Samme her, verst på jobb..Det har jeg og! Så slitsomt, jeg blir nesten desperat innimellom. Og de skjer så ofte på jobb - der ingen vet enda![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, verst på jobb..Det har jeg og! Så slitsomt, jeg blir nesten desperat innimellom. Og de skjer så ofte på jobb - der ingen vet enda![]()

Jeg er på 14+1 i dag, humøret har vært ustabilt i sikkert ti uker og ingen bedring i sikteEr det noken som har blitt hormonell/følsom/emosjonell i andre trimester? Altså - energien min er blitt bedre, men er mykje meir «på tuppa». Føler meg veldig sårbar, sjølvkritisk og blir veldig lett rørt av ting som gjelder familie og barn. Første trimester kjente eg meg meir stabil i humøret. Kanskje fordi noken hormonnivå synker no? Er i veke 14![]()
Griner av omtrent ingenting og begynte selvfølgelig å gjøre det nå også
Men det er nok ikke bare graviditeten sin «feil», er nok minst like mye at jeg ikke lenger har kontakt med en fyr jeg har vært mer eller mindre sammen med i noen år. Barn blir jeg fremdeles stort sett bare irritert av, morsomt å jobbe i lekebutikk sjø..Uff, så slitsomt å ha det sånn så lenge - og forstår at det må vere vondtJeg er på 14+1 i dag, humøret har vært ustabilt i sikkert ti uker og ingen bedring i sikteGriner av omtrent ingenting og begynte selvfølgelig å gjøre det nå også
Men det er nok ikke bare graviditeten sin «feil», er nok minst like mye at jeg ikke lenger har kontakt med en fyr jeg har vært mer eller mindre sammen med i noen år. Barn blir jeg fremdeles stort sett bare irritert av, morsomt å jobbe i lekebutikk sjø..

Jeg er på 14+1 i dag, humøret har vært ustabilt i sikkert ti uker og ingen bedring i sikteGriner av omtrent ingenting og begynte selvfølgelig å gjøre det nå også
Men det er nok ikke bare graviditeten sin «feil», er nok minst like mye at jeg ikke lenger har kontakt med en fyr jeg har vært mer eller mindre sammen med i noen år. Barn blir jeg fremdeles stort sett bare irritert av, morsomt å jobbe i lekebutikk sjø..
Innimellom er det å jobbe i lekebutikk en veldig bra prevensjonsmetodeHjelpes jeg hadde ikke tålt å jobbe i lekebutikk nå, altså.
Har en KJEMPEKORT lunte. Må være den her gutten som deler litt testosteron, for jeg er altså så irritabel og sint..
Veldig glad jeg kan hive ungene i barnehagen om dagen...
Jeg var ikke så ille når jeg ventet jenter, men med gutten nå så er jeg pissesur. Gubben sier det og, at den gutten må ha delt litt testosteron med meg, for jeg er merkbart ulik fra når jeg har gått gravid andre gangerInnimellom er det å jobbe i lekebutikk en veldig bra prevensjonsmetodeLunta mi er ikke sånn kjempelang i utgangspunktet, regner ikke med den blir noe lengre utover vinteren.
Har hinsides skallebank fortiden.. Dukker opp når jeg er på jobb, litt utpå dagen. Har aldri hodepine ellers, men dette var vanvittig plagsomt og ødelegger dagene mine.
Samme!Har hinsides skallebank fortiden.. Dukker opp når jeg er på jobb, litt utpå dagen. Har aldri hodepine ellers, men dette var vanvittig plagsomt og ødelegger dagene mine.

Litt upraktisk med truseinnlegg for underlivet mitt tåler det ikke så får fort soppinfeksjon av det
Tror jeg skal kjøpe flere menstruser istedet å bare ha de på rundgang.

Ekstremt trøtt hele tiden. Null energi. Endelig begynner matlysten å komme tilbake.
Samme. Kan sitte på jobb og kroppen bare shutter down. Aldri opplevd lignende. Kan sovne nesten når som helst og hvor som helst haha. Tar alle minuttene jeg kan få.Jeg er også på 0 energi. Jeg er ikke nødvendigvis trøtt, men sliten og blæh, og vil sove![]()
Ja.. tenker jeg tar hjemmekontor i morgen. Da får jeg halvannen time mer søvn, og det hjelper på. Også vurderer jeg en prat med legen.Mulig kroppen trenger redusere arbeidsbelastningen litt...?
Man blir jo helt gærn, var tårevåt i øynene på bussen på vei hjem i dag. Bare fordi det var så vondt og jeg var så sliten liksomSamme!![]()

Kan hjelpe med litt sykemelding f.eks...Ja.. tenker jeg tar hjemmekontor i morgen. Da får jeg halvannen time mer søvn, og det hjelper på. Også vurderer jeg en prat med legen.
Ah så kjedelig! Akkurat det samme jeg også sliter mest med de siste 3 uker ish. Håper det roer seg snartHar hinsides skallebank fortiden.. Dukker opp når jeg er på jobb, litt utpå dagen. Har aldri hodepine ellers, men dette var vanvittig plagsomt og ødelegger dagene mine.