Starten_på_noe_fint
Flørter med forumet
Ja, jeg mistenker at jeg har en form for lutealfase defekt eller hva man skal kalle det. Spent på hva min nye gynekolog sier 23.oktober. Har vært noe privat men det blir for dyrt i lengden. Har en følelse om at jeg trenger tilskudd både for progesteron og follikkel modning.Oi, det var da voldsomt tidlig! Har du hatt så kort lutealfase før?
Mulig dette kan høres litt rart ut, men jeg hadde en utrolig levende drøm i juni, hvor jeg drømte helt tydelig at min kollega var blitt gravid og jeg fikk beskjed om at jeg ville trenge hormonstøtte gjennom Letrezol og progesteron. Når jeg våknet hadde jeg en følelse av at det var riktig, fikk vite at min kollega var gravid og at hun fikk positiv test da i juni. Så hvem vet, jeg er litt av den spirituelle typen, så liker å leke med tanken om at jeg fikk en beskjed den natten. Så får vi se da, den ventetiden er krevende

Pleier å ha veldig sterke streker, så vet ikke om det er pga dårlige tester eller om jeg produserer mindre hCG? Får hverken gjort fra eller til, så får bare enjoy the moment og and ride along
Har litt mensensmerter av og på og..

Ellers hadde jeg leiebil, så på kvelden og i helgene når jeg ikke jobbet så kunne vi jo reise litt rundt
Ikke lenge igjen. 23. Oktober blir vel akkurat før EL, så da får du jo kanskje forlenget lutealfasen neste prøveperiode? Eller når tror du EL kommer neste gang? Vanskelig når syklusen ikke er lik hver gang 

Så negativt hittil altså.
Tror detta blir bra, jeg