Så spennende å se om det stemmer!Om det stemmer blir det jente![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende å se om det stemmer!Om det stemmer blir det jente![]()
Foreløpig er alle symptomer like som ved jentegraviditeten.. men man vet jo aldri, min er uten tvil oppe for tolkning heheHmm, godt spørsmål! Men tror jeg ville tatt utgangspunkt i alder ved unnfangelse, altså gutt. Gratulerer så mye med dagen som har vært!![]()
Har bommet alle andre ganger ja, kanskje den har rett nå da?I følge denne skulle jeg hatt jente-gutt-gutt, akkurat motsatt av hva jeg harDenne gangen sier det gutt igjen, så mulig det blir ei til jente?
![]()
Vært så gøy om vi fikk en gutt denne gangenHar bommet alle andre ganger ja, kanskje den har rett nå da?![]()

Det skjønner jeg! Tenker det samme som deg, så lenge det blir en frisk terminbaby spiller det ingen rolle hvilket kjønn!Vært så gøy om vi fikk en gutt denne gangenMen så lenge dette er en terminbaby er det samme hvilket kjønn
![]()

men moro da
Hadde innsett 03.september, men da var jo embryoet allerede 5 dager gammelt. Samtidig har det også vært frosset siden april. Så hva skal man gå etter? 
Jaja, får vel svaret på det i slutten av mai forhåpentligvis. 
Ja virker som stor sannsynlighet for det, er 35 så her blir det gutt, og det stemmer med kartetJente her. I følge denne blir det jo nesten bare jenter i 30-årene![]()