♡ IKM UKE 33 ♡

Testet disse 9 dpo kveld, 10 dpo morgen og siste 11 dpo morgen Blir så usikker
Jeg kan muligens se noe på den helt til høyre på bilde 2, men vanskelig å si om det er en evap linje da det kan se ut som linjen burde vært bittelitt mer til venstre, der hvor den lyse brede linjen er? Uansett det blir spennende å se ila de neste dagene! :D:Heartred

9 dpo og bare negative tester. Hadde så store forhåpninger, selv om aksjeleggingen var elendige :hilarious: . Føler jeg har «alle» symptomene, vertfall svært likt som de andre gangene jeg har vært gravid. Stuptrøtt, småkvalm, endret luktesans og bhen jeg kjøpte for 2 måneder siden føles litt for liten ut. Dette pleier ikke være normalt i dpo-land hos meg… De gangene jeg har vært gravid har jeg alltid fått svak positiv 9 dpo. Ble så skuffet i dag at jeg kastet alle 3 testene i søpla før jobb. Klarte likevell ikke dy meg med å grave de opp igjen etter jobb for sikkerhetsskyld:dead: Tok også en ny en etter jobb, i svært utvannet urin, og den var like blendahvit.Vis vedlegget 466829
9dpo er fortsatt tidlig :Heartred

Dette er nå i kveld 11 dpo Jeg klarer ikke stoppe å teste!

Vedlegg

• Screenshot_20250808_182246_Premom.jpg
    Screenshot_20250808_182246_Premom.jpg
    12,1 KB · Visninger: 99
Hei var i forrige ukes gruppe men det rareste skjedde. Fikk ikkje positiv eggløsningstest men så 10 dager seinere fikk eg endeleg økning. No skulle eg egentlig hatt mens for 3 dager siden men den er nok forskjøvet til neste uke.

Tuuli, 24, B2, PP24+, eggløsning 1.8, ikm ca 15.8
Velkommen hit! Så merkelig med så forskjøvet EL. Håper det er et godt tegn, ser du har holdt på lenge, det kan ikke være lett :Heartred

5 dpo.. rett før testekjør. Magefølelsen er skremmende god her :bag: Hvordan er det med dere?
Magefølelsen min er helt på bunn etter kjemisk to ganger siste tre pp.. er sykt negativ faktisk! Men, kjenner i dag at det «skjer noe inni der» 6 dpo, akkurat samme dpo som jeg har kjent at det har begynt å «dra i livmoren» de gangene det har klaffet.. så vi får se :confused005:smiley-angelic001

Back
Topp