Kjenne liv? :)

Hadde morkaken foran i svskap2, men Da mer på toppen, så tror hele nedre del av livmoren var "fri". Kjente derfor liv fra uke 12. Men med morkaken helt foran, og sløøøøv baby, så kjente jeg nesten ingenting før sånn. 15-16.
Åå<3 Jeg håper morkaka har flytta seg oppover med at livmora vokser sånn at jeg kan kjenne liv snart!

Så trøtt og uvel og vondt i bekken så jeg kom hjem fra jobb, at jeg måtte legge meg litt nedpå. Ligget og kjent på det som kjennes ut som tråder av bobler i venstre side nederst i magen. Ser for meg typ «kullsyrebobler» i brus liksom. Holdt på i mange minutter. Nå kjenner jeg ingenting. Kanskje der var babyen, kanskje der var noe annet. Men håper jo litt at det var babyen :happy:

Så trøtt og uvel og vondt i bekken så jeg kom hjem fra jobb, at jeg måtte legge meg litt nedpå. Ligget og kjent på det som kjennes ut som tråder av bobler i venstre side nederst i magen. Ser for meg typ «kullsyrebobler» i brus liksom. Holdt på i mange minutter. Nå kjenner jeg ingenting. Kanskje der var babyen, kanskje der var noe annet. Men håper jo litt at det var babyen :happy:
Lov å tenke at det har vært baby ❤️ mye koseligere enn luftbobler:p

Jeg kjente noe som kunne minne om veldig svake spark i går og trodde det kanskje var starten på å kjenne liv. Men under ultralyd i dag sparket lille masse og strakk seg helt ut uten at jeg kjente noe som helst, så det i går var nok bare ønsketenkning :hilarious: Et par uker til nå så tror jeg det merkes bedre :happy:

Jeg er 14+0 i dag og har kjent noen små virvlende og kilende blaff i løpet av dagen i dag ☺️ kjenner det igjen fra sist! Er nesten helt sikker på at det er babyen. Litt svak kiling fra innsiden på en måte? Har morkaken bak så de sa det kunne komme tidlig. Kjente ved 14+4 sist

Jeg er jo bare 10+2 så er alt for tidlig å kjenne noe, men føler likevel jeg kjenner at det kiler i magen innimellom. Ut fra utvendig ultralyd har jeg tydeligvis livmoren litt mot venstre side, og er der jeg kjenner det. Er nok bare ønsketenkning, gleder meg til jeg faktisk kjenner det. Sist kjente jeg det i uke 16, så må nok smøre meg med litt mer tålmodighet :angelic:

Jeg er jo bare 10+2 så er alt for tidlig å kjenne noe, men føler likevel jeg kjenner at det kiler i magen innimellom. Ut fra utvendig ultralyd har jeg tydeligvis livmoren litt mot venstre side, og er der jeg kjenner det. Er nok bare ønsketenkning, gleder meg til jeg faktisk kjenner det. Sist kjente jeg det i uke 16, så må nok smøre meg med litt mer tålmodighet :angelic:
Kanskje du kjenner livmoren vokse, så derfor du også kjenner det på venstre side? :happy:

Kjente det i uke 18 sist gang, håper å kjenne det mye tidligere denne gangen! :D

Jeg kjente noe som kunne minne om veldig svake spark i går og trodde det kanskje var starten på å kjenne liv. Men under ultralyd i dag sparket lille masse og strakk seg helt ut uten at jeg kjente noe som helst, så det i går var nok bare ønsketenkning :hilarious: Et par uker til nå så tror jeg det merkes bedre :happy:
Kunne jo bare ha snudd seg andre veien siden i går ;)

Jeg syntes jeg kjente noe sommerfugl/fiskehale-lignende i sta, men siden jeg ikke har vært gravid før aner jeg ikke om det er babyen eller om det bare er normale bevegelser i tarmene :wacky: Men er 13+0 i dag så det er vel ikke unormalt at man kan begynne å kjenne bevegelser da. Sikkert noe sukkersjokk siden det ble brødskiver med Nugatti og cola til frokost :hilarious:

Jeg syntes jeg kjente noe sommerfugl/fiskehale-lignende i sta, men siden jeg ikke har vært gravid før aner jeg ikke om det er babyen eller om det bare er normale bevegelser i tarmene :wacky: Men er 13+0 i dag så det er vel ikke unormalt at man kan begynne å kjenne bevegelser da. Sikkert noe sukkersjokk siden det ble brødskiver med Nugatti og cola til frokost :hilarious:
Så koselig!! :Heartred

Åååh lov å håpe på baby i alle fall!
Jeg tenker at det er like greit å bare tenke det er baby, jeg :hilarious: man VET jo ikke, men lov å tro det!

Det er veldig sant det :hilarious: Kan ikke huske å ha kjent sånt før, så da må det jo være baby!
Er det ikke alt for tidlig å kjenne baby? Jordmor mente iallfall det er alt for tidlig og kjenne liv, jeg var på time der 13+6 :scratch. Ikke vet jeg, syns selv jeg kan kjenne liv av og til på natten skvetter til men kan likegodt bare være litt luft i tarmen haha.

Er det ikke alt for tidlig å kjenne baby? Jordmor mente iallfall det er alt for tidlig og kjenne liv, jeg var på time der 13+6 :scratch. Ikke vet jeg, syns selv jeg kan kjenne liv av og til på natten skvetter til men kan likegodt bare være litt luft i tarmen haha.
Jeg kjente i uke 12 med nr2. 100% sikker på at det var baby.
Ikke kjent noe enda med denne karen, men kjenner etter.
Så ikke for tidlig. Du vil jo ikke kjenne skikkelige spark så tidlig, men små "popp" eller leamus, vil du kunne kjenne om du er heldig.

Jeg aner ikke, siden jeg som sagt aldri har vært gravid før. Men så har jeg aldri kjent den følelsen før heller, så vidt jeg kan huske, så da vet jeg ikke hva annet det kan være heller. Luft var det hvertfall ikke, har aldri kjent det så langt fram og så langt ned.

Back
Topp