Når gikk deres opp til 3+?

stjernelyst

Flørter med forumet
Hei,
Jeg er på 20DPT2DP i dag. Hadde HCG på 553 på fredag. Jeg står enda på 2-3 på clearblue. Bør jeg være beskymret?

Hei,
Jeg er på 20DPT2DP i dag. Hadde HCG på 553 på fredag. Jeg står enda på 2-3 på clearblue. Bør jeg være beskymret?
fikk ikke 3+ 4+6, men fikk det to dager etterpå, altså 5+1, som da er 22 DPO

Har ikke sjekket HCG, så vet ikke hva den lå på. Fikk 2-3 når jeg var 5+0, dagen etter på 5+1 fikk jeg 3+. Har sett i andre forum at det varierer veldig når/om folk får 3+, så ville ikke vært bekymret enda hvert fall.

5+2 denne runden, men fikk det ikke sist runde til tross for hcg målt til 6550 samme dag 5+4. Så prøv å ikke legge så mye inn i de :Heartred

Last edited:
Tusen takk for raske svar :Heartpink Tar en ny i morgen da. Har lite symptomer: ømme / store bryst, stor matlyst, hyppig tissing.sikkert derfor jeg er ekstra beskymret..

Jeg fikk det ikke, og forkynner mye om at dette ikke er noe du skal stole på. Det gir mye unødvendig stress, jeg VET det er vanskelig, men jeg vil råde deg til å unngå de testene. Når man sammenligner seg med andre kvinner blir man bare stresset - det er veldig individuelt hvor mye hcg som skilles ut og hvor konsentrert urinen er

1-2 uker 9 dpo
2-3 uker 14 dpo
3+ 21 dpo/5+0
Men stoler mest på stripstester (babyplan) da de for meg har vist seg å stemme bra når det gjelder stigning og utfall av graviditet. (Har både hatt ma, flere kjemiske og velykket graviditet)

Jeg fikk det ikke, og forkynner mye om at dette ikke er noe du skal stole på. Det gir mye unødvendig stress, jeg VET det er vanskelig, men jeg vil råde deg til å unngå de testene. Når man sammenligner seg med andre kvinner blir man bare stresset - det er veldig individuelt hvor mye hcg som skilles ut og hvor konsentrert urinen er
Takk gode :Heartpink Veldig kloke ord!!!

1-2 uker 9 dpo
2-3 uker 14 dpo
3+ 21 dpo/5+0
Men stoler mest på stripstester (babyplan) da de for meg har vist seg å stemme bra når det gjelder stigning og utfall av graviditet. (Har både hatt ma, flere kjemiske og velykket graviditet)
Bruker Babyplan sine i tillegg- men skulle ønske jeg bare så 3+….
Hvordan så du det når det ble kjemisk?

Bruker Babyplan sine i tillegg- men skulle ønske jeg bare så 3+….
Hvordan så du det når det ble kjemisk?
Senere positiv test på strimler, lite stigning og aldri sterk strek. Clearblur bare til 1-2 uker. Så raskt synkende styrke på strimlene før blødning få dager etter svakere tester.

Sniker fra april - jeg testet med digital uke 5+5 og fikk 3+ da. Fikk 2-3 da jeg var 5+1. Er store variasjoner i når den enkelte får 3+, og testene har vist seg å ikke være superpålitelige mtp HCG nivå (er flere som har tatt blodprøver med HCG verdi over det som skal til for å slå ut på 3+, men de fikk allikevel 2-3)!

Sniker fra april - jeg testet med digital uke 5+5 og fikk 3+ da. Fikk 2-3 da jeg var 5+1. Er store variasjoner i når den enkelte får 3+, og testene har vist seg å ikke være superpålitelige mtp HCG nivå (er flere som har tatt blodprøver med HCG verdi over det som skal til for å slå ut på 3+, men de fikk allikevel 2-3)!
Tok HCG på onsdag som var 3813, likevel slår jeg ut på 2-3 i dag….

Back
Topp