5+0
Kanskje eg skal prøve på ein ukentlig oppdateringer her

Har vært litt frustrert over testene denne veka, glad eg teste med 3 ulike og hCG blodprøve så sleppe å bli så bekymra. Men i går var så og sei alle 3 dye-stealer og det var dei sånn ca idag også (men ikkje rukket å ta bilde for er i Skv aleina med alle kidso). Så nå e eg SÅ ferdig med testing. Eller, om eg finne den digitale eg har gjømt ein eller anna plass så skal eg ta den på Tirsdag, ellers nope
I går og idag har eg vært tilnærma kvalmefri, så tok Afipran ca 5 dagar å oppnå full effekt hos meg iallefall. Føle eg har meir energi og mindre smerter i kroppen

det murre, mykje sterkere luktesans, surrete hode og generelt føle eg meg ganske gravid
Har bestilt UL time 6+4, 27.August

trur eg skal ringe ei lokal jordmor å få time hos hu for oppfølging, berre ikkje komt så langt. Usikker om det e vits for meg å ta blodprøver i grunn, har tatt ekstremt mykje blodprøver som sjekker ALT det siste året ifht utredning, så godt mulig dei kan brukast. Blir vist meir giddalaus for kvar unge. Sist gadd eg ikkje ta glukosebelastningstesten
Skal innom å legge ut testrekkene når eg komme heim i måro og får tatt bilde. Kanskje på Mandag når jentene e på skule
Vis vedlegget 467451