Ja du får dato daAh nevermind! Så nå på Ivf appen at man skal starte fsh etter 3 uker, ca dato for sjekk så får sikker mer info da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du får dato daAh nevermind! Så nå på Ivf appen at man skal starte fsh etter 3 uker, ca dato for sjekk så får sikker mer info da![]()
Takk for svarJa du får dato dalykke til! Hadde nettopp lang protokoll. Gikk fint bare var utrolig sliten og litt følsom. Fornøyd med resultatet også, men var min første IVF så hadde ikke noe sammenligningsgrunnlag.
Jeg hadde en kort protokoll sist men legen ville prøve lang nå for å muligens forbedre kvalitet/modenhet på egga. Håper sååå på å få noe på frys denne gangen 
Ja husker deg fra gruppa. Håper virkelig du får knall egg! Var det slik at de ikke ville sette inn i samme syklus? Jeg tok forresten det Q10 tilskuddet noen anbefaler, vet ikke om det hjalp. Men jeg begynte litt seint så kastet i meg 600mg og de 4 mix gravid pillene man får kjøptTakk for svarJeg hadde en kort protokoll sist men legen ville prøve lang nå for å muligens forbedre kvalitet/modenhet på egga. Håper sååå på å få noe på frys denne gangen
![]()
Ja, hadde også tatt Q10 i nesten 1 år… hadde 3 stk som ble befruktet og kun ett egg som var bra nok å sette inn. De andre 2 hadde mye fragmentering dessverre. Fint å høre at du er fornøyd med resultatet!Ja husker deg fra gruppa. Håper virkelig du får knall egg! Var det slik at de ikke ville sette inn i samme syklus? Jeg tok forresten det Q10 tilskuddet noen anbefaler, vet ikke om det hjalp. Men jeg begynte litt seint så kastet i meg 600mg og de 4 mix gravid pillene man får kjøpt![]()

åh, lommeboken din har fått kjørt seg litt daJa, hadde også tatt Q10 i nesten 1 år… hadde 3 stk som ble befruktet og kun ett egg som var bra nok å sette inn. De andre 2 hadde mye fragmentering dessverre. Fint å høre at du er fornøyd med resultatet!![]()
men blir spennende med lang protokoll nå da, håper det gjør susen for deg!
Sender masse positive tanker.Tusen takk!åh, lommeboken din har fått kjørt seg litt damen blir spennende med lang protokoll nå da, håper det gjør susen for deg!
Sender masse positive tanker.
Hvor er du i løypa? Ruger du nå?Nei, de måtte fryse pga mistanke om polypp, så skal ta sånn sjekk/vannscann av livmoren privat nå på fredag, så får vi se om den er borte eller om jeg må fjerne den før innsettTusen takk!Hvor er du i løypa? Ruger du nå?
Aaa ok! Det er kjipt når sånt står i veien når man venter så mye fra før… krysser fingrene for at den er borte og at du slipper lang ventetidNei, de måtte fryse pga mistanke om polypp, så skal ta sånn sjekk/vannscann av livmoren privat nå på fredag, så får vi se om den er borte eller om jeg må fjerne den før innsetthåper virkelig den er borte så jeg kan satse på egg innsett snart! Men er litt nysgjerrig på hvor lang ventetid det er på å sette inn fryst egg nå.. hm
når jeg skulle ha inseminasjon nr2 så fant de en cyste som hadde vokst veldig så måtte operere først, kroppen skal alltid finne opp så mye rart 

Såpass! Ja utrolig mye som skal klaffe, mer enn man tror når man starter med sliktAaa ok! Det er kjipt når sånt står i veien når man venter så mye fra før… krysser fingrene for at den er borte og at du slipper lang ventetidnår jeg skulle ha inseminasjon nr2 så fant de en cyste som hadde vokst veldig så måtte operere først, kroppen skal alltid finne opp så mye rart
![]()
Akkurat samme her! De ringte på fredag og sa vi fikk plass i uke 44 istedet. Vi sees nok på vente rommet uten at vi vet det! Jeg skal tenke på deg og tenke gode tanker for deg også når jeg er derJeg hadde tid til uttak uke 48 og de ringte kl 11 i dag for å si at jeg fikk plass uke 44 og skal starte med gonapeptyl i morgen. Gikk fort i svingenejeg var på venteliste under våren også men da ble det ikke noe ledig før den planlagte timen.
Takk herfra også!Oh, det var kanskje meg som ble flyttet fra uke 44 til uke 43![]()

Åh så bra! Haha ja!Akkurat samme her! De ringte på fredag og sa vi fikk plass i uke 44 istedet. Vi sees nok på vente rommet uten at vi vet det! Jeg skal tenke på deg og tenke gode tanker for deg også når jeg er der
Takk herfra også!![]()

Krysser fingrene!Virker som det er en liten trend nå med at man får plass og start av behandling før tentative uker! Det er jo positivthåper det skjer med meg også!

Tok ca 10-11 dager sist jeg sendte men når det nærmer seg behandling eller er i behandling så går det fort ( oftest svar samme dag). Nå har du over 3 uker før den 30/10 så du får nok svar i tideNoen som vet ventetid på dialogmeldinger for tiden? Jeg skulle starte på primolut 30.10 hvis ikke syklusene var regelmessig, men så har de siste 2 nå vært veldig fine og regelmessige så håper å få satt inn i egen syklus som begynner i starten av november ca. Vil bare ha svar på om det går eller om det da må drøye til neste syklus..![]()
Sendte du i dag?Ja, jeg har en telefontime med legen også litt før, er bare jeg som er utålmodig og vil ha svarTok ca 10-11 dager sist jeg sendte men når det nærmer seg behandling eller er i behandling så går det fort ( oftest svar samme dag). Nå har du over 3 uker før den 30/10 så du får nok svar i tideSendte du i dag?
Hehe man blir fort detJa, jeg har en telefontime med legen også litt før, er bare jeg som er utålmodig og vil ha svar
Sendte i går, så ikke veldig lenge siden![]()

Har du fått svar nå? Hvor lang tid tok det og når fikk du innsett? Jeg venter også på svar om innsettJa, jeg har en telefontime med legen også litt før, er bare jeg som er utålmodig og vil ha svar
Sendte i går, så ikke veldig lenge siden![]()
Nei, ikke fått svar. Har telefontime med legen 22.10, så tenker jeg purrer da hvis jeg ikke har fått svar ennå planen er innsett i uke 47/48 så jeg har på en måte en plan. Mangler bare siste detaljer egentlig.Har du fått svar nå? Hvor lang tid tok det og når fikk du innsett? Jeg venter også på svar om innsett![]()