Klestips under graviditeten

inderligønsket

Glad i forumet
✨Juniverse 2026✨
Noen som har gode tips til klær som er geniale i tiden før magen popper, men der man likevel har «mage» på grunn av det granateplefrøet? :laughing002

Hvis man går opp i str så blir jo resten for stort, har ikke lyst å gå i treningsklær hele tiden heller:happy: her er det ihvertfall noen bukser som garantert har krympa i vask siste uka!!:dance011

Noen som har gode tips til klær som er geniale i tiden før magen popper, men der man likevel har «mage» på grunn av det granateplefrøet? :laughing002

Hvis man går opp i str så blir jo resten for stort, har ikke lyst å gå i treningsklær hele tiden heller:happy: her er det ihvertfall noen bukser som garantert har krympa i vask siste uka!!:dance011
Jeg er veldig fornøyd med tightsen med brettekant i livet fra Cubus. De har utsving i bena og. Har kunnet gå opp og ned i vekt og de sitter godt på fordet

Cubus har en type dressbukse med strikk i livet, den er super comfy! Ellers går jeg stort sett kun i linbukser med snøring fra før av også. Blir like oppblåst som jeg er nå i to uker mellom hver eggløsning og mens, haha. Så trenger heldigvis ikke kjøpe så mye nytt enda! Men ja, synes også det er veldig greit med en litt «boxy» oversized t-skjorte over, gjerne i litt tykt stoff, for da skjuler det godt. :D

Jeg er på utkikk etter bomullstights til når magen blir større.. som ikke er gjennomsiktig bak.. så hvis noen har gode tips der blir jeg glad! :drunken_smilie

Jeg fant en skikkelig digg bukse med litt vide ben på H&M idag! Den blir digg nå når magen ikke har kommet, men man er litt oppblåst :happy: brettekant i livet og ganske stødig stoff
Digg! Husker du hva den kostet? Så kan jeg prøve å finne den samme på nett :joyful:

Håper jeg klarer meg en stund på vanlige klær i litt større størrelse. Fikk ganske sent mange i forste graviditet (uke 24 ca), men det kan jo bli helt annerledes denne gangen...

Bestilte klær fra Zalando(Anna field mama) for 2.200kr idag.. ojjda:p

Back
Topp