Kine 95
Elsker forumet
Takk!!Lykke til i morgen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!!Lykke til i morgen![]()

Samboeren min er ganske irritert på han eldste, for han mener eldste broren bare sa typ "Hei" og "Hadet" pga moren kom innom jobben til eldste broren
At det ikke telles som å faktisk møte på moren og ta seg tid til hun.
Ellers vill jeg holde det skjult så lenge som mulig for kollegaer og bekjente.Ææh, den er litt kjedelig da. Har hun noe spesielle interesser? Tenkte type, "introducing: PLAYER 2" om hun liker spille, eller noe sånt som spiller på hennes interesser.Her er det bare jeg og samboeren som vet noe. Vi tenker kanskje å fortelle nærmeste familie i løpet av august, men den aller første som skal få vite det er min datter på 11 år
MEN hun har uttrykt tidligere at hun ikke vil ha søskenSå tar gjerne imot tips fra dere om hvordan man kan fortelle på en koselig/kul/morsom måte at hun skal bli storesøster
![]()
Hun er ikke så veldig interessert i spilling, men har tenkt tanken på en kopp eller noeÆæh, den er litt kjedelig da. Har hun noe spesielle interesser? Tenkte type, "introducing: PLAYER 2" om hun liker spille, eller noe sånt som spiller på hennes interesser.
Evt en tskjorte eller kopp, "verdens beste storesøster". Koselig det og.![]()
Neei, var bare eneste jeg kom på akkurat nå av interesserHun er ikke så veldig interessert i spilling, men har tenkt tanken på en kopp eller noe
. Funker jo også om hun spiller fotball/håndball/etc, ofc. Men kan spille på interessene som sagt. Hvis hun har noen spesifikke .
Litt unødvendig å blåse røyk på folk uansett, da.Jeg fortalte det til moren til samboeren min i går og lillebroren, men hun gjettet det bittelitt før jeg sa noe. Hun satt og røyket og blåste mot meg, så samboeren min ble litt sur og sa "Ikke blås mot hun da, hun røyker jo ikke". Alle andre rundt det bordet enten snuser eller røyker, så var litt unødvendig å blåse mot meg uansett. Da spurte hun rett ut "Er du gravid?", også sa jeg jo nei da, for vi hadde kjøpt noen glass de skulle få åpne opp der det sto etterpå. Men hun fortsatte å snakke om graviditet relaterte ting i sånn kanskje en halvtime etterpå. Hun blåste ikke mer røyk mot meg heller da![]()

Jeg satt skrått foran hun da, så var generelt sett at hun liksom satt litt skrått mot meg og blåste rett frem. Hun mente definitivt ikke noe vondt med det, men hun har ikke pleid å ta hensyn til andre rundt seg og røyker myeLitt unødvendig å blåse røyk på folk uansett, da.![]()
![]()

Jeg satt skrått foran hun da, så var generelt sett at hun liksom satt litt skrått mot meg og blåste rett frem. Hun mente definitivt ikke noe vondt med det, men hun har ikke pleid å ta hensyn til andre rundt seg og røyker mye
Fikk samboeren min til å slutte med røyking ganske raskt etter at vi ble sammen, men han snuser i stedet da. Snusing preger ikke meg like mye, så bedre det. Syntes ikke smaken av røyk var noe særlig ved kyssing og sånt![]()
Den er litt lei.Her er det bare jeg og samboeren som vet noe. Vi tenker kanskje å fortelle nærmeste familie i løpet av august, men den aller første som skal få vite det er min datter på 11 år
MEN hun har uttrykt tidligere at hun ikke vil ha søskenSå tar gjerne imot tips fra dere om hvordan man kan fortelle på en koselig/kul/morsom måte at hun skal bli storesøster
![]()
Ja, veldig unødvendig å kaste snus rundt når boksen har et eget søplespann på toppenJa, altså - jeg har alltid vært veldig sensitiv for lukt, og røyking gjør meg litt dårlig egentlig..Så er vel.mest det.
Snusing lukter i alle fall ikke dritDet er selvsagt ikke sunt (men det får nå være opp til en selv, tenker jeg!) og ganske nasty når folk ikke gidder rydde etter seg (brukt snus overalt liksom), men om man bare gidder å kaste snusen etter seg, så plager det jo egentlig ingen!

Jepp. Jeg jobber på bensinstasjon. Og det er så utrolig mye sneiper og snusposer utenfor søppelkassene. Liksom, er det vits i?Ja, veldig unødvendig å kaste snus rundt når boksen har et eget søplespann på toppen![]()

God idé å spille på interesser, så skal se om jeg får gjort noe sliktNeei, var bare eneste jeg kom på akkurat nå av interesser. Funker jo også om hun spiller fotball/håndball/etc, ofc. Men kan spille på interessene som sagt. Hvis hun har noen spesifikke .
Men kopp e.l. funker jo
Tror (og håper) heldigvis at det ikke stikker for dypt. Hun har har ikke vært veldig bastant og «hard» på det liksom.Den er litt lei.
Jeg har dessverre ingen gode tips å komme med, men føler veldig med deg!
Jeg tenker det er godt at hun er din datter, det hadde antagelig gjort det enda vanskeligere for deg om det var hans datter som ikke ønsket seg søsken.
...men vet du hvor dypt det stikker, at hun ikke vil ha søsken? Jeg har hørt enebarn snakke høyt om hvor glad de er for å ikke ha søsken, men i noen tilfeller har jeg misstenkt at det egentlig er for å beskytte seg selv litt.

Jeg krysser fingrene for deg, og at det blir stas når hun bare får tenkt seg omTror (og håper) heldigvis at det ikke stikker for dypt. Hun har har ikke vært veldig bastant og «hard» på det liksom.
Vi skal prøve å vri det om til en veldig positiv ting så håper på det beste![]()