Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det bra i dag Heffalomp?11 timer til privat
Hadde en vond drøm på morgenkvisten.. drømte at jeg begynte å blø og at det kom et lite "rumpetroll" ut, på badet hos mamma og pappa. Ganske lik drømmen jeg hadde sist, da vi fant ut senere at det ikke var liv.. Jeg pleier å ha en ganske klar magefølelse og god intuisjon, magefølelsen er fortsatt ikke dårlig, men tør heller ikke å ha en god magefølelse etter den drømmenJeg var sååå glad her en dag fordi jeg ikke hadde hatt noen vonde drømmer eller tanker denne gangen, det har heller ikke mammaen min hatt, som også hadde det sist..

Den vonde drømmen var sann.. igjen.. trolig sluttet hjertet å slå igårGikk det bra i dag Heffalomp?![]()
![]()
hun så væskeansamling i buken og rundt hodet, så ikke et friskt foster.. nå har vi mistet i MA to ganger, vet ikke hva vi skal gjøre.. venter bare på å komme på ahus de neste dagene og høre hva som skjer videreÅnei! Jeg har ikke ord!!! Grusomt og urettferdigDen vonde drømmen var sann.. igjen.. trolig sluttet hjertet å slå igårhun så væskeansamling i buken og rundt hodet, så ikke et friskt foster.. nå har vi mistet i MA to ganger, vet ikke hva vi skal gjøre.. venter bare på å komme på ahus de neste dagene og høre hva som skjer videre
Jeg er helt i sjokk jeg, hvordan du har drømt to ganger om abort, også har det skjeddDen vonde drømmen var sann.. igjen.. trolig sluttet hjertet å slå igårhun så væskeansamling i buken og rundt hodet, så ikke et friskt foster.. nå har vi mistet i MA to ganger, vet ikke hva vi skal gjøre.. venter bare på å komme på ahus de neste dagene og høre hva som skjer videre
Også at du kan ha drømt det like etter det kan ha skjedd… forstår at dette må gjøre dere helt rådville.. jeg blir helt målløs
Feller tårer for dere i kveld, dette var virkelig hjerteskjærende 
Kjære deg, så forferdelig trist å høre. Det finnes faktisk ikke ord. Sender en stor klem og ønsker deg all styrke gjennom detteDen vonde drømmen var sann.. igjen.. trolig sluttet hjertet å slå igårhun så væskeansamling i buken og rundt hodet, så ikke et friskt foster.. nå har vi mistet i MA to ganger, vet ikke hva vi skal gjøre.. venter bare på å komme på ahus de neste dagene og høre hva som skjer videre

Jeg må nok ha en kraftig intuisjon, på godt og vondt.. man kunne tydelig se at det kunne ligne en baby..Jeg er helt i sjokk jeg, hvordan du har drømt to ganger om abort, også har det skjeddOgså at du kan ha drømt det like etter det kan ha skjedd… forstår at dette må gjøre dere helt rådville.. jeg blir helt målløs
Feller tårer for dere i kveld, dette var virkelig hjerteskjærende
![]()

Ja, du må være veldig koblet på intuisjonen din.. jeg håpet jo du ikke var det.. men har jo også hørt de utroligste ting om mamma-instinktetJeg må nok ha en kraftig intuisjon, på godt og vondt.. man kunne tydelig se at det kunne ligne en baby..
jeg sa til samboer at tenk om vi hadde vært på ultralyd igår eller forrige dagen, så hadde vi kanskje sett hjertet slå og vært uvitende om hva som skulle komme.
Hun mente at jeg størrelsesmessig var i et mellomsjikte på hvordan aborten må gjennomføres. Cytotec funket ikke optimalt på meg sist, og det endte med utskrapning, så frister ikke å prøve de igjen![]()
Ja, tenk om dere hadde vært på UL like før ja og fortsatt å trodd at alt var fint fremover..
Ja, uff det kan jo skje det også.. ikke nok med å gå igjennom det å miste det dere nettopp så på skjermen ligner en baby, men så må man igjennom den fysiske aborten også
Håper du kan ha god dialog med helsepersonell så de finner en fungerende løsning for deg
Sender deg så mange trøsteklemmer selv om det ikke kan hjelpe noe 
Så utrolig tristDen vonde drømmen var sann.. igjen.. trolig sluttet hjertet å slå igårhun så væskeansamling i buken og rundt hodet, så ikke et friskt foster.. nå har vi mistet i MA to ganger, vet ikke hva vi skal gjøre.. venter bare på å komme på ahus de neste dagene og høre hva som skjer videre
Håper du får utskraping med en gang, så du slipper en langvarig prosess. Mange klemmer, er tom for ord!Herlighet HeffalompDen vonde drømmen var sann.. igjen.. trolig sluttet hjertet å slå igårhun så væskeansamling i buken og rundt hodet, så ikke et friskt foster.. nå har vi mistet i MA to ganger, vet ikke hva vi skal gjøre.. venter bare på å komme på ahus de neste dagene og høre hva som skjer videre

jeg blir helt tom for ord, vet ikke hva jeg skal si… Tenker på deg 

Den vonde drømmen var sann.. igjen.. trolig sluttet hjertet å slå igårhun så væskeansamling i buken og rundt hodet, så ikke et friskt foster.. nå har vi mistet i MA to ganger, vet ikke hva vi skal gjøre.. venter bare på å komme på ahus de neste dagene og høre hva som skjer videre
Grusomt urettferdig er det
Føler virkelig med deg