Glemmer at det ikke går med alle emojis så skulle være med noen herJeg står allerede på listen var bare gøy at det kom noen på samme dato

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemmer at det ikke går med alle emojis så skulle være med noen herJeg står allerede på listen var bare gøy at det kom noen på samme dato

Sånn ja, bare jeg som ikke følger med daJeg står allerede på listen var bare gøy at det kom noen på samme dato

Så trist! Ta vare på deg selvDet ble en kort visitt, nå blør jeg, så kan fjernes fra lista![]()

Ja syns det er ein fin ting eg, merkere at her hørte nokon heimeSå trist med dere som mistet
Kan vi ikke ha et tomt hjerte på datoen til de som har mistet? Ser de andre termin gruppene har det![]()

Hvordan lager jeg det? Finner ikke noe tomt hjertet..Så trist med dere som mistet
Kan vi ikke ha et tomt hjerte på datoen til de som har mistet? Ser de andre termin gruppene har det![]()
Kopierte fra mars-tråden: ♡Hvordan lager jeg det? Finner ikke noe tomt hjertet..
TakkKopierte fra mars-tråden: ♡

Det ligger på tastaturet ditt, der kor spørsmålstegn og slikt er, på side to på android iallefallHvordan lager jeg det? Finner ikke noe tomt hjertet..
Når egget er befruktet, har utvikla seg til embryo og festa seg i livmor er du gravid. Om kroppen merker noko er gale så starten den prossessen med spontanabort. Så nei, det er ikkje mensen, det er ein spontanabort.Hei, jeg har termin i slutten av mars så sniker litt her inne
Jeg leser at mange skriver de kan fjernes fra lista fordi de har begynt å blø, jeg skjønner ikke helt? Jeg blødde søndag forrige uke, var da 7+1 og tok UL dagen etter, og der var det fullt liv. Har lest mange steder at blødning kan være helt ufarlig. Kan ikke det samme gjelde flere her? *håpefull*
EDIT: Tror jeg skjønner nå, egget rakk aldri feste seg ordentlig, og dere fikk mensen? Beklager så mye, ønsker dere lykke til og håper dere blir gravide raskt!![]()
Ok jeg skjønnerNår egget er befruktet, har utvikla seg til embryo og festa seg i livmor er du gravid. Om kroppen merker noko er gale så starten den prossessen med spontanabort. Så nei, det er ikkje mensen, det er ein spontanabort.
Blir testene svakere eller ein har tatt hCG som ikkje stiger som den skal, OG ein begynner å blø så skjønner ein at det er spontanabort. Er nok ingen som melder seg ut av termingruppa berre fordi dei blør litt, vil tru alle har fleire symptomer på spontanabort enn berre blod.

Jeg kopierte der hjerter over og mener jeg har fått ut alle nåDet ligger på tastaturet ditt, der kor spørsmålstegn og slikt er, på side to på android iallefall![]()
Ja funka det og, men så veit du om du skulle trenge det ein anna gong korleis går det med deg forresten?Jeg kopierte der hjerter over og mener jeg har fått ut alle nå
Formen svinger, kvalmen kommer i bølger. Verste tida er fra 14-18, super trøtt og spyklein. Håper å holde trening i gang, men tar det litt mer med ro. Enn med deg?Ja funka det og, men så veit du om du skulle trenge det ein anna gong korleis går det med deg forresten?