Hvor mange dager er det igjen til termin?

1 dag over

2 dager over termin

9 dager til termin, ikke sikkert jeg går til termin etter jordmor time i dag, 2cm åpen og jordmor strippa og tøyde meg så dette blir spennende! Kommer han i natt eller om ei uke

Fire dager over!

Fem dager over. I går var jeg sikker på at fødselen ville starte iløpet av natta. I dag føles det litt som om jeg sikkert må være gravid for alltid :arghh: :laughing002

Seks dager over

Har du fått time til trivselskontroll? :Heartred
Har vært på tre kontroller siden vi kom hit til sykehusbyen 7. august. Vi har fått bo på hotell i påvente av fødsel :) Alt bra med både meg og baby på alle kontrollene. Hvis det ikke starter av seg selv før 41+6, blir jeg igangsatt.

Har vært på tre kontroller siden vi kom hit til sykehusbyen 7. august. Vi har fått bo på hotell i påvente av fødsel :) Alt bra med både meg og baby på alle kontrollene. Hvis det ikke starter av seg selv før 41+6, blir jeg igangsatt.
Så bra! Da høres det ut som du er i trygge hender hvertfall. Får håpe det starter av seg selv! :happy:

Er så rart å ikke skrive noe på nedtelling lenger. Føles nesten litt overveldende. Vi har telt ned i over et halvt år, skrevet prosent og gledd oss sammen. Å plutselig er hverdagen her, min Wilhelm er 20 (!!!) dager allerede.
Så rart at ventetida er over♥️

Back
Topp