Hvor langt er du på vei?

Å hvordan kan det skje hmm jeg satt inn første dag i siste mens (24.7) og sykluslengde 26 og fikk termin 30.4 ikke 01.5 slik at jeg dermed er en dag mer enn jeg tenkte. Er det en annen kalkulator? :laughing002

Vis vedlegget 469006
Tror det er annen kalkulator, får feil på de fleste apper. Måtte jukse til denne så jeg fikk rett antall dager. For jeg fikk el dag 13, hvis jeg følger menstermin så er jeg plutselig en dag kortere. Men da ble termindato tidligere da… menmen, det blir vel satt på UL uansett senere tenker jeg :cat:

Tror det er annen kalkulator, får feil på de fleste apper. Måtte jukse til denne så jeg fikk rett antall dager. For jeg fikk el dag 13, hvis jeg følger menstermin så er jeg plutselig en dag kortere. Men da ble termindato tidligere da… menmen, det blir vel satt på UL uansett senere tenker jeg :cat:
Ja sant det er vel kanskje ikke en eksakt vitenskap heller :hilarious:

Hva kjenner du på? 6+4 her :joyful:
Jeg føler jeg har omgangssyke. Når jeg har omgangssyke er jeg uggen og til tider ganske kvalm, før jeg får i meg litt mat igjen (som på ingen måte frister før jeg har klart å begynne å spise). Og utslitt, vil bare ligge på sofaen. Og en heks = tidenes verste mamma for de to små jeg har :rolleyes: Hva med deg?

Jeg føler jeg har omgangssyke. Når jeg har omgangssyke er jeg uggen og til tider ganske kvalm, før jeg får i meg litt mat igjen (som på ingen måte frister før jeg har klart å begynne å spise). Og utslitt, vil bare ligge på sofaen. Og en heks = tidenes verste mamma for de to små jeg har :rolleyes: Hva med deg?
Følte meg magevirus-syk i går jeg og. Skikkelig dårlig i magen… og uggen. Følte meg syk ja. Og ekstremt utmattet og svak. Tenkte bare; hvordan skal dette gå hvis jeg skal være sånn hver dag? Men var heldigvis bedre i dag. Håper du/vi/oss alle får pauser innimellom :Heartpink :shy:

Back
Topp