9 DPO
Begynner å stole mer på at EL faktisk har skjedd, så tør å driste meg til å stadfeste dpo-dag nå.
I går hadde jeg plutselig veldig mye gulhvit utflod, husker ikke om jeg tidligere har hatt det før mensen, men vet for sikkert at jeg hadde mye av det da jeg var gravid. Så håper virkelig det kan være et tegn. Har vært litt småkvalm i dag tidlig, og jeg var kvalm fra uke 4 til det gikk galt egentlig nå sist, så det styrker jo håpet. Har også en veldig god magefølelse, men tenker fallhøyden blir veldig stor da så prøver å beherske meg litt.
Ellers har vi også fått svar på obduksjonen, hvor de ikke fant noen ting. Ble litt skuffet over at dette bare kom som et notat i helsenorge og at vi ikke fikk en time for å gå gjennom den som vi ble lovet. Har derfor ringt sykehuset i dag og sagt at det ikke er godt nok for oss med noen få setninger. Vi vil gjerne vite mer detaljer om hva som er sjekket og hva de faktiske funnene er. Godt å vite at det da ikke er noe genetisk og skjønner at de kanskje ikke kan si oss noe mer, men handler aller mest om den mellom-menneskelige delen av det. Håper vi får time til det snart! Hvis ikke har heldigvis OUS rapporten så det ikke setter en stopper for IVF-forsøk senere.
Legger ved bilde av dagens chart også