IvfPernille
Forelsket i forumet
Haha ja lurtHar for øvrig lært meg å ikke si uker til folk som ikke er inne i svangerskapsverden (menn, eldre kvinner og andre som ikke har vært gravid). Sier i stedet for måneder da![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja lurtHar for øvrig lært meg å ikke si uker til folk som ikke er inne i svangerskapsverden (menn, eldre kvinner og andre som ikke har vært gravid). Sier i stedet for måneder da![]()

Hvordan uke sier dere at dere er i når dere f.eks er 15+3? Sier dere da uke 15 eller uke 16?![]()
Jeg ville sagt uke 15. Jeg er 13+1 nå og sier da at jeg er i uke 13Hvordan uke sier dere at dere er i når dere f.eks er 15+3? Sier dere da uke 15 eller uke 16?![]()
Føler alle blir så forvirret ellers, så syns det er lettere.
Jeg tipper vi gjør det i juleferien. Jeg vet det er noen ting vi må kjøpe, finner vi de på finn eller tilbud så kjøper vi de nå.Til dere som har barn fra før, når har dere startet å gå igjennom utstyr og klær som skal brukes videre til neste baby?![]()
Jeg har lyst å begynne så smått etter jeg har vært på TOUL. Kribler etter å finne ut hva vi trenger, sortere tøy og kjøpe inn litt nytt babytøyTil dere som har barn fra før, når har dere startet å gå igjennom utstyr og klær som skal brukes videre til neste baby?![]()
Heldigvis TOUL imorgen. Men storsorteringen og innkjøp blir nok nærmere jul/nyåret. Kanskje tilbud på Black week. Skal også pusse opp det som blir kommende babyrom, så skal kose meg med det også Har gått igjennom klær og sortert etter størrelse det var så koselig og se de gamle klærne igjen. Tar det litt etappe vis når det gjelder resten da formen eller veldig svingendeTil dere som har barn fra før, når har dere startet å gå igjennom utstyr og klær som skal brukes videre til neste baby?![]()
.Til dere som har barn fra før, når har dere startet å gå igjennom utstyr og klær som skal brukes videre til neste baby?![]()

Kan hende den er syk. På tide med en sjekk?Ene katten min er blitt så SJUKT klengete i det siste. Tror ikke det er bare fordi jeg er gravid, for er ikke BARE meg hun klenger på..
Men mest meg. Altså, hun er blitt rett ut skikkelig irriterende![]()
![]()
Kan hende den er syk. På tide med en sjekk?
), akkurat nå virker hun egentlig i ganske grei form. Hun jager hunden, nyser ikke lenger og pelsen er faktisk ganske fin.. og har ikke tisset under stuestolen siden hun fikk AB sist
Som jeg er usikker på om det var i protest, eller fordi hun følte seg dårlig - for hun er truende til begge deler.Hatt et par seniorkatter og de blir ofte veldig "klengete". Hadde en som ble 17, og han hang etter meg 24/7 iallefall de siste 2 årene. Jeg tror det er veldig vanlig, i tillegg til nedsatt syn, hørsel og de kan bli litt surrete.Hun er 15 år gammel, hadde henne inne tidligere i år, og har gått på heftig AB-kur (siden hun ikke tar tabletter, så må jeg gi henne sprøyter), akkurat nå virker hun egentlig i ganske grei form. Hun jager hunden, nyser ikke lenger og pelsen er faktisk ganske fin.. og har ikke tisset under stuestolen siden hun fikk AB sist
Som jeg er usikker på om det var i protest, eller fordi hun følte seg dårlig - for hun er truende til begge deler.
Så det er egentlig ingenting som får meg til å tenke at hun er syk nå.. Mulig bare blitt litt gammel og enda mer sær enn vanlig. Eller bare VELDIG påvirket av graviditeten, for mener hun ble litt mer kosete under tidligere graviditeter også, pleier å holde på sånn til babyen er kommet over en viss alder (for hun er litt ekstra kosen med babyer også), men har aldri skrevet ned helt når hun går tilbake til "normalen".
Men synes det er så rart at hun klenger på alle andre også. Mulig hcg fungerer som CatNip for henne. ><
Nei, vet ikke. Men tenker egentlig ikke syk på henne heller i alle fall. Bare litt tullete i hodet ><
Hatt et par seniorkatter og de blir ofte veldig "klengete". Hadde en som ble 17, og han hang etter meg 24/7 iallefall de siste 2 årene. Jeg tror det er veldig vanlig, i tillegg til nedsatt syn, hørsel og de kan bli litt surrete.

Når tenker dere at man er i 2. trimester? Har trodd det var fra 14+0, men i følge de i April-gruppa så teller de 2. trimester fra 13+0..![]()

Joa, men de færreste går til 42. Jeg tenker heller 13-13-13 til 39Det kommer an på hvilken app du bruker.
Vis vedlegget 470122
Siden jeg synes rett skal være rett, og trimester er en TREDELING, så følger jeg den mest logiske med 14-14-14.
(0-14, 14-28, 28-42). Som er hvordan mange av appene sier det er også.![]()
42 er makstiden daJoa, men de færreste går til 42. Jeg tenker heller 13-13-13 til 39![]()

Forsåvidt enig der, men jeg tenker heller på de siste ukene som bonus42 er makstiden daVar nå mest det. Du er jo fremdeles i siste trimester, selv om du går over tiden; og da tenker jeg tredelingen blir mest rett frem til 42 uker
![]()

Jeg er 14+0 idag og jeg regner at jeg er gått inn i 2. trimester i dagNår tenker dere at man er i 2. trimester? Har trodd det var fra 14+0, men i følge de i April-gruppa så teller de 2. trimester fra 13+0..![]()