Joda, tydelig stigning!Skjønner degmen den skulle ikke ha steget om det ikke var starten på noe? Når du legger testen inntil de andre? Da ser en det nok tydelig nå?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, tydelig stigning!Skjønner degmen den skulle ikke ha steget om det ikke var starten på noe? Når du legger testen inntil de andre? Da ser en det nok tydelig nå?

Test i kveld?Joda, tydelig stigning!trenger en stigning til før jeg er 100% med på det
![]()

Skjønner deg veldig godt, vi gleder oss til ny test ikveldJoda, tydelig stigning!trenger en stigning til før jeg er 100% med på det
![]()

Hurra! GratulererRosa strek kom enda raskere i kveld, litt dårlig lys på badet men den er hakket sterkere enn idag tidlig. Da tror jeg på at det er en liten spire og ikke ovitrelle lenger
Vis vedlegget 470723
Rosa strek kom enda raskere i kveld, litt dårlig lys på badet men den er hakket sterkere enn idag tidlig. Da tror jeg på at det er en liten spire og ikke ovitrelle lenger![]()
Vis vedlegget 470723
TakkSå herliggratulerer så masse
![]()
Gratulerer så myeRosa strek kom enda raskere i kveld, litt dårlig lys på badet men den er hakket sterkere enn idag tidlig. Da tror jeg på at det er en liten spire og ikke ovitrelle lenger
Vis vedlegget 470723

TakkGratulerer så mye![]()
4 + 1 i dag 
IKM var i går, hadde pittelitt rosa på papiret midt på dagen og litt brunt utpå ettermiddag. Ikke noe smerter men litt murring i bekkenet. I dag er det helt borte og testen er fortsatt fin og positiv! Andre som har opplevd spotting tidlig i svangerskapet?4 + 1 i dag
![]()

GratulererRosa strek kom enda raskere i kveld, litt dårlig lys på badet men den er hakket sterkere enn idag tidlig. Da tror jeg på at det er en liten spire og ikke ovitrelle lenger
Vis vedlegget 470723

TakkGratulerer![]()
![]()
Da er jeg ruger
Har en veldig bakovervendt livmor som går i en 90 graders vinkel. De sleit derfor veldig med å komme inn, akkurat som på første innsett. 30 minutter tok det bare å komme helt inn. Veldig vondt også, med tanke på hvor mange ganger de stanget i livmorsveggen på vei inn. Men nå er det gjort, og har bestemt meg for at det skal sitte denne runden![]()
Håper du trenger ikke å gå gjennom dette på nytt men bare for å dele min erfaring, jeg hadde en mock innsett før vi begynte med IVF, da testet de flere katetere for å finne hvilket som passet best. Dette var fordi jeg hadde en veldig traumatisk opplevelse da jeg sjekket eggledere og de kunne ikke komme seg in. Men krysser fingrene for at det lille sitter fastDa er jeg ruger
Har en veldig bakovervendt livmor som går i en 90 graders vinkel. De sleit derfor veldig med å komme inn, akkurat som på første innsett. 30 minutter tok det bare å komme helt inn. Veldig vondt også, med tanke på hvor mange ganger de stanget i livmorsveggen på vei inn. Men nå er det gjort, og har bestemt meg for at det skal sitte denne runden![]()

Takk for fine ord, det håper jeg ogsåHåper du trenger ikke å gå gjennom dette på nytt men bare for å dele min erfaring, jeg hadde en mock innsett før vi begynte med IVF, da testet de flere katetere for å finne hvilket som passet best. Dette var fordi jeg hadde en veldig traumatisk opplevelse da jeg sjekket eggledere og de kunne ikke komme seg in. Men krysser fingrene for at det lille sitter fast![]()
får håpe jeg slipper nytt innsett, før et eventuelt søskenforsøk da
Takk, satser på at jeg er rett bak dere andre gravideKrysser fingrene for at du også sitter med en positiv test om en ukes tid![]()