Klestips under graviditeten

Du får dele noen bilder etterhvert som skjult forum er oppe å går :)

Jeg elsker å gå i kjoler(gjør det hver kveld etter dusj også) :laughing002 Så skal nok legge inn flere bilder etterhvert:joyful:

Skal prøve det merinosettet fra Cubus i alle fall! Syns det er enda vanskeligere å finne klær denne gangen enn sist, omtrent ikke noe utvalg. Har noen ribbestrikkede kjoler fra forrige svangerskap som fikk jobba Ellers skal jeg strikke noen ting selv tenker jeg ❤️ Hadde en Eun sweater i forrige svangerskap (som også gikk over vinteren), og skal strikke might-versjonen denne gangen

Jeg er ikke noe kjolete av meg, og trives best i jeans med bluse eller T-skjorte til. Og da synes jeg utvalget begrenser seg altså!

Jeg er ikke noe kjolete av meg, og trives best i jeans med bluse eller T-skjorte til. Og da synes jeg utvalget begrenser seg altså!
Helt enig! Synes det er vanskelig i den perioden der man ikke har «stor nok» mage for gravidjeans, men vanlige jeans blir for trange. What to do? :rolleyes:

Helt enig! Synes det er vanskelig i den perioden der man ikke har «stor nok» mage for gravidjeans, men vanlige jeans blir for trange. What to do? :rolleyes:
Kjærestens bukser? Neida joda… jeg går i mine «baggy» bukser nå, men de sitter jo tett om magen. Heldigvis tar det jo en stund før magen blir veldig mye større. Nå er det jo bare masse luft.

Kjærestens bukser? Neida joda… jeg går i mine «baggy» bukser nå, men de sitter jo tett om magen. Heldigvis tar det jo en stund før magen blir veldig mye større. Nå er det jo bare masse luft.
Ja, enn så lenge er det bare luft, og buksene passer fortsatt :hilarious:

Kjøpte ribbestrikket kjole i merinoull fra Cubus denne uka. Sverger til sånne plagg som kan brukes etter graviditeten også. Nå er den på 25%.

Tar gjerne imot tips hvis noen vet om lignende kjoler andre steder. Helst i ull og med like god stretch.

Noen som har prøvd de jeansene fra hm som heter before&after? Synes det ser ut som de kan være greie i starten da de ikke har det stoffet over magen

Merinosettet og slakkeklær ifra Cubus er gull i startfasen :love2

Når magen begynner å bli større kan jeg varmt anbefale gravidjeans fra HM - spesielt hvis du er glad i straight jeans. Snakker om den her: https://www2.hm.com/no_no/productpage.1236276009.html De er virkelig gode!
Funker det om man har litt høyde? Er 175cm og har dårlig erfaring med bukser fra H&M i forhold til lengde (ser ut som piratbukser på meg).

Noen som har prøvd de jeansene fra hm som heter before&after? Synes det ser ut som de kan være greie i starten da de ikke har det stoffet over magen
Jeg har kjøpt en sånn og den fungerer utmerket nå som jeg har en liten bump :) er stramming i sidene som kan løsnes på etterhvert.

Noen som har handlet litt og har litt tips?
Denne buksa her er det beste plagget jeg har hatt på meg! Klemmer ingen steder, myk og behagelig, og tykt nok stoff at ikke cellulitter osv syns gjennom buksa :happy: Jeg har kjøpt både svart og brun! Jeg er 1,65, og den passer fint i benlengde, går helt ned til hælen.

Vedlegg

• IMG_7334.png
    IMG_7334.png
    310,9 KB · Visninger: 43
Back
Topp