Hahaha. Nå må du ikke påvirker megTest i vei, fort fort
Gleder meg til å følge testegalskapen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha. Nå må du ikke påvirker megTest i vei, fort fort
Gleder meg til å følge testegalskapen![]()
WopsHahaha. Nå må du ikke påvirker meghaha.

Ro er viktig. De gangene jeg har vært rolig har det faktisk klaffet. Det er selvfølgelig at for tidlig å si, og mange vil mene at det ikke er mulig, men jeg har kjent tydelig forskjell mellom vellykket og ikke vellykket syklus3 dpo og nå har det endelig komt utflod som jeg er ganske fornøyd med. Herregud så rar ting og skrive. Haha men bare dere her inne kan sikkert forstå!! Den er lys, glinsende og passelig tykk! Noe i meg bare sier at hey sånn skal det se ut nåblødningen er over, varte helt til i går.
håper det blir en spire i denne pp’en.
Føles anerledes denne gangen enn sist pp. Men enn så lenge er jeg enda roligere også en sist pp!
Murringer i kroppen som går av og på. Ikke like konstant som sist. Mer i bølger nå. Og dunking her og der.![]()
Så deilig da.Ro er viktig. De gangene jeg har vært rolig har det faktisk klaffet. Det er selvfølgelig at for tidlig å si, og mange vil mene at det ikke er mulig, men jeg har kjent tydelig forskjell mellom vellykket og ikke vellykket syklus
Elsker sushi! Hadde neste n klart å spise opp 3 forskjellige selv!4 dpo.
Sålangt er symptomene: murrer av og på. Noen stikk her og der. I dag gjorde ene puppen vondt når jeg løp opp trappenehar mye utflod. Hatt en del lemus på øyet i dag
Nå er jeg i matkoma etter å ha forspist meg på sushi…..lunsj til 666 kr… måtte bare ha 3 forskjellige.. det værste er at jeg nesten klarte og spise opp
haha.
Husker når jeg var gravid sist da hadde jeg helt sinnsykt cravings på sushi!!! Hehe. Jeg tar det ikke som ett tegn nå altså. Hadde bare lyst på sushi![]()

Hihi ja det er såååå digg!!!Elsker sushi! Hadde neste n klart å spise opp 3 forskjellige selv!![]()

Spennende symptomer da, håper sånn for deg7 dpo
Blir mye skriving i dagboken her merker jeg!
Våknet i dag like over 05, vrei meg rundt i sengen, var varm, magen rumlet høyt, luft i magen, ordentlig tissetrengt. Så var bare å stå opp.
Kjent på murring i underlivet og nå er det litt sånn skarp «smerte» i underlivet og rumpen. Nesten som når man har mensen. Kjennes ut som det kommer giga blødning hvert øyeblikk. Vanskelig og forklare. Litt små stikking. Hvilepulsen har også steget inatt men det har skjedd før også. Litt ømme pupper.
Blir spennende og teste men også skummelt.Enda ikke bestemt meg for når første test ryker!! Har så lyst at det skal bli en baby samtidig så klarer jeg ikke helt å ha troen hellerføler jeg overanalyserer alt.. :/ dpo land er vanskelig
![]()

Tuuusen takkSpennende symptomer da, håper sånn for deg![]()
Haha,tiden går sent eller? I know the feeling!Snart 8 dpo.. må bare legge meg først. :/
Vært noen stikk her og der i dag. Både i underlivet og rumpen. Litt dunking på høyre siden. Ømme pupper, litt brennende følelse i korsryggen på høyre siden. Så noe kjenner jeg. Men klarer ikke helt å si at jeg føler meg gravid.men har veldig veldig lyst og føle det. Tror jeg bare beskytter meg så mye jeg kan etter sist når jeg var så sikker. :/
Skal du teste tidlig eller venter du?