IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har mistet tilgangen til skjult gruppe allerede?:sad010 Får jo ikke skravlet med de andre jentene ikm-gruppen:confused: Og vet ikke om graviditeten går bra ennå heller:confused004
Du skal vel ha tilgang frem til uke 12? Mulig du har fallt ut på aktivitetskrav? Jeg ville sendt mld til tilgangsannsvarlig og hørt

Du skal vel ha tilgang frem til uke 12? Mulig du har fallt ut på aktivitetskrav? Jeg ville sendt mld til tilgangsannsvarlig og hørt

Ja, nei, har skrevet der inne og, så må være en glipp, rett og slett?!❤️ men får jo ikke skravlet med jentene i gruppa innpå der :confused: har meldt ifra til @MiniMe80

Skulle hatt mensen i går, og den har enda ikke kommet. Testet ikke i går, tenke jeg venter å ser om mensen kommer. Så testet i dag med babyplan vanlig og tidlig. Synes jeg fortsatt ser noe svakt, men ingen utvikling fra 10/11dpo til i dag 14dpo.
Jeg har aldri vært forsinket med mensen, den kommer alltid løpet av dagen/kvelden når den skal, så kanskje det har vært kjemisk eller forsinket eggløsning :confused005
Men utfra testene er nok mensen rett rundt hjørnet, så tenker jeg kan nok bare settet på tr:Heartpink

Vedlegg

• IMG_8815.jpeg
    IMG_8815.jpeg
    928 KB · Visninger: 66
  • IMG_8814.jpeg
    IMG_8814.jpeg
    940,8 KB · Visninger: 64
Dere som har brukt fertility woman! tar dere alle 3 kapslene på engang? eller fordeler dere de utover dagen? :love7

Jeg tok alle 3 kapslene om morran når jeg sto opp, også tok jeg omega3 multivitaminer, magnesium og 200mg Q10 om ettermiddagen ❤️

@Kine 95 Har du prøvd de eplecider-gummiene fra det samme merket som de kapslene? :p
Nei, jeg har kjøpt kapsler/tabletter jeg tar. Tok en spiseskje med eplecidereddik i vann før, men det ødelegger tennene ganske fort. Derfor byttet jeg til kapsler/tabletter for å unngå tennene mest mulig. Derfor unngår jeg sånne gummibjørner også i tilfelle de er syrlige? Men vet ikke :dontknow

19DPO/4+5:

Sent igår kveld skjedde det igjen med en slik "vannavgang" med lys rosa væske:arghh: Lurer på om det er hematom eller livmorhalsen som er overfølsom!? Håper iallefall at dette går veien:smiley-angelic001 Ikke vært noe spotting eller noe etterpå:angelic: Skal heldigvis ta blodprøve imorgen formiddag hos gyn, så satser jeg på svar ila kvelden:nailbiting: Testene er fortsatt sterke, og nå har jeg vel den såkalte "dye stealer" også?!:love017
Kjenner det beroliger meg
litt ❤️
Screenshot_20251012_115113_Gallery.jpg

Screenshot_20251012_115149_Gallery.jpg

Screenshot_20251012_115401_Premom.jpg

Nei, jeg har kjøpt kapsler/tabletter jeg tar. Tok en spiseskje med eplecidereddik i vann før, men det ødelegger tennene ganske fort. Derfor byttet jeg til kapsler/tabletter for å unngå tennene mest mulig. Derfor unngår jeg sånne gummibjørner også i tilfelle de er syrlige? Men vet ikke :dontknow
Ja det er sikkert lurt. Det var litt ekstra ingredienser i dem som jeg ikke ville ha, så kanskje jeg skal bestille noen kapsler jeg også :)

19DPO/4+5:

Sent igår kveld skjedde det igjen med en slik "vannavgang" med lys rosa væske:arghh: Lurer på om det er hematom eller livmorhalsen som er overfølsom!? Håper iallefall at dette går veien:smiley-angelic001 Ikke vært noe spotting eller noe etterpå:angelic: Skal heldigvis ta blodprøve imorgen formiddag hos gyn, så satser jeg på svar ila kvelden:nailbiting: Testene er fortsatt sterke, og nå har jeg vel den såkalte "dye stealer" også?!:love017
litt❤️

Ser veldig fint ut. Lykke til hos gynekolog imorgen :Heartblue

19DPO/4+5:

litt❤️

Testene ser iallfall kjempe fine ut, og er jo sånn 30% som har uskyldige blødninger i starten av graviditeten. Håper du bare er en av de. Bra å få en tur til gyn da :Heartred

Testene ser iallfall kjempe fine ut, og er jo sånn 30% som har uskyldige blødninger i starten av graviditeten. Håper du bare er en av de. Bra å få en tur til gyn da :Heartred

Får uansett ikke gjort så mye hverken fra eller til :angelic: Og siden testene ser fine ut, så kjenner jeg meg noenlunde rolig.. enn så lenge:p Hatt hematomer med alle de 3 siste guttene mine, fossblødd og hatt koagler fra uke 5 - 9+5, så har vært så nervepirrende og gjort meg veldig redd:rolleyes::sorry: Og ble konisert I 2017, og det har gitt en lettblødende livmorhals:nailbiting::dead:

Back
Topp