Hei! Håper dere kan hjelpe meg å bli litt klokere. Vi har en 1-åring som har startet i barnehage. Til nå har jeg hatt god tid på morgenen og har kunnet hente tidlig. Men nå får jeg forhåpentligvis snart jobb, og da vil morgenrutinene måtte endre seg. Jeg lurer på hvordan det skal gå opp med levering i barnehage og begge foreldre i jobb. Hvordan får dere andre den kabalen til å gå opp? Hva er deres morgenrutiner??
Når leverer dere, og når henter dere og hvilke "aktiviteter" (mat, påkledning, tannpuss etc) gjør dere på morgenen før bhg? Får så dårlig samvittighet av å tenke at vi må levere kl 7 og hente kl 16, men det er kanskje sånn for alle andre også? Og hvis vi skal klare å levere kl 7 må vel barnet stå opp kl 6?
Når leverer dere, og når henter dere og hvilke "aktiviteter" (mat, påkledning, tannpuss etc) gjør dere på morgenen før bhg? Får så dårlig samvittighet av å tenke at vi må levere kl 7 og hente kl 16, men det er kanskje sånn for alle andre også? Og hvis vi skal klare å levere kl 7 må vel barnet stå opp kl 6?