8+1, barn 5, 10ende gravidtet
Tida går ganske fort. Men dagane er vonde

har vært heilt ustoppelig kvalm, så starta på Xonvea på mandag og fekk nokre timar i sånn euforia state of mind, var heilt sprøtt!
Først nå i helga kan eg sei det har effekt, kvalmen er mild stort sett gjennom døgnet. Tar 2 Xonvea på kvelden og 1 afipran på formiddagen. Vurderte å ta 2 Afipran, men bestemte meg for å gi Xonvea litt tid og heller stå i den kvalmen. Føle eg har vært totalt ubrukelig heile veka, og når kvalmen endelig starta å roe seg så slo hodepine inn, hatt stort sett konstant hodepine siden Torsdag, er levelig når eg tar paracet, men prøver å være litt restriktiv med det. Usikker om hodepinen er tegn på dehydrering (men har drukket mykje i helga) eller på heilt stopp i koffein siden Fredag, eller Xonvea eller ein miks. Eg har jo tatt koffein i nesten eit år fordi eg fungerer ikkje uten når eg tar allergitabletter. Men nå når eg tar Xonvea må eg likevell tåle at eg er trøtt, så då dropper eg koffein. Huff, alltid noko!
Spent på denne veka, normalt hadde mannen komt heim 19:30, men pga ny jobb er han ferdig 17:00 isteden

så blir berre 1,5t med dei minste aleine, veldig overkommelig.
Ellers så river og sliter det litt i livmor, ellers merker eg lite. Prøvde meg på doppler både 7+1 og 7+3, men fant ikkje (kun heilt svakt, var for utydelig i tilfelle), og kjente eg blei stressa. Sitte nok litt i at eg faktisk har oppdaga død baby med doppler, så trur eg berre styre unna.. Skal på ny UL neste mandag uansett, følte nett det var 20 dagar til neste UL og så er det nå 8
Er fremdeles uvirkelig at eg er gravid, føles absolutt ikkje reelt fordi eg ikkje har mista nokon nå, og den følelsen jobbe eg med å riste av meg. Men det er ikkje slik at eg tenker eg ser fram til og gleder meg til UL nei!
Ellers har me bestemt oss for å leie ut huset i Skånevik til flyktninger fra Ukraina, kommunen kommer å ser på huset denne uka og så flytter dei inn i slutten av mnd

passer fint at mannen har langhelg då (har det alltid etter jobbehelg

), for blir han som må rydde og vaske og klargjer denne gangen ja. Om ikkje formen min plutselig blir så bra at eg kan bidra med noko anna enn å eksistere