Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de har blitt dårlige synst jeg. Jeg får alltid svak skygge. De har den streken når de er ubrukte og, om man studerer de nøyeEr det sånn at Babyplan tidlig stav bestandig etterlater seg svak strek? Sykt irriterende

Hva i alle dager skjer!? Kanskje kroppen prøver, men ikke får det til. Det tar sin tid denne runden i alle fall! Vi får bare kjøre på med humping uansett i tilfelle jeg har EL nå og toppen har vært kjempe kort, noe jeg tviler på.Jeg seeer!
Jeg pleier aldri å få skygger på 25 tester så denne har jeg trua på Er det sånn at Babyplan tidlig stav bestandig etterlater seg svak strek? Sykt irriterende
Ser nå at du skreiv stav, jeg las strimmel. Stav har jeg ikke brukt så myeJa, de har blitt dårlige synst jeg. Jeg får alltid svak skygge. De har den streken når de er ubrukte og, om man studerer de nøye![]()
Aner ikke. Noen har alltid strek som gjør det umulig å tolke demontert test. Sikkert noen her med erfaring med disseVeldig! Åpner cb digital, og ser ut som at det er en svak blå strek der, men den er litt langt unna teststreken, det er en sånn tidlig med blinkelys, noe er faring med hvor streken skal være der?
Vis vedlegget 469075

Den øverste har også rosa farge synes jeg! Ikke mist håpetMener sånne her streker. Sykt irriterende! Øverst i går og nederst i dag.

Jeg åpnet min og tolket det som at streken skal være veldig nærme den andre, mot den siden det er hull.Aner ikke. Noen har alltid strek som gjør det umulig å tolke demontert test. Sikkert noen her med erfaring med disse![]()
@BBYGJeg åpnet min og tolket det som at streken skal være veldig nærme den andre, mot den siden det er hull.
Full forståelse for fristelsen8 dpo. Aldri testet positivt så tidlig, allikevel slo jeg til med en digital i dagselvfølgelig negativ. Ut å handle mer i dag da
![]()

De nye tidlig digital fantes ikke da vi var prøvere sist, i alle fall hadde ikke jeg hørt om de. Så måtte bare prøve enFull forståelse for fristelsen![]()
![]()