IKM UKE 37+38

Jeg vet ikke om det kan stemme at jeg er 3DPO i dag? Var det ikke slik at EL skjer etter positiv test, slik at jeg kun skal være 2DPO?
Er første gang jeg forsøker meg med EL tester

1000008751.jpg

I dag har jeg eggløsningssmerter som jeg vanligvis har dagen før og på EL-dagen. Men ingen positiv test enda, altså den er ikke sterk en gang :arghh: Hva i alle dager skjer!? Kanskje kroppen prøver, men ikke får det til. Det tar sin tid denne runden i alle fall! Vi får bare kjøre på med humping uansett i tilfelle jeg har EL nå og toppen har vært kjempe kort, noe jeg tviler på.

Veldig! Åpner cb digital, og ser ut som at det er en svak blå strek der, men den er litt langt unna teststreken, det er en sånn tidlig med blinkelys, noe er faring med hvor streken skal være der?

image.jpg

Aner ikke. Noen har alltid strek som gjør det umulig å tolke demontert test. Sikkert noen her med erfaring med disse :shy:
Jeg åpnet min og tolket det som at streken skal være veldig nærme den andre, mot den siden det er hull.

8 dpo. Aldri testet positivt så tidlig, allikevel slo jeg til med en digital i dag :banghead: selvfølgelig negativ. Ut å handle mer i dag da :dead:

Back
Topp