Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk som spør! Har vært tre jævlige uker, skal ikke lyve. Men i går fikk vi telefon om at det ikke er metastaser (fjernspredning = uhelbredelig), så det er vi veldig glad for. Da kan jeg bli helt frisk. Men blir en heftig behandling før det. Begynner på dobbelt cellegift og immunterapi på mandag. Skal ta dette hver uke i 12 uker, før jeg skal over på en ny gift i tre måneder. Men klar for kamp nåHvordan går det, er det noe nytt? Tenker på deg.
Ord blir fattige, masse god bedring og lykke til med behandlingTakk som spør! Har vært tre jævlige uker, skal ikke lyve. Men i går fikk vi telefon om at det ikke er metastaser (fjernspredning = uhelbredelig), så det er vi veldig glad for. Da kan jeg bli helt frisk. Men blir en heftig behandling før det. Begynner på dobbelt cellegift og immunterapi på mandag. Skal ta dette hver uke i 12 uker, før jeg skal over på en ny gift i tre måneder. Men klar for kamp nåOg håper ikke det blir for tøft! Etter cellegift i et halvt år blir det operasjon og stråling. Og så kanskje videre behandling for å unngå tilbakefall. Så heftige greier.
Håper du har god familie og venner rundt deg. Stor klem
Heier på deg.Takk for fin meldingOrd blir fattige, masse god bedring og lykke til med behandling![]()
Håper du har god familie og venner rundt deg. Stor klem
Heier på deg.
Det kan jeg virkelgi tenke meg. Men så fantastiske nyheter at om at det ikke er metastaser - du skal bli helt frisk! Så bra at de kommer fort i gang med behandlingen. Har du fått god info om hva du kan forvente deg av bivirkninger osv? Når du sier operasjon, er det da fjerning av cyster eller også fjerning av brystvev?Takk som spør! Har vært tre jævlige uker, skal ikke lyve. Men i går fikk vi telefon om at det ikke er metastaser (fjernspredning = uhelbredelig), så det er vi veldig glad for. Da kan jeg bli helt frisk. Men blir en heftig behandling før det. Begynner på dobbelt cellegift og immunterapi på mandag. Skal ta dette hver uke i 12 uker, før jeg skal over på en ny gift i tre måneder. Men klar for kamp nåOg håper ikke det blir for tøft! Etter cellegift i et halvt år blir det operasjon og stråling. Og så kanskje videre behandling for å unngå tilbakefall. Så heftige greier.
Starter med første cellegiftkur i dag (og immunterapi). Så godt å være i gang. Blir tatt veldig godt vare på av legene og sykepleierne. Foreløpig ingen symptomer, men tar tre ulike kvalmestillende og mange andre medisiner. Det kommer nok mer utover uken.Det kan jeg virkelgi tenke meg. Men så fantastiske nyheter at om at det ikke er metastaser - du skal bli helt frisk! Så bra at de kommer fort i gang med behandlingen. Har du fått god info om hva du kan forvente deg av bivirkninger osv? Når du sier operasjon, er det da fjerning av cyster eller også fjerning av brystvev?
Masse, masse lykke til - heier fra sidelinja <3
Tusen takk ❤Ord blir fattige! Heier på deg og familien. Selvfølgelig blir du frisk. Men i mellomtiden - stå på <3![]()
Tusen takkTenker stadig på deg.Styrkeklemmer sendes din vei!
![]()
Takk som spørHvordan går det? <3
Takk som spørDer går litt opp og ned, men den siste uken har vært god. Jeg har fått ni doser cellegift nå, og skal snart over på en ny mix av cellegifter. Har hatt mye plager som urinveisinfeksjoner, utslett, blemmer i munn, sopp på tungen, tørre øyne, fatigue og kvalme, men har også dager som føler relativt normale. Det tøffeste er det psykiske. Har følt så mye at jeg bare har få år igjen å leve, selv om sjansen er størst for at jeg har mange år igjen.
Den siste uken har vært litt bedre med litt mindre plager og at jeg har hatt litt mer troen på at det skal gå bra. Det føles godt. Så her jobber jeg med å ta en dag av gangen og ikke stresse for mye med det man ikke kan kontrollere om fremtiden.
Det positive nå er at brystet kjennes nesten helt mykt igjen, så jeg har en god følelse av at cellegiften virker som den skal før operasjon. Håper inderlig på at alle kreftceller er borte når jeg skal operere, da er prognosene best.
Håper alt står bra til med deg og lillemann som snart gjør familien din komplettEn stor lykke med tredjemann. Vi kaller vår lille for lykkepillen vår
![]()
Faen altså, for noe dritt. Jeg liker ikke å klemme på folk, men som vi sier her jeg bor "føl deg omarmet" <3 Om noen av oss kan gjøre noe som helst, si i fra <3Takk for at du tar deg tid til å svare. Så tungt med alle plagene, men veldig godt å høre at det har blitt litt mindre av det og at du har fått litt mer troen på at det skal gå bra. For det skal det!Takk som spørDer går litt opp og ned, men den siste uken har vært god. Jeg har fått ni doser cellegift nå, og skal snart over på en ny mix av cellegifter. Har hatt mye plager som urinveisinfeksjoner, utslett, blemmer i munn, sopp på tungen, tørre øyne, fatigue og kvalme, men har også dager som føler relativt normale. Det tøffeste er det psykiske. Har følt så mye at jeg bare har få år igjen å leve, selv om sjansen er størst for at jeg har mange år igjen.
Den siste uken har vært litt bedre med litt mindre plager og at jeg har hatt litt mer troen på at det skal gå bra. Det føles godt. Så her jobber jeg med å ta en dag av gangen og ikke stresse for mye med det man ikke kan kontrollere om fremtiden.
Det positive nå er at brystet kjennes nesten helt mykt igjen, så jeg har en god følelse av at cellegiften virker som den skal før operasjon. Håper inderlig på at alle kreftceller er borte når jeg skal operere, da er prognosene best.
Håper alt står bra til med deg og lillemann som snart gjør familien din komplettEn stor lykke med tredjemann. Vi kaller vår lille for lykkepillen vår
![]()
Høres absolutt ut som at cellegiften virker hvis områdene blir mykere (selv om jeg ikke kan noe som helst om dette). Er det lenge til operasjonen?Bare hyggelig! Var på ultralyd i dag. Svulsten i brystet har blitt betraktelig mindre, så det var gode nyheter med tanke på at cellegiften så langt fungerer. Jeg skal gå på cellegift i tre måneder til, og så blir det operasjon kanskje i januar en gang og stråling etter det. Og immunterapi helt frem til sommeren. Så det er en lang prosess igjen.Takk for at du tar deg tid til å svare. Så tungt med alle plagene, men veldig godt å høre at det har blitt litt mindre av det og at du har fått litt mer troen på at det skal gå bra. For det skal det!Høres absolutt ut som at cellegiften virker hvis områdene blir mykere (selv om jeg ikke kan noe som helst om dette). Er det lenge til operasjonen?