Tester ➕

Åååå. Takk! Blir helt dårlig av meg selv :( haha

Forstår deg SÅ godt❤️ Man blir så über stressa hvis man ikke ser stigning på testene, men testene er ikke bra lenger! Husk å ha det I bakhodet, og stresser testingen deg nå, så legg det på hylla❤️ Du er gravid :sad010 :love017

Forstår deg SÅ godt❤️ Man blir så über stressa hvis man ikke ser stigning på testene, men testene er ikke bra lenger! Husk å ha det I bakhodet, og stresser testingen deg nå, så legg det på hylla❤️ Du er gravid :sad010 :love017
Kanskje jeg bare lever i fornektelse :hilarious: :hilarious:
Ble litt sånn huh? No når du skrev du er er gravid :p haha. Lurer på når det skal gå ordentlig opp for meg. Vi har tullet mye her hjemme i dag og jeg har grått masse, det er det vi har spøkt med, og spiste rømmegrøt til lunsj :p i dag har det vært berg og dalbane og håper morgendagen blir mye bedre :p ❤️❤️❤️

Kanskje jeg bare lever i fornektelse :hilarious: :hilarious:
Ble litt sånn huh? No når du skrev du er er gravid :p haha. Lurer på når det skal gå ordentlig opp for meg. Vi har tullet mye her hjemme i dag og jeg har grått masse, det er det vi har spøkt med, og spiste rømmegrøt til lunsj :p i dag har det vært berg og dalbane og håper morgendagen blir mye bedre :p ❤️❤️❤️

Hormones, baby:cool14:laughing021Så tro meg, du er GRAVID:smiley-bounce016

Så du på den fra i går eller i dag?de fra i går var jo helt fine men de i dag syns jeg så skikkelig dårlig ut. Holder nesten på å få sammenbrudd her jeg går og skal prøve og handle. Tårene sitter skikkelig løst :sad010
<3 krysser fingrene for deg! Vet hvordan det der føles..

20251008_181142.jpg

Tok netopp en ukesindikator clearblue. Tror ikke dere det står 1-2 enda da…. Kan det fremdeles gå bra? Kveldens tester har heller ikke økt noe særlig selv om urinen var ganske konsentrert

Vedlegg

• IMG_5538.jpeg
    IMG_5538.jpeg
    755,9 KB · Visninger: 29
  • IMG_5537.jpeg
    IMG_5537.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 29
Last edited:
Tok netopp en ukesindikator clearblue. Tror ikke dere det står 1-2 enda da…. Kan det fremdeles gå bra? Kveldens tester har heller ikke økt noe særlig selv om urinen var ganske konsentrert

Synes alle tester er blitt mye dårligere og slår ut senere enn hva de gjorde for 2 år siden! De digitale er litt lunefulle:sorry: Ville testet med digital på 2 urin om morgenen❤️

Skal ikke lyve å si at 1-2 når man er 5+ er et godt tegn, men man skal ikke stole helt på de clearblue testene. Har hørt folk som har fått feks 2-3 og hatt hcg langt over nivået til 3+. I mine øyne ser streken din ut som den burde slått ut på 2-3 egentlig.
Hadde du sen eggløsning i syklusen, sånn at du egentlig er kortere på vei? :Heartred

Synes alle tester er blitt mye dårligere og slår ut senere enn hva de gjorde for 2 år siden! De digitale er litt lunefulle:sorry: Ville testet med digital på 2 urin om morgenen❤️
Selv om jeg har dårlig morgenurin? I hele dag har jeg trodd jeg var 20 dpo men tror egentlig jeg er 19. hehe var det som stod i dagboken min :p men måtte google litt og ser mange som har fått sent utslag på de digitale :/ snakk om å sløse med pengene våre!! :/ hehe.

Skal ikke lyve å si at 1-2 når man er 5+ er et godt tegn, men man skal ikke stole helt på de clearblue testene. Har hørt folk som har fått feks 2-3 og hatt hcg langt over nivået til 3+. I mine øyne ser streken din ut som den burde slått ut på 2-3 egentlig.
Hadde du sen eggløsning i syklusen, sånn at du egentlig er kortere på vei? :Heartred
Takk for ærligheten ❤️ ifølge Premom så sier den 4+4 basert på eggløsning 19 september..
Men jeg har jo fulgt mens termin

Takk for ærligheten ❤️ ifølge Premom så sier den 4+4 basert på eggløsning 19 september..
Men jeg har jo fulgt mens termin
Om du egentlig bare er 4+4 ut fra eggløsning, så gjør det saken mye bedre. Da kan det være at du akkurat er på vippepunktet mellom 1-2 og 2-3. :)

Så forvirrende :/ hehe. Hva går du utfra? Mens eller eggløsning?
Jeg regner fra eggløsning. Føler det blir mest riktig, da jeg ikke fikk eggløsning før cd20. :) Slipper å bli skuffet på ultralyd da!:knegg:

Jeg regner fra eggløsning. Føler det blir mest riktig, da jeg ikke fikk eggløsning før cd20. :) Slipper å bli skuffet på ultralyd da!:knegg:
Da tror jeg bare at jeg gjør det samme!! ❤️❤️ 4+4 da. Sykt forvirrende at det står andre ting på de andre appene. Nørs er så teit med den AI en sin og jeg er så lite teknisk av meg haha

Back
Topp