September 2025

Ååå nå begynner spenninga!! :D håper på sterkere test i morgen! Ligger 2 dager bak deg med 3dp3dt, og 8 dager siden ovitrelle. Men ovitrellestreken henger fortsatt godt i her :(
Spennende!! Krysser fingrene for oss begge :hello2 Skal du fortsette å teste daglig? Jeg sa egentlig til mannen at jeg skulle vente til 10 dpo før jeg testet men har ikke klart å holde meg :cool:

Takk for at du deler :happy:
Fikk du noe restriksjoner på bading? Nå er jo ikke innsett et inngrep i seg selv, men jeg er jo livredd for å ødelegge noe der nede, som klorvann fullt av bakterier for eks :smiley-ashamed005
Nei, ingen restriksjoner :) På St Olavs er de veldig til å påpeke at man skal leve som normalt etter innsett (minus alkohol og andre gravid ting da), så har fått beskjed om å bade i vei tidligere når har spurt spesifikt om bading. Men du kan jo høre med der du går når du er på innsett? Embryoet skal jo være godt beskyttet inni der, så tenker det skal mye til for å ødelegge noe :Heartred

Spennende!! Krysser fingrene for oss begge :hello2 Skal du fortsette å teste daglig? Jeg sa egentlig til mannen at jeg skulle vente til 10 dpo før jeg testet men har ikke klart å holde meg :cool:

Ja tenkte det! Blir nok 2 daglig fra 8 dpo og :smiley-ashamed004 :nailbiting:

Hvordan teller jeg uker? Egguttaket mitt var 03.09.25, teller jeg fra 2 uker før det, eller fra mensen?

Du er på en måte 2+0 på egguttaket, så da er du 4+6 idag :love7

Nei, ingen restriksjoner :) På St Olavs er de veldig til å påpeke at man skal leve som normalt etter innsett (minus alkohol og andre gravid ting da), så har fått beskjed om å bade i vei tidligere når har spurt spesifikt om bading. Men du kan jo høre med der du går når du er på innsett? Embryoet skal jo være godt beskyttet inni der, så tenker det skal mye til for å ødelegge noe :Heartred
Ja det er jo helt sant :Heartpink
Tror planen må være å leve litt mer normalt denne runden. Skal høre hva de sier, men greit å vite hva andre klinikker mener om saken også, så da kan jeg kikke litt mer etter reise :happy:

Dagens test :Heartred 11 dpo:Heartred

Vedlegg

• IMG_7446.jpeg
    IMG_7446.jpeg
    659,7 KB · Visninger: 42
Gratulerer så masse!!! :smiley-bounce016
Wow, gratulerer :smiley-bounce012 :Heartpink
Gratulerer så mye begge to :love7 :flower
Tusen takk :love017 føles uvirkelig, hvis dette går bra løpet ut så har vi endelig skikkelig god medvind! Var ikke forberedt på at vi skulle være så heldige at første runde med ivf ble både innsett med graviditet og to på frys. Vet at dette ikke er normalen. Er så uendelig takknemlig hvis dette går bra :Heartred Håper vi bare kommer oss helt til termin med et levende barn denne gangen:Heartred
Beklager at jeg bare dumper inn her altså!:dance008Takk for svar:love017

@hompetittentei vi ligger vel likt vi da, med innsett 17.09?:love017

Tusen takk :love017 føles uvirkelig, hvis dette går bra løpet ut så har vi endelig skikkelig god medvind! Var ikke forberedt på at vi skulle være så heldige at første runde med ivf ble både innsett med graviditet og to på frys. Vet at dette ikke er normalen. Er så uendelig takknemlig hvis dette går bra :Heartred Håper vi bare kommer oss helt til termin med et levende barn denne gangen:Heartred

Det skjer av og til! Mitt første ivf ble graviditet med storesøster og 2 på frys. En av de 2 ble lillebror ❤️

Så gøy! Ja, vi ligger helt likt da faktisk :D

Dette har jeg ALDRI opplevd :smiley-ashamed005
Gikk på en liten smell, trodde den skulle være negativ siden jeg bare er 9 dpo :confused013
Med andre ord, overlykkelig :love017
Sååå gøyy!! Setter deg på gravid jeg :love7

7 dpo og idag tidlig var ovitrellestreken nesten helt borte. I kveld er streken sterkere igjen. Er jo megatidlig, så tør ikke håpe for mye, spesielt fordi jeg husker dette skjedde første gang jeg tok ovitrelle og var gravid. Da ble den plutselig svakere 8 dpo også steg den igjen 9 dpo.

IMG_0522.jpeg

Back
Topp