Takkåneiii ;( Sender deg mange gode lange klemmerSå trist å høre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkåneiii ;( Sender deg mange gode lange klemmerSå trist å høre
![]()
Jeg har pleid å begynne med el testing når hcg testene er nærmest negative. Har ikke villet risikere å gå glipp av første eggløsning. Har blitt gravid på den måten, rett etter spontanabort, to ganger. Begge har vært terminspirer.Usikker på hva jeg kan forvente de neste dagene iforhold til SA. Om noen vil dele erfaringer er det tipp topp!
Foreksempel når bør jeg begynne og teste etter eggløsning? Skal jeg droppe det denne gangen? Skal jeg kjøpe basal termometer og teste temp hver morgen? Og når isåfall?hehe. Jeg vet at om jeg blir gravid igjen skal jeg ikke teste hver dag som denne gangen. Kanskje annenhver dag.
Alle tips, erfaringer blir jeg glad for.![]()
Mener du da strips? Eller blodprøver? Kom eggløsning raskt? Blødde du lenge? Så fint at du ble så raskt gravid igjen daJeg har pleid å begynne med el testing når hcg testene er nærmest negative. Har ikke villet risikere å gå glipp av første eggløsning. Har blitt gravid på den måten, rett etter spontanabort, to ganger. Begge har vært terminspirer.
Kan du høre med fastlegen om du burde vente en syklus eller ikke?Usikker på hva jeg kan forvente de neste dagene iforhold til SA. Om noen vil dele erfaringer er det tipp topp!
Foreksempel når bør jeg begynne og teste etter eggløsning? Skal jeg droppe det denne gangen? Skal jeg kjøpe basal termometer og teste temp hver morgen? Og når isåfall?hehe. Jeg vet at om jeg blir gravid igjen skal jeg ikke teste hver dag som denne gangen. Kanskje annenhver dag.
Alle tips, erfaringer blir jeg glad for.![]()
. Håper du slipper det
. Så jeg ble gravid etter 2 menssykluser.Kan høre på onsdag om jeg huskerKan du høre med fastlegen om du burde vente en syklus eller ikke?
Min gynekolog anbefalte meg å vente en syklus. Men jeg blødde jo veldig lenge. Håper du slipper det
. Så jeg ble gravid etter 2 menssykluser.
Jeg begynte å spotte 20/12 og blø 30/12 og sluttet å blø 5/2Kan høre på onsdag om jeg huskerhvor lenge blødde du da?
![]()

Oj!! Det var veldig lenge da!! Også rett før julJeg begynte å spotte 20/12 og blø 30/12 og sluttet å blø 5/2![]()
Strips ja. Blødde vel ca en uke. Eggløsning kom 24 dager etter blødningen startet.Mener du da strips? Eller blodprøver? Kom eggløsning raskt? Blødde du lenge? Så fint at du ble så raskt gravid igjen da![]()
Det er absolutt ingen forskning som støtter å vente en syklus. Eneste er at de mener det da er lettere å beregne termin på neste.Kan du høre med fastlegen om du burde vente en syklus eller ikke?
Min gynekolog anbefalte meg å vente en syklus. Men jeg blødde jo veldig lenge. Håper du slipper det
. Så jeg ble gravid etter 2 menssykluser.
Hun mente det også sånn at jeg kunne komme inn på ultralyd uke 6,5 og kunne slippe å betale privat.Det er absolutt ingen forskning som støtter å vente en syklus. Eneste er at de mener det da er lettere å beregne termin på neste.
Men hvorfor skulle det ha noe å si om du hoppet over en eggløsning eller ikke?Hun mente det også sånn at jeg kunne komme inn på ultralyd uke 6,5 og kunne slippe å betale privat.
I dag var stripsen min negativ, så kanskje jeg skal kjøpe eggløsningstester daStrips ja. Blødde vel ca en uke. Eggløsning kom 24 dager etter blødningen startet.
Jeg testet ikke eggløsning så visste jeg ikke om det var eggløsning. Men hun ville ha første mens sånn at jeg kunne ringe og bestille time. Hvis man ikke ville vente så kanskje man kunne bare kjøre på.Men hvorfor skulle det ha noe å si om du hoppet over en eggløsning eller ikke?
Må taes med en gang du våkner, før du beveger deg og prater. Kan ha termometeret under puten. Viktig å ta tempen til samme tid ogDa har jeg bestilt basaltermometer og eggløsningstester! Aldri i mitt liv brukt sånn termometer, dere som har erfaring kom gjerne med tips og råd til hvordan man skal bruke! Hehe. Kan man foreksempel ta temp på badet med en gang man står opp eller må det være liggende i sengen?![]()
Hvor kjøpte du termometer?Da har jeg bestilt basaltermometer og eggløsningstester! Aldri i mitt liv brukt sånn termometer, dere som har erfaring kom gjerne med tips og råd til hvordan man skal bruke! Hehe. Kan man foreksempel ta temp på badet med en gang man står opp eller må det være liggende i sengen?![]()
Årh. Det hørtes jo litt tungvint ut haha. Med tiden altså. Jeg har jo ikke på alarm men våkner stort sett ifra 06-0630. Kommer annpå når gutten våknerMå taes med en gang du våkner, før du beveger deg og prater. Kan ha termometeret under puten. Viktig å ta tempen til samme tid og