Juletema for å få opp antall innlegg

Alt begynt på julegaver :happy:
Skal kjøpe til en heil haug.....stor familie :dead: Men skal lage gave esker med diverse i til dei voksne og, så klart leker til barna :happy: skal prøve å få tak i den mamma kalenderen,.husker ikkje hvor eg såg den da! Guttungen skal få en kalender med små leker/praktiske ting som eg personlig ser på som "kjedelig" for en 4 åring å få i gave! :shy:

Jeg synes sjokoladekalender er helt topp :hilarious: :shy: Beste jeg vet!

Men jeg tenkte 2 åringen min skulle få pakkekalender i år. Samboeren min har fått det av meg før vi fikk barn, men nå får det vike til fordel for den lille :laughing002 Gleder meg til å lage den!

Håper så inderlig jeg kan være med å lage en magisk jul for min lille på 2 år. Men med hyperemesis nå vet jeg ikke helt hvordan jeg får til dette
Tror 2 åringen vil få en fantastisk jul uansett så lenge du er tilstede, samme hvordan formen er :love017

Alt begynt på julegaver :happy:
Skal kjøpe til en heil haug.....stor familie :dead: Men skal lage gave esker med diverse i til dei voksne og, så klart leker til barna :happy: skal prøve å få tak i den mamma kalenderen,.husker ikkje hvor eg såg den da! Guttungen skal få en kalender med små leker/praktiske ting som eg personlig ser på som "kjedelig" for en 4 åring å få i gave! :shy:
Tror ingenting er kjedelig for en 4 åring! Alltid spennende å åpne gaver:hilarious:

Åååh, elsker julen :gen014 :smiley-bounce012 :love017:greet008 Mest magiske og beste tiden på hele året:santa Er ferdig med pakkekalenderen til alle 6 barna+haribokalendere er kjøpt inn! Skal bare legge alle tingene i kalenderposer å henge opp:rendeer

Og 1.november tennes all julepynt inne og ute:cool05 orker ikke lete etter alle bildene:hilarious:
Screenshot_20250921_115837_Gallery.jpgScreenshot_20250921_115812_Gallery.jpgScreenshot_20250921_113309_Gallery.jpgScreenshot_20250921_113315_Gallery.jpgScreenshot_20250921_113230_Gallery.jpgScreenshot_20250921_112610_Gallery.jpgScreenshot_20250921_113256_Gallery.jpg

Åååh, elsker julen :gen014 :smiley-bounce012 :love017:greet008 Mest magiske og beste tiden på hele året:santa Er ferdig med pakkekalenderen til alle 6 barna+haribokalendere er kjøpt inn! Skal bare legge alle tingene i kalenderposer å henge opp:rendeer

Og 1.november tennes all julepynt inne og ute:cool05 orker ikke lete etter alle bildene:hilarious:
Vis vedlegget 471426Vis vedlegget 471427Vis vedlegget 471429Vis vedlegget 471430Vis vedlegget 471431Vis vedlegget 471432Vis vedlegget 471433
For ett nydelig julehus :greet008:love2

Vis vedlegget 471426Vis vedlegget 471427Vis vedlegget 471429Vis vedlegget 471430Vis vedlegget 471431Vis vedlegget 471432Vis vedlegget 471433
Åh så fint!! Elsker at du pynter og tenner lys i November!! Det gjør vi også :joyful:

Har nylig startet med å handle julegaver.
Vi kjøper til 14 personer (barnet vårt, foreldre, søsken, tantebarn).
Usikker på julekalender, men blir å kjøpe noe til gutten vår :Heartred
Vi gleder oss til jul og skal feire julaften på hytta sammen med familien:love7

Endelig 1.november, og da slipper jeg løs litt jul her :joyful: Har mange fine figurer som må få stå fremme mer enn bare en måned, synes jeg.

Prøver å få mannen med på å sette opp litt lys ute og inne, så det ikke blir så mørkt på morning og kveld. Julegaver og kalendergaver til barna er klargjort.

De får hvert sitt minijuletre første desember, og julepynt til å pynte det litt mer for hver dag. Samt noen småting som neglelakker, badekuler og godterier. 24de får de snowracers.

Gleder meg sånn til julefilmer og julekalender på TV. Nå er barna store nok til å kose seg med sånne ting :Heartred

Jeg har 17 å handle til, tror jeg. Og har ikke begynt enda:/ håper formen er bedre snart, så jeg kan komme i gang. Har pakkekalender til ungene og til moren min og svigerforeldre mine. De startet jeg å handle inn til allerede ved januarsalget. Sjøl skal jeg ikke ha kalender. Jeg er litt gammeldags og venter til første søndag i advent med å pynte og pynter med lilla først. Det gjør jeg nok fordi det er nostalgisk for meg siden jeg vokste opp med det

Har mellom 25-30 å kjøpe gaver til og sånn formen har vært siden oktober har jeg ikke orket å tenke på det en gang… Skal også lage pakkekalender til samboer, men kan ikke kjøre bil på kvalmestillende da jeg blir så trøtt, så får ikke reist noen plass uten han Håper formen blir bedre snart så jeg kan handle litt!

Når skal dere begynne å handle julegaver? Er ferdig.
Hvor mange personer kjøper dere til? 6
Skal dere ha julekalender/adventskalender i år, evnt hvilken/hvilken har dere lyst på? Julekalender til barnet (det blir hans første faktisk).
Gleder du deg til jul? Gleder meg veldig.

Pleier å være tidligere ute. Har handlet ca halvparten kanskje, men har mange å handle til! Er deilig når gaveinnkjøp er unnagjort og bare kan nyte julen.
Her i huset er det vanlig med bare sjokoladekalender.
Gleder meg veldig til jul da! Hele juletiden er såå koselig!

Ungane får sjokoladekalender. Venter i det det lengste med å kjøpe julegaver. Lite motivert. Liker ikke gavestyret. Klarer aldri å starte tidlig. Julepynten er venter vi også lenge med, minst mulig egentlig. Ingen juletre før 23.desember. Og vi skal på OTUL 23.desember også, akkurat den dagen vi pleier å ordne alt :laughing002

Er ikke superglad i julen, mener den hadde vært bedre uten alt gavestyret. Sier hvert år at neste år dropper vi julegaver til andre enn ungene.
Kjøper gaver til ca 15 personer.

Back
Topp