Venter du gutt eller jente? :)

Venter du gutt eller jente?

• Gutt

Votes: 36 40,0%
  • Jente

Votes: 40 44,4%
  • Gutt - basert på gjett fra TUL/nub

Votes: 5 5,6%
  • Jente - basert på gjett fra TUL/nub

Votes: 2 2,2%
  • Vet ikke enda ❤️

Votes: 7 7,8%

• Antall som har svart
    90

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Nysgjerrig på fordelingen her!
For de av dere som har fått vite kjønn allerede ❤️ jeg legger inn avstemning hvor man kan endre svarene etterhvert, og har lagt inn så man kan svare basert på educated guess :D

Hvis du ikke vet, men har en følelse, så skriv gjerne en kommentar ❤️

Minner også om at jeg kan legge til farget hjerte i terminlisten, om dere vil ha kjønnet oppe der - bare husk å skrive datoen du allerede står på, så jeg finner deg ❤️ Skriv i så fall i terminlistetråden :)

Jeg og samboer har en følelse på jente:Heartpink I følge chatgpt og early glimpse så skal vi ha jente basert på nub-theory, men tenker vi bestiller en privat UL i uke 15-16 for å finne det ut. Tror ikke jeg klarer å vente til 17.oktober:angel8

Vi vet ikke. Og jeg og samboer har blitt enige om at vi ikke bruker noe energi på det, hvertfall ikke før OUL. Jeg skjønner at dere andre er nysgjerrige - men for oss føler jeg virkelig ikke det spiller noen rolle. Fordeler og ulemper med begge deler :Heartred dessuten er jeg imot typisk kjønnsdeling med kun rosa og blomster til en, og kun blått og biler til en annen. Vi kjøper kjønnsnøytralt hvis vi skal handle noe så tidlig :Heartred
Ingen kritikk til dere andre altså, bare et innspill med en annen mening :)

Vi vet ikke. Og jeg og samboer har blitt enige om at vi ikke bruker noe energi på det, hvertfall ikke før OUL. Jeg skjønner at dere andre er nysgjerrige - men for oss føler jeg virkelig ikke det spiller noen rolle. Fordeler og ulemper med begge deler :Heartred dessuten er jeg imot typisk kjønnsdeling med kun rosa og blomster til en, og kun blått og biler til en annen. Vi kjøper kjønnsnøytralt hvis vi skal handle noe så tidlig :Heartred
Ingen kritikk til dere andre altså, bare et innspill med en annen mening :)

Nei, men det er helt greit det også. Jeg var bare nysgjerrig på fordelingen for mars, for har virket som om det har vært flest gutter til nå , av dem som har fått vite :p
Om noen ikke ønsker å vite, eller ikke har fått vite enda, så er jo ikke det noe stress heller.
Her var å vite kjønn mest bare en bonus ift NIPT. :) Også med 4 jenter fra før, synes jeg det er litt gøy med en gutt.

Jeg er veldig spent!
Har en sønn fra før som blir 15 snart, og trodde ikke at jeg skulle få flere. Så babyen er elsket og ønsket uansett!

Mannen har 2 jenter fra før, så en gutt til ville jo skape jevn balanse :laughing002 Samtidig hadde jeg syntes det var veldig stas med en jente! Jeg kommer ikke til å kjøre kjønnsnøytralt og skulle gjerne visst det her og nå:laughing002

Følelse på gutt, men det hadde jeg med Lillemor også, så jeg er spent :p

Ifølge et par gjetninger på nub og mer kvalme denne gangen, er det muligens ei jente her. Har en tenåringsgutt fra før. Litt skummelt å tenke på å oppdra et annet kjønn enn jeg er vant til men hvis det er jente så er det også veldig stas med en av hver da. Spør nok om kjønn på oul i oktober :happy:

Kun basert på magefølelse så tror jeg gutt, men samboeren jente. For min del så håper jeg veldig på jente, alltid sett for meg å være jentemamma

Veldig spent, men har en følelse på jente :Heartpink Men samtidig er formen så annerledes denne gangen, så hvem vet! Trenger jo ikke å ha noe å si da, men spennende for det

Ser ut som det er flere jenter enn jeg hadde inntrykk av først, men blir spennende å se etter OUL, når alle har fått vite ❤️

Har sterk følelse på ei lita jente! Har tidligere alltid hatt lyst på gutt først, men nå kjenner jeg at begge deler er veldig velkommen :love017

Jordmor gjettet gutt på TOUL og virket ganske sikker.
Sa det flere ganger at "ja, se her, her står det noe rett opp!"
Fikk beskjed om gutt ved TUL forrige svangerskap også, men da hadde jeg en sterk følelse av at det var feil. Og det var det!
Men denne gangen tenker jeg bare "OK, så er det gutt da".
Blir spennende til OUL!

Jordmor gjettet gutt på TOUL og virket ganske sikker.
Sa det flere ganger at "ja, se her, her står det noe rett opp!"
Fikk beskjed om gutt ved TUL forrige svangerskap også, men da hadde jeg en sterk følelse av at det var feil. Og det var det!
Men denne gangen tenker jeg bare "OK, så er det gutt da".
Blir spennende til OUL!
Spennende å se om det er rett!

Fikk bekreftet i dag at det er 100% en frisk liten lillebror. Har ei jente og en gutt fra før, jente født i 2020 og gutt i 2021. Ny partner denne gangen som ikke har barn fra tidligere. Han gleder seg sånn til bursdagen sin tidlig i oktober for da vil han få vite hva det blir <3
Jeg klarte ikke holde meg lenger, men gleder meg sånn til å gi ham konvolutten :Heartblue

Misunnelig på dere som har fått vite!! Vurderer snart en privat UL bare for å få en titt snart her :angelic: :hilarious:

Fikk bekreftet i dag at det er 100% en frisk liten lillebror. Har ei jente og en gutt fra før, jente født i 2020 og gutt i 2021. Ny partner denne gangen som ikke har barn fra tidligere. Han gleder seg sånn til bursdagen sin tidlig i oktober for da vil han få vite hva det blir <3
Jeg klarte ikke holde meg lenger, men gleder meg sånn til å gi ham konvolutten :Heartblue

Så koselig :gen014 :):Heartblue

Misunnelig på dere som har fått vite!! Vurderer snart en privat UL bare for å få en titt snart her :angelic: :hilarious:
Skjønner deg godt! Selv om jeg hadde mest lyst til å vente til fødselen med og vite denne gangen, samboer sa at han måtte vite og jeg trur ikke han hadde klart og holde seg og at jeg da hadde fått vite det av noen andre så da ble det til at jeg også ville vite kjønn :happy:.

Skjønner deg godt! Selv om jeg hadde mest lyst til å vente til fødselen med og vite denne gangen, samboer sa at han måtte vite og jeg trur ikke han hadde klart og holde seg og at jeg da hadde fått vite det av noen andre så da ble det til at jeg også ville vite kjønn :happy:.
Jeg har litt lyst til det også, altså å vente.. men tror ikke jeg hadde klart det. Øynene er vel klare for å «scanne» over så fort jeg er på ultralyd :shy: :hilarious:

Back
Topp