Tørr du å vente? Desverre så tikker klokken for oss over 40, og det er ikke gitt at man kan få barn like lett som tidligere.Hei! Følger denne tråden, jeg laget et eget innlegg om samme tema før jeg så denne tråden. Kjekt å se at det er flere som ønsker/prøver/skal ha barn når de er over 40. Vi kom seint igang, nå har vi tre gutter mellom 4,5 år og 2 måneder. Jeg blir 40 i år. Vi tenkte i utgangspunktet at vi var ferdig, men så føler jeg meg ikke helt "ferdig" akkurat nå, vet ikke om jeg bare er babygal eller om det er et varig ønske
. Det er jo krevende både med flere og at man kanskje blir litt mer sliten når man blir eldre. Men samtidig har man jo mer erfaring. Mannen har det ikke helt på samme måten, så vi må snakke mer om det om 1-1,5 år om vi begge ønsker et barn til.
Kanskje dere må ta en prat til om temaet? Evt. Ta en kontroll hos gynekologen å høre hva han tenker om dine muligheter.
Forstår tvilen, virkelig. Jeg var ferdig med å få barn i mange år, og nå angrer jeg på at vi ikke begynte å prøve tidlige. Begynte når jeg var 39, nå har jeg blitt 41...

Spesielt med en eggleder! Det må jo nesten være et mirakel? Det sier noe om hvor individuelt fertilitet er