Symptomtråd

Ikke verst! Min ligger vanligvis rundt 52-54, men har holdt seg godt oppe på 60-tallet i det siste :laughing002 men tenker det at den ikke har droppet er et godt tegn :happy:

Hvordan er søvn- og stressnivået ditt? Her har det vært på trynet, men ivf og alle medisinene har nok bidratt ganske bra, så skal ikke si det bare er spiren sin feil :hilarious:
Trener en del kondisjon, så det hjelper jo på hvilepulsen, før jeg begynte å trene hadde jeg vel 55 i hvilepuls.
Ja, håper jo det fortsetter sånn, ikm er ikke før på fredag, så pulsen ville uansett ikke droppet enda..
Søvn er grei fortsatt, og stress er overraskende lavt. Pulsvariasjonen har begynt å synke, som forventa egentlig det også :laughing002

Trener en del kondisjon, så det hjelper jo på hvilepulsen, før jeg begynte å trene hadde jeg vel 55 i hvilepuls.
Ja, håper jo det fortsetter sånn, ikm er ikke før på fredag, så pulsen ville uansett ikke droppet enda..
Søvn er grei fortsatt, og stress er overraskende lavt. Pulsvariasjonen har begynt å synke, som forventa egentlig det også :laughing002
Fascinerende hvordan kroppen fungerer altså :laughing002

3+2 nå, og jeg er ikke lenger varm, fryser veldig.. redd dette er et dårlig tegn? Selv om testene har økt :confused004
Men jeg tisser ofte, sikkert pga nerver. Og mye te-drikking :laughing002
Sniker for å si at jeg frøys sååå mye i starten av mitt svangerskap! Det var det første tydelige tegnet allerede fra uke 3 som deg. Frøys ganske lenge også før økt blodvolum og vekt gjorde at jeg ble litt varmere igjen☺️

Sniker for å si at jeg frøys sååå mye i starten av mitt svangerskap! Det var det første tydelige tegnet allerede fra uke 3 som deg. Frøys ganske lenge også før økt blodvolum og vekt gjorde at jeg ble litt varmere igjen☺️
Det er godt å høre, blitt veldig bekymra ettersom jeg var varm sist :happy090 Også pleier jeg å fryse veldig når jeg har mensen :bag:

Det er godt å høre, blitt veldig bekymra ettersom jeg var varm sist :happy090 Også pleier jeg å fryse veldig når jeg har mensen :bag:
Ja ikke sant! Jeg var også varm første svangerskapet og fryser også ved mensen. Så tenkte selvfølgelig ikke at jeg var gravid. Frøys så sinnsykt mye at jeg sov med ullstilongs og ullgenser fra Kari Traa hver natt:hilarious:

Jeg har funnet ut hvorfor jeg fryser, kroppstemperaturen har steget med 1 grad. Nå er den 37,6. Jeg føler meg ikke syk, tror jeg :confused004
Men nye symptomer registrert:
Ekstremt trøtt, ligamentsmerter, hodepine, kjempesulten..

Litt følelse av stikke de press på et punkt nede til høyre i magen. Og menslignende smerter, ganske så likt som mine tre tidligere graviditeter tror jeg!

Tror jeg blør og må sjekke jevnlig om det er blod eller ikke. Men det er ikke det! :smiley-ashamed004

Jeg har funnet ut hvorfor jeg fryser, kroppstemperaturen har steget med 1 grad. Nå er den 37,6. Jeg føler meg ikke syk, tror jeg :confused004
Men nye symptomer registrert:
Ekstremt trøtt, ligamentsmerter, hodepine, kjempesulten..
Jeg har vært 37,4-37,8 de siste dagene også :hilarious:

I dag (9 dpo) kom et nytt symptom: jeg syntes urinen min plutselig har begynt å lukte veldig stramt. Vet ikke om det er urinen som har forandret seg, eller om det er luktesansen :hilarious:

17DPO 4+3
Fortsatt rugende sulten, det jooomer inni magen hvis jeg går et par timer uten mat :hilarious:
Ellers litt dragning som kjennes som når man løper og får «sting» i sidene, noen andre som opplever det?

Ååå håper ikke det er såå, håper det går bra for deg :Heartpink Hvordan går det nå?
Takk :Heartred
Jeg vet helt ærlig ikke, kjenner meg motløs nå. Temp og puls er både opp og ned, fryser innimellom, svetter plutselig masse :bag: Garmin viser en del stress, og det stemmer sikkert, for jeg kjenner jeg fortsatt stresser over dagens tester :sad015
Nå skjønner jeg plutselig ikke hvorfor jeg vil bli gravid engang, det her er liksom ikke verdt det:confused1 Vet ikke om jeg klarer å miste enda en gang :crybaby2
Vi får se i morgen, lite symptomer nå uansett, men så er det jo fortsatt tidlig :smiley-angelic001

Back
Topp