Kinesisk fødselskart

Hmm, godt spørsmål! Men tror jeg ville tatt utgangspunkt i alder ved unnfangelse, altså gutt. Gratulerer så mye med dagen som har vært! :)
Foreløpig er alle symptomer like som ved jentegraviditeten.. men man vet jo aldri, min er uten tvil oppe for tolkning hehe:)

Tusen takk:)

• Haha
Reactions: Aj_
I følge denne skulle jeg hatt jente-gutt-gutt, akkurat motsatt av hva jeg har :) Denne gangen sier det gutt igjen, så mulig det blir ei til jente? :D

Vært så gøy om vi fikk en gutt denne gangen :) Men så lenge dette er en terminbaby er det samme hvilket kjønn :Heartred
Det skjønner jeg! Tenker det samme som deg, så lenge det blir en frisk terminbaby spiller det ingen rolle hvilket kjønn!

Gutt :Heartblue :binkybaby :dummy: :love7

Nr1 viste den jente og ble jente :dummy1:
Nr2 viste den gutt og ble jente:dummy1:
Nr3 viste den jente og ble gutt:dummy:
Nr4 viste den jente og ble gutt:dummy:
Nr5 viste den gutt og ble gutt:dummy:
Nr6 viste den jente og ble gutt:dummy:
Så fakta ble at den fikk rett 2 ut av 6 ganger, så stemmer ikke så godt på meg:hilarious: men moro da:D

Last edited:
Om det stemmer blir det jente. Har to gutter fra før av så om det stemmer hadde det vært koslig :Heartpink

Jente ser det ut for :happy:

Nr 1 viste jente og det ble gutt
Nr 2 viste jente og det ble gutt
Nr 3 viser gutt, så spent på hva det blir denne gangen

Blir jente her i følge kalenderen, og det stemte på forrige barn. Så blir spennende å se om det stemmer denne gangen og

Om termin stemmer så er det en gutt, om jeg hadde eggløsning dagen etter er det jente:laughing002 så blir spennende å se:love017

Denne stemmer på alle mine 3 barn, og sier at det blir gutt denne gangen.
Spennende å se, men jeg troooor jeg mistenker jente

Hvis dette slår til blir tredjemann en jente :) dog vært feil på de to andre så tror ikke jeg legger for mye i det :p

• Haha
Tja, litt vanskelig å beregne unnfangelse når vi er gravid gjennom IVF kanskje? :laughing002 Hadde innsett 03.september, men da var jo embryoet allerede 5 dager gammelt. Samtidig har det også vært frosset siden april. Så hva skal man gå etter? :smiley-ashamed004
Hvis det er september så står det gutt. Hvis det er april så står det jente, og hvis jeg trekker 5 dager fra 03.sept så er vi i august og det står jente. :whacky011 Jaja, får vel svaret på det i slutten av mai forhåpentligvis. :cool14

De andre kinesiske fødselskalenderne på nett sier at jeg får jente, denne sier gutt, så jeg ble veldig usikker! Forrige svangerskap stemte det med og det ble en nydelig jente❤️

Kinesiske fødselskartet har passer med alle mine. To jenter og nå en gutt. Utrolig morsomt at det stemmer :joyful:

• Liker
Back
Topp