Influensavaksine

Tar dere influensavaksine som prøvere?

• Ja

Votes: 10 45,5%
  • Nei

Votes: 12 54,5%

• Antall som har svart
    22

mto

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Julikulene 2020
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Jeg får tilbudet gjennom jobb, men da er det en spesifikk dag. Usikker på syklus, men vil være mellom rett før EL og ikm.
Det er jo så tidlig at det umulig kan påvirke et eventuelt embryo, men det kan kanskje påvirke om egget fester seg? Hvis man feks får feber av den, vet ikke. Overtenker sikkert :hilarious:

Vurderer å heller ta den når jeg evt får mensen? :nailbiting:

Hva gjør dere?

Jeg får tilbudet gjennom jobb, men da er det en spesifikk dag. Usikker på syklus, men vil være mellom rett før EL og ikm.
Det er jo så tidlig at det umulig kan påvirke et eventuelt embryo, men det kan kanskje påvirke om egget fester seg? Hvis man feks får feber av den, vet ikke. Overtenker sikkert :hilarious:

Hva gjør dere?
Jeg droppet det i år. Får samme tilbud på kontoret en dag i oktober, men siden jeg jo håpet jeg blir gravid innen det så lot jeg være å skrive meg opp:) Tror jeg går å tar den på apotek hvis jeg får tr igjen, føler den er kjekk å ha innabords med barnehagebarn:hilarious:

Hva gjør dere?
Jeg kommer til å ta via jobb uansett når tilbudet kommer. Jobber på sykehus så er jo mest for å beskytte pasientene jeg tar den. Vil heller at prøving tar en evt ekstra mnd enn at en pasient skal bli syk pga meg.

Jeg kommer til å ta via jobb uansett når tilbudet kommer. Jobber på sykehus så er jo mest for å beskytte pasientene jeg tar den. Vil heller at prøving tar en evt ekstra mnd enn at en pasient skal bli syk pga meg.
Ser den! Jeg jobber på kontor, så har sånn sett ikke andre å ta hensyn til. Tror vi får tilbudet mest for å redusere sykefravær

Fått tilbudet via jobb jeg også, men har ikke satt meg opp. Er ikke i noen risiko ved å få influensa, så da tenker jeg at jeg dropper det i år. Jobber på kontor/offshore.

Jeg tok første dosen av covid vaksinen når vi prøvde med førstemann og jeg ble faktisk gravid den syklusen og spontanaborterte ikke! Hadde en spontanabort før det. Syns det var litt komisk, for det var jo mange som mente at den vaksinen kom til å gjøre folk infertile, men jeg ble endelig vellykked gravid etter 11mnd prøving og en MA :hilarious:

Influensavaksinen kan man visst ta i første trimester, spurte legen om det! Så man kan fint ta den under prøving.

Jeg har aldri hatt influensa, og har aldri tatt vaksine, så jeg står over med glede

Back
Topp