Tusen takk! På symptomsiden kan jeg i alle fall forsikre deg om at der er du ikke alene, det var ganske presist de symptomene jeg hadde for en ukes tid siden også. Ømme bryster og murringer. Og jeg har jo i tillegg gått på progesteronstøtte, så mye kan skyldes det også. Nå begynner det å snike seg på en del mataversjoner og uggenhet, men det er først fra i går egentlig. Og det virker i termingruppa som at det er ganske 50/50 om folk har mye symptomer eller ikke i uke 5-6!Gratulerer! Så bra!
Satser på at hematomet blir uskyldig!
Nei, skal ta ny til legen på mandag, men ser at testene blir sterkere da. Men veldig spent på om det er nok stigning.
Skal være 5+2 idag. Veeeldig lite symptomer da, litt ømme brystknopper og noe stikking i livmorområdet, ellers lite. Mener å huske det var mye mer sist, spesielt kvalme,men mulig det kom en ukes tid senere. Utrolig hvor fort man glemmer!
Men så bra at testene dine fremdeles stiger. Du hadde jo god stigning fra 15 til 18 dpo, så det er jo ikke utenkelig at det fortsetter i samme tempo. Gjerne oppdater med hCG på mandag, håper veldig på et godt tall
Det er jo mange suksesshistorier som starter med lav og treig hCG også, hadde så unnet deg å være en av dem!

men mulig det kom en ukes tid senere. Utrolig hvor fort man glemmer!
Jeg er optimistisk om hCG har fortsatt å stige som normalt på mandag!

Det er så utrolig trist, og man blir fryktelig lei seg
Sender mange trøsteklemmer din vei