N-40645801
Første møte med forumet
Ja, infliximab. Stått på de siden 2012. Gjør du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk diagnosen i mars, og venter enda på time hos gastrolege for å diskutere plan videre. Så pr nå tar jeg ingenting..Ja, infliximab. Stått på de siden 2012. Gjør du?

Verst når jeg står og går og sitter med beina ned. Hjelper å ligge med knærne opp, nesten i fosterstilling, gaah
Skal det være sånn lenge? Håper det her går over snart...Har ikke noe svar til deg dessverre, men av å lese dette skjønner jeg kanskje hva jeg selv hadde her om dagen som varte ca et halvt døyn.. Utrolig ubehagelig..Fytti granskauen, skal ligamentsmerter verke sånn? Er sånn vedvarende, plagsom verking fra ca høyre side av navelen og nedover i høyre lyske konstant siden i går kveldVerst når jeg står og går og sitter med beina ned. Hjelper å ligge med knærne opp, nesten i fosterstilling, gaah
Skal det være sånn lenge? Håper det her går over snart...
Uff da, har desverre ikke noen store tipsVerk i armer, spesielt venstre over/under arm på kveldstid. Dovner bort i lillefinger og halve ringefinger på begge hender, tydelig at nerven i albuene begynner å bli klemt.
Ved sist graviditet fikk jeg en del plager med karpal tunnel i siste trimester - håper ikke det blir i tillegg til albuer denne gang..
Noen tips til smertelindring når det verker liksom i nerver/muskler? For ille å sluke paracet hver kveld

Hva lå jernstatus på? Jeg sku gjerne fått målt jern/ferritin pånytt. Lå på 29 ved oppstart av svangerskap, nå er jeg så trøtt og energiløs at jeg knapt klarer å gjøre noe. Heldigvis bare 20% jobb da0 energi, jernmangel og 100% sykemeldt fram til termin. Dette blir en lang høst![]()
Samme her… eller klarte å kjempe til meg 80% så jeg får jobbet en dag i uka, for psyken sin skyld0 energi, jernmangel og 100% sykemeldt fram til termin. Dette blir en lang høst![]()
FysjMin jernstatus er 10,3 så har fått beskjed om å ta litt tilskudd![]()
fikk beskjed om å ta 60mg tilskudd daglig, men syns magen trøbler litt - så er ikke så flink å ta det..Jeg elsker salt lakris! Har ikke prøvd de pipene, får spare det til etter fødsel. Her unner jeg meg litt heksehyl i lørdagsgodtet, vi kan ikke kjøpe mer for jeg finner og spiser alt av lakris vi har i husetKlager på at alle Normalbutikker har sluttet med det eneste godteriet jeg ønsker meg i graviditetenLakrispiper med havsalt... ja man skal være forsiktig med lakris jeg vet det. Men kunne kose meg med litt og litt! Nå finner jeg kun den vanlige typen, og har vært innom mange normalbutikker
![]()

Tror desverre at Normal har sluttet å ta inn disse, så vil tro at man kun får tak i de i utlandet/tax free fra nå av :/Jeg elsker salt lakris! Har ikke prøvd de pipene, får spare det til etter fødsel. Her unner jeg meg litt heksehyl i lørdagsgodtet, vi kan ikke kjøpe mer for jeg finner og spiser alt av lakris vi har i huset![]()