Implantasjon smerte?

Nysgjerrig skeptiker

Forelsket i forumet
Jeg tror jeg hadde EL mandag 4aug evt tirsdag. Litt usikker siden dette kunner min 2 syklus av p-pilla.
Vi hadde sex på søndagen så nå spinner det i hodet mitt…

Da jeg tok kveldsstellet rett før midnatt kjente jeg en skarp smerte i nedre del av magen på min høgre side.
Har noen opplevd liknende? Kan jeg ha kjent implantasjon? Jeg tror det er alt for tidlig til å være det, eller..?

Bildet blir vel speilvendt, men har prøvd å markere området.

Hodet spinner så fælt nå :nailbiting: :banghead:

Vedlegg

• IMG_5447.jpeg
    IMG_5447.jpeg
    161,4 KB · Visninger: 50
EL mandag, så er du isåfall 6 dpo maks. Mulig..? Men de færreste kjenner egentlig dette da.
Krysser fingra!

Det snodige er at jeg fikk en følelse av at jeg «måtte» sjekke bilder fra tiden rundt jeg oppdaget forrige graviditet, og der har jeg et bilde med ring rundt ca samme plass!
Og 1 dag senere bilde av positiv test!

Jeg er jo ikke helt sikker på EL, siden jeg ikke har testet, men hadde sånn slim som «hang igjen» som en tynn strek mellom to fingre på mandag eller tirsdag som var.

Det blir noen lange dager fremover :nailbiting:

Å så gøy at du hadde det tidligere og! Absolutt mulig å kjenne det. Jeg har ordentlige smerter ved hver eggløsning (veldig sensitiv kropp mtp på alt som har med syklusen). Krysser fingrene for deg!

Jeg hadde dette ved min graviditet nå, bare på venstre side. Om det er implantasjonen er jeg usikker på, men noe skjedde i hvert fall i kroppen! Jeg var vel ca 6 DPO, kvelden 8 DPO fikk jeg positiv test. Visste egentlig at jeg var gravid, noe bare føltes veldig annerledes :) Den stikkende smerten var så etterfulgt av strålinger nedover lår og litt i rygg, noe jeg aldri hadde følt tidligere.

Å så gøy at du hadde det tidligere og! Absolutt mulig å kjenne det. Jeg har ordentlige smerter ved hver eggløsning (veldig sensitiv kropp mtp på alt som har med syklusen). Krysser fingrene for deg!
Det er vel ganske vanlig å ha smerter ved eggløsning? Det har jeg og mange av mine venninner å :joyful: jeg har mer vondt ved eggløsning enn ved mens.

Det er vel ganske vanlig å ha smerter ved eggløsning? Det har jeg og mange av mine venninner å :joyful: jeg har mer vondt ved eggløsning enn ved mens.
Vanlig og vanlig hehe det rammer ca 20% så de fleste kjenner det ikke. Akkurat som at de fleste ikke kjenner implantasjon :cat: Men det er mulig ja

Vanlig og vanlig hehe det rammer ca 20% så de fleste kjenner det ikke. Akkurat som at de fleste ikke kjenner implantasjon :cat: Men det er mulig ja
1/5 er jo ganske vanlig da :hilarious: men er ganske glad at jeg kjenner det egentlig, gjør det jo mye enklere å vite nøyaktig når egget slipper! Så vi får tenke sånn:gen053

Back
Topp