Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Bestiller for å se at det er noe der. Orker ikke gå i 2 mnd til for å se på ordinær at det ikke har gått bra.Bestiller dere tidlig UL for medisinsk oppfølging, eller for å sjekke livet der inne? Jeg har så veldig lyst til å bestille time da man jo ikke merker om det er liv og røre før om leenge, må liksom bare leve i uvitenheten![]()

Føler litt sånn jeg og. Spesielt når symptomene er så sterke - får liksom ikke vært med jenta mi fordi jeg må sove hele tiden, og hvis det er en liten spire der inne så sover jeg jo med god samvittighet, men hvis det ikke er noe liv laga så er jo det veldig synd å sove bort flere uker.. tenker for de av dere som går og er kvalme også…Bestiller for å se at det er noe der. Orker ikke gå i 2 mnd til for å se på ordinær at det ikke har gått bra.
Men er det rundt uke 8-9 som er «kritisk» ifht overgang fra hormoner til morkake?Skjønner deg. Synes det er beroligende å få tatt den ul. Og så har man noe å glede seg til også.Føler litt sånn jeg og. Spesielt når symptomene er så sterke - får liksom ikke vært med jenta mi fordi jeg må sove hele tiden, og hvis det er en liten spire der inne så sover jeg jo med god samvittighet, men hvis det ikke er noe liv laga så er jo det veldig synd å sove bort flere uker.. tenker for de av dere som går og er kvalme også…Men er det rundt uke 8-9 som er «kritisk» ifht overgang fra hormoner til morkake?

Når er det liksom «lurt» å ta TUL da? Og hvis uke 8-9 er kritisk? Bør man vente til da?Skjønner deg. Synes det er beroligende å få tatt den ul. Og så har man noe å glede seg til også.
Mener det er noe der, ja. Har hvertfall tatt ultralyd i uke 9 før. Da får man også se noe som ligner en faktisk baby![]()

Det er jeg usikker på.. Jeg har pleid å ta i den uken ca. Man har jo ingen garantier uansett. Jeg gjør det fordi det er litt for lenge å vente til ordinær i uke 12-ishNår er det liksom «lurt» å ta TUL da? Og hvis uke 8-9 er kritisk? Bør man vente til da?![]()
Jaaa enig.. Kanskje jeg skal prøve å bestille meg noe mellom 8+0 og 9 daDet er jeg usikker på.. Jeg har pleid å ta i den uken ca. Man har jo ingen garantier uansett. Jeg gjør det fordi det er litt for lenge å vente til ordinær i uke 12-ish

Ja!! Er så kos å ha noe å glede seg tilJaaa enig.. Kanskje jeg skal prøve å bestille meg noe mellom 8+0 og 9 da![]()

Fortjener å ha en «premie» å se frem til jaJa!! Er så kos å ha noe å glede seg til![]()
Så er det ikke så lenge til uke 12 igjenAkkuratFortjener å ha en «premie» å se frem til ja![]()
Så er det ikke så lenge til uke 12 igjen

Da er jeg 8+5

Oooh! Spennende!Da har jeg bestilt meg privat time om nøyaktig 3 ukerDa er jeg 8+5
![]()
![]()