Skylling av eggledere

takk for deling av solskinnshistorien din ❤️ Jeg fikk time på syklusdag 10 håper ikke det er for sent. Blødde du lenge etter skyllingen da?
Bare hyggelig å dele. Håper du får en god opplevelse ved skylling, og at spiren ikke er langt unna etter det :joyful:

Jeg blødde ikke noe særlig. Tørket meg på første dotur etter skylling, og papiret ble litt misfarget. Så bare ut som urinen var litt mørkere, ellers ikke noe.

Ja jeg kommer til å gjøre som hun anbefaler her, å ta så tidlig som mulig i syklusen, kjipt å begynne å blø mange dager sånn midt rundt el. Jeg har el cd11-14, så cd 10 er veldig sent for min del
Helt enig, lurt å ta rundt cd6 og cd10 kan være sent for man vet aldri hvor mye man vil blø etter undersøkelsen. Ringer dem imorgen for å ta det enten imorgen fredag cd6 eller mandag som blir cd9.

Jeg har har fått skylt på cd 9 nå, kjente ikke noe smerte og bare en dråpe blod på papiret når jeg tørker meg etter undersøkelsen, ingenting etter det. Hadde tatt 1g paracet + 600mg ibux før undersøkelsen. Men tror ikke jeg hadde trengt det. Alt så fint ut og kontrasten spylte raskt gjennom. Men, merker at sæden ikke renner få fort ut igjen ? Kanskje tilfeldig :nailbiting: :cat: håper veldig på denne pp'n.

er det aktuell å skylle egglederne ved alder på 37?
Hva er egentlig kriteriene for å få gjort det? Vet noen om det?

er det aktuell å skylle egglederne ved alder på 37?
Hva er egentlig kriteriene for å få gjort det? Vet noen om det?
Hei! Jeg skal gjøre det i oktober. Jeg er 38. Det var gyn som forslo det :) Jeg gjorde det også i 2020, og da ble jeg gravid påfølgende syklus. Lykke til!

Back
Topp