Kjenne liv

Skal prøve det litt fremover! :D Har hørt at man kan ligge på siden osv, men ikke spesifikt for foranliggende morkake. Jordmor sa ellers at jeg gjerne kjenner det helt nederst først fordi morkaken ligger litt høyere oppe
Ane ikkje om da var for spesielt foranliggande morkaka, men da kan kanskje ve noko med at morkako ikkje dekke heile magen eller ka eg skal sei? :bag:
Hmm, eg må høyre med jordmora mi, kor mi ligg! :)

Har kjent i 2-3 uker (er 17+0 i dag). Til å begynne med var det veldig vanskelig å kjenne om det var baby som beveget seg, eller bare litt rumling i magen :laughing002 Men det blir lettere og lettere å kjenne forskjell på hva som er hva :Heartred Nå kjennes det ganske tydelig noen dager, mens andre dager må jeg kjenne ekstra godt etter for å legge merke til det. Regner med det har å gjøre med hvordan baby ligger.

Jeg kjente i går kveld når jeg lå rolig at magen typ stramma seg helt nederst, under navlen. Litt usikker på om det bare er Braxton hicks(?) eller om det var små bevegelser. Er 15+2 og andregangsgravid.

:wacky: :joyful:I går kjente jeg plutselig liv flere ganger. «Kveiling» inni magen og det jeg kanskje tror var en liten fot flere ganger. Fantastisk følelse!
Så fantastisk :joyful:

Jeg merket nylig også den kveilete følelsen, helt forskjellig fra forrige gang ! Da startet det med følelsen av små vinger som flakset svakt i magen :wacky:

Er i uke 17 og kjenner ikke noe. Håper ikke det er et dårlig tegn.. Det er 3 uker til neste UL. Skulle så gjerne fått et tegn på at det står bra til inni magen.

Jeg ber om å få komme til jordmor på helsestasjonen hvis jeg ikke greier å riste av meg bekymringene. Hun kan jo lytte med Doppler. Veldig godt å høre hjertelyd. Kan jo bli i tvil om det egentlig er noe i magen inni mellom. :dead:

Jeg ber om å få komme til jordmor på helsestasjonen hvis jeg ikke greier å riste av meg bekymringene. Hun kan jo lytte med Doppler. Veldig godt å høre hjertelyd. Kan jo bli i tvil om det egentlig er noe i magen inni mellom. :dead:
Det samme gjorde eg, var veldig godt å få bekrefta at det var liv inni der!

Det er veldig tydelig når eg kjenner liv, er ikkje til å ta feil av. Men er så sjeldent, gleder meg til å kjenne det hver dag. :Heartred sjøl om eg håper h*n er litt roligere enn guttungen var, for han var helt ekstremt aktiv (og det har han vært siden):hilarious:.

Jeg er i uke 18+3 idag og har begynt å kjenne noe men ikke hverdag. Husker ikke hvordan det var med de andre barna mine siden det er lenge siden. har morkake bakre siden. Kjenner dere liv hverdag siden dere har merket det?

Jeg er i uke 18+3 idag og har begynt å kjenne noe men ikke hverdag. Husker ikke hvordan det var med de andre barna mine siden det er lenge siden. har morkake bakre siden. Kjenner dere liv hverdag siden dere har merket det?
Jeg er 17 + 5 nå og kjenner mye liv. Hver gang jeg sitter eller ligger stille er det full aktivitet nå, det har skjedd mye bare siste uka! Kjenner tydelige spark :) kjenner du det hvis du spiser eller drikker noe søtt og så legger deg ned?

Jeg er 17 + 5 nå og kjenner mye liv. Hver gang jeg sitter eller ligger stille er det full aktivitet nå, det har skjedd mye bare siste uka! Kjenner tydelige spark :) kjenner du det hvis du spiser eller drikker noe søtt og så legger deg ned?
Nei, ikke noe spesielt. Det er veldig tilfeldig og sjeldent jeg kjenner det. Klarer ikke spise eller drikke noe søt pga kvalmen. Kjenner du liv hverdag?

Eg trur eg har begynt å kjenne litt liv denne veka :D kjente no kvelder på rad, men kjente ikkje neste kveld, men no opp mot helga synes eg at eg har kjent det kitle under magen etter eg har ete noko søtt eit par gongar, men er på langt nær kvar dag...

Back
Topp