Svak strek med svak økning

KK12345

Flørter med forumet
✨Juniverse 2026✨
Noen som har opplevd å få svak strek med svak økning der det har gått bra??
Er så livredd for kjemisk og selvom jeg tror det går den veien, så klamrer jeg meg til håpet. Det er nesten enda verre å ha fått positiv ,men så viser det seg å ikke gå riktig vei
20251001_083000.jpg

Alt jeg kan si er at da jeg hadde kjemisk ble ikke streken sterkere. Siden det her er tydelig økning tror jeg det har mer å si (for kjemisk) hvor mange dpo du er og evt hva slags tester du bruker (merke og følsomhet).

Kan jeg spørre hvilken dpo er disse testene fra?
Jeg ser jo økning her! Hadde just 2 kjemiske og der var alle testene identiske mellom 10 og 16 dpo. Så det ser jo bedre ut hos deg!
Jeg vil også anbefale deg å sjekke HCG med blodprøve om du har mulighet til det.
Krysser fingrene for at det øker enda mer med hver dag ❤️

Dette er metode strimmeltester. Vet faktisk ikke hvor mange dpo jeg er Men forventet mensen for tre dager siden. Derfor er jeg jo redd de er veldig svake

Metode er skikkelig dritt-tester, så ville prøvd et annet merke❤️ Babyplan eller Clearblue. Til nøds Make sure:angelic:

økningen ser veldig fin ut da? Sammenlikn annenhver dag mht dobling :Heartred

Jeg håper det er god økning ❤️ Spent på ny test i morgen. Er nok mer sårbar når har opplevd å miste flere ganger. Vil gjerne se tydelig strek og sterk økning

Jeg håper det er god økning ❤️ Spent på ny test i morgen. Er nok mer sårbar når har opplevd å miste flere ganger. Vil gjerne se tydelig strek og sterk økning
Har samme erfaring og skjønner deg godt, er i samme båt akkurat nå og håper å på tydelig strek og sterk økning. Krysser fingrene for oss begge! :smiley-angelic001 :love7

I dag var testen ikke blitt noe sterkere, kanskje heller svakere. Så ser ikke ut til å gå veien for meg denne gangen heller
Er jo lov å håpe at det var på utvannet urin eller noe lignende da :Heartred Hvilken dpo er testene over her tatt på? Synes jo det var en fin stigning jeg da, skal jo dobles hver 2. dag, så hvis testene er fra hver morgen synes jeg jo det er en økning :happy:
Håper for deg :Heartred

Testen i dag var plutselig mye sterkere. Hadde ikke forventet det i det heletatt
Er 5 dager over forventet mens. Men kjenner tidvis på sterke menssmerter så har bare gått og ventet på mensen.. er så redd denne testen ga meg falskt håp igjen. Ser jo at det er god stigning. Men h orfor disse menssmerter, kjennes som sammentrekninger

Vedlegg

• 20251003_080559.jpg
    20251003_080559.jpg
    771,3 KB · Visninger: 56
Testen i dag var plutselig mye sterkere. Hadde ikke forventet det i det heletatt
Er 5 dager over forventet mens. Men kjenner tidvis på sterke menssmerter så har bare gått og ventet på mensen.. er så redd denne testen ga meg falskt håp igjen. Ser jo at det er god stigning. Men h orfor disse menssmerter, kjennes som sammentrekninger
åååå dette var så gøy å se! :Heartred Håper du kan få blodprøve snart så du blir roligere ❤️.

Fra hva jeg skjønte så er det helt normalt å kjenne på mensensmerter siden livmor tilpasser seg og embryo holder på å grave seg dypere, så la oss håpe at det er det som skjer!

Jeg hadde tatt en blodprøve og en digital test :Heartred
Metode er treige tester, som gir sein økning.

Babyplan, tidlig tester både staver og digital fra clearblue foretrekker jeg!
Håper det sitter for deg!

Jeg hadde masse menssmerter de første ukene av graviditeten min - var sånn at jeg er par ganger sto opp om natta for å se om jeg var begynt å blø. Kom aldri noe og er nå 29+1, så var nok bare livmor som tilpasset seg embryo ❤️ Håper det går veien for deg! ❤️

Jeg hadde masse menssmerter de første ukene av graviditeten min - var sånn at jeg er par ganger sto opp om natta for å se om jeg var begynt å blø. Kom aldri noe og er nå 29+1, så var nok bare livmor som tilpasset seg embryo ❤️ Håper det går veien for deg! ❤️
Å, det var sånn veldig håpefult å lese
Nå fikk jeg så veldig håp igjen!!

Menssmerter er faktisk et graviditetstegn hos meg. Hvis jeg er gravid kommer smertene på og av i flere dager før og rundt IKM. Når jeg har mensen kjenner jeg ingenting før dagen før første blødning. Da er det 1-2 dager med menssmerter. I alle graviditetene mine har de smertene vart en stund etter IKM.

Back
Topp