IKM UKE 37+38

Klaffet nok ikke denne gangen heller skjønner jeg når også dagens test er blank:( Bare å vente på TR.

Vedlegg

• IMG_0465.jpeg
    IMG_0465.jpeg
    1.016,6 KB · Visninger: 49
9 dpo, foreløpig negativ test. Har så mensmage at nå forventer jeg å få TR kjempesnart.. Er skikkelig oppblåst og har murring og stikk i magen. Kommer sånne plutselige skarpe stikk på høyresiden... Hvis det er av graviditet bruker vel sånt å komme litt etterhvert og ikke med en gang sant? Kan ikke huske det med de to jeg har. :bored:

Noen som vet om det er lurt å teste progesteron nivå når man spotter i tidlig graviditet? Kan det være på grunn av lave nivåer.

Er altså så kvalm, og har vært det de siste dagene! har også vært så sulten :dead: ble også kvalm og uggen av lukten når jeg gikk forbi tre pizzarestauranter i dag. Fortsatt negative tester, men igjen - har kun testet med vanlige tester.

9-10 dpo og negativ test i dag også. Har fortsatt humørsvingninger og mensaktig mage, med stikk og strekk. Og så har jeg fått treg mage. Føler at TR er rett rundt hjørnet :arghh: Det er teknisk sett tidlig enda, men forventer TR rundt 12-13 dpo da..

Blæ, skulle ikke tatt en ny for nå blir jeg så skuffa.. bare 1t urin, men greide ikke dy meg :confused2 helt negativ såvidt jeg ser. Tror jeg må vente til jeg får til å holde meg lengre, eller få tak i tidligtester!

Vedlegg

• Screenshot_20250917_134313_Gallery.jpg
    Screenshot_20250917_134313_Gallery.jpg
    838,4 KB · Visninger: 44
Sitter her med tårer i øynene… dette KAN vel ikke bare være skygge strek? Nu MÅ den vel være positiv?? :smiley-angelic001 :crybaby2
Er jo 12dpo…

Vedlegg

• IMG_1297.jpeg
    IMG_1297.jpeg
    94,8 KB · Visninger: 69
  • IMG_1299.jpeg
    IMG_1299.jpeg
    212,8 KB · Visninger: 69
  • IMG_1298.jpeg
    IMG_1298.jpeg
    107,8 KB · Visninger: 70
Tog en CB, står ikke gravid :sorry:
Tror du må vente til i kveld eller i morgen hvis du skal bruke CB. Den tar veldig svake streker, men den må nok være litt sterkere for å ikke gi falsk positiv. Opp til 5 i hcg er jo normalt, så må komme seg litt over 10 først får den slår ut :)

Men ser streken! Krysser fingrene for at den utvikler seg :nailbiting:

Tror du må vente til i kveld eller i morgen hvis du skal bruke CB. Den tar veldig svake streker, men den må nok være litt sterkere for å ikke gi falsk positiv. Opp til 5 i hcg er jo normalt, så må komme seg litt over 10 først får den slår ut :)

Men ser streken! Krysser fingrene for at den utvikler seg :nailbiting:
Håper du har rett, så den streken veldig raskt etter den begynte slå ut, men var så vanskelig og fange det på kamera. Men så den med mine egne øyne, og nå etter den har tørket så ser jeg fortsatt strek. Den så rosa ut og, men det er selvfølgelig vanskelig å få med på foto og. Er så lei av disse svake streker, håper nesten alle di andre var falske og den jeg fikk i dag er ekte og utvikler seg… vet det er fortsatt håp sia jeg har ikke sett en enda dråpe blod, og er jo 12dpo, så finns fortsatt tid. Men føles som at denne PP har vært et år langt nå, enten vill jeg få tydelig positiv eller bare få TR allerede :arghh: :hilarious:

Vedlegg

• IMG_1309.jpeg
    IMG_1309.jpeg
    91,3 KB · Visninger: 50
Back
Topp