morgen til tirsdag kveld forrige uke. Etter det har de fleste morgentestene vært ganske like, litt sterkere på kvelden noen dager

21 dpo, så det er innenfor «normalverdien» for uke 5 på mellom 18 og 7340 som står i de fleste tabeller. Men det er jo fortsatt ekstremt lavt.. får bare se hva

De steg fra mandag morgen til tirsdag kveld forrige uke. Etter det har de fleste morgentestene vært ganske like, litt sterkere på kvelden noen dager
Uff jeg skjønner så godt at det er forvirrende og ikke særlig lett å forstå seg på. Kan jo gå begge veier dette her. Håper du får svaret du trenger i morgen ❤️

Sender deg en klem ❤️

5+1/22DPO:

Jeg sier meg fornøyd med testingen:love7:love017:dance008
Fikk idag 3+ på testen(forrige graviditet med mini født i 2023 fikk jeg 3+ på den digitale når jeg var 4+6, så er faktisk 2 dager senere) Er så takknemlig for at jeg får lov til å oppleve en graviditet igjen:love017:sad010

Har idag bestilt time til første svangerskapskontroll hos fastlegen så vi får søkt om fødeplass, time til OTUL og OUL❤️ Fikk time på tirsdag når jeg er 6+0:joyful:
Skal imorgen til gyn igjen for å ta blodprøve og en siste hCG-måling(5+2), før det er TUL hos han torsdag neste uke når jeg er 6+2❤️

Screenshot_20251015_090741_Gallery.jpg

Screenshot_20251015_090753_Gallery.jpg

5+1/22DPO:

Fikk idag 3+ på testen(forrige graviditet med mini født i 2023 fikk jeg 3+ på den digitale når jeg var 4+6, så er faktisk 2 dager senere) Er så takknemlig for at jeg får lov til å oppleve en graviditet igjen:love017:sad010

Har idag bestilt time til første svangerskapskontroll hos fastlegen så vi får søkt om fødeplass, time til OTUL og OUL❤️ Fikk time på tirsdag når jeg er 6+0:joyful:
Skal imorgen til gyn igjen for å ta blodprøve og en siste hCG-måling(5+2), før det er TUL hos han torsdag neste uke når jeg er 6+2❤️

Digger de babyplan stavene! De har aldri sviktet meg :laughing002

5+1/22DPO:

Ååå så fine tester! Håper jeg får sånne feite, rød streker snart :shy::love7

Fortatt bare 2-3 på clearblue 5+3 :sad010

Åh, så teit! Hvor lenge siden er det du tok forrige? Jeg har lest det kan være en del feilmargin på de her også, hvis HCG virkelig har fått seg en boost ❤️

Åh, så teit! Hvor lenge siden er det du tok forrige? Jeg har lest det kan være en del feilmargin på de her også, hvis HCG virkelig har fått seg en boost ❤️
Jeg har tatt hver dag :(

Jeg har tatt hver dag :(
Jeg har latt det gå en uke mellom hver gang jeg har tatt en ukeindikator, hvis man bruker det for å se 1-2, 2-3 og 3+. Men det kan skje som tobarnskaos skrive, at du kan ha for høy hcg også :love7

Fortatt bare 2-3 på clearblue 5+3 :sad010

De digitale kan være litt lunefulle og teite+ du kan ha for høy hCG❤️ Forrige gang fikk jeg 3+ når jeg var 4+6, denne gangen 5+1, så er litt forskjellig når den slår ut❤️

Hvor mange dpo er du? Jeg er 22dpo(5+1) idag:love7 Tar litt tid, så blir de skikkelig sterke❤️

Back
Topp