C-40503892
Flørter med forumet
Håper så inderlig jeg kan være med å lage en magisk jul for min lille på 2 år. Men med hyperemesis nå vet jeg ikke helt hvordan jeg får til dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men skal lage gave esker med diverse i til dei voksne og, så klart leker til barna
skal prøve å få tak i den mamma kalenderen,.husker ikkje hvor eg såg den da! Guttungen skal få en kalender med små leker/praktiske ting som eg personlig ser på som "kjedelig" for en 4 åring å få i gave! 
Beste jeg vet!
Gleder meg til å lage den!Tror 2 åringen vil få en fantastisk jul uansett så lenge du er tilstede, samme hvordan formen erHåper så inderlig jeg kan være med å lage en magisk jul for min lille på 2 år. Men med hyperemesis nå vet jeg ikke helt hvordan jeg får til dette

Tror ingenting er kjedelig for en 4 åring! Alltid spennende å åpne gaverAlt begynt på julegaver
Skal kjøpe til en heil haug.....stor familieMen skal lage gave esker med diverse i til dei voksne og, så klart leker til barna
skal prøve å få tak i den mamma kalenderen,.husker ikkje hvor eg såg den da! Guttungen skal få en kalender med små leker/praktiske ting som eg personlig ser på som "kjedelig" for en 4 åring å få i gave!
![]()

For ett nydelig julehusÅååh, elsker julen![]()
![]()
Mest magiske og beste tiden på hele året
Er ferdig med pakkekalenderen til alle 6 barna+haribokalendere er kjøpt inn! Skal bare legge alle tingene i kalenderposer å henge opp
Og 1.november tennes all julepynt inne og uteorker ikke lete etter alle bildene
Vis vedlegget 471426Vis vedlegget 471427Vis vedlegget 471429Vis vedlegget 471430Vis vedlegget 471431Vis vedlegget 471432Vis vedlegget 471433

Åh så fint!! Elsker at du pynter og tenner lys i November!! Det gjør vi ogsåÅååh, elsker julen![]()
![]()
Er ferdig med pakkekalenderen til alle 6 barna+haribokalendere er kjøpt inn! Skal bare legge alle tingene i kalenderposer å henge opp
Vis vedlegget 471426Vis vedlegget 471427Vis vedlegget 471429Vis vedlegget 471430Vis vedlegget 471431Vis vedlegget 471432Vis vedlegget 471433

Har mange fine figurer som må få stå fremme mer enn bare en måned, synes jeg.
Så fiintÅååh, elsker julen![]()
![]()