Pippimor19
Glad i forumet
Jeg ser noe på den siste! Gjør ikke du?Ettermiddagstest![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe på den siste! Gjør ikke du?Ettermiddagstest![]()

Jeg kan muligens se noe på den helt til høyre på bilde 2, men vanskelig å si om det er en evap linje da det kan se ut som linjen burde vært bittelitt mer til venstre, der hvor den lyse brede linjen er? Uansett det blir spennende å se ila de neste dagene!Testet disse 9 dpo kveld, 10 dpo morgen og siste 11 dpo morgen Blir så usikker

9dpo er fortsatt tidlig9 dpo og bare negative tester. Hadde så store forhåpninger, selv om aksjeleggingen var elendige. Føler jeg har «alle» symptomene, vertfall svært likt som de andre gangene jeg har vært gravid. Stuptrøtt, småkvalm, endret luktesans og bhen jeg kjøpte for 2 måneder siden føles litt for liten ut. Dette pleier ikke være normalt i dpo-land hos meg… De gangene jeg har vært gravid har jeg alltid fått svak positiv 9 dpo. Ble så skuffet i dag at jeg kastet alle 3 testene i søpla før jobb. Klarte likevell ikke dy meg med å grave de opp igjen etter jobb for sikkerhetsskyld
Tok også en ny en etter jobb, i svært utvannet urin, og den var like blendahvit.Vis vedlegget 466829

Omg!!! Imponerende!!9 dpo og fortsatt ikke svidd av en test. Overraskende god selvkontroll!![]()

Jaa, kan kanskje skimte noe, men føler det er som de tidligere testene mineJeg ser noe på den siste! Gjør ikke du?![]()

Ja, det er vanvittig demotiverendeJaa, kan kanskje skimte noe, men føler det er som de tidligere testene mine![]()
Litt sånn jeg tenkte da skyggen i dag var litt vagere enn gårsdagens.. at da er det bare skygge/evap og ikke strekDet var det bryllupet da vettu!Omg!!! Imponerende!!![]()
Om ikke hadde det nok røket en for 3 dager siden!
Stemmer det! Hvordan gikk det å være forlover og alt?Det var det bryllupet da vettu!Om ikke hadde det nok røket en for 3 dager siden!
![]()

God ideDet er åpenbart noe feil med testene jeg tar som bare får en strek så jeg fikset det selv og synes det ble ganske så bra!![]()

Herreguuuud jeg skvattDet er åpenbart noe feil med testene jeg tar som bare får en strek så jeg fikset det selv og synes det ble ganske så bra!![]()

Samme testen, bare at den har fått tørka i hele dag. Mye tydeligere nå jaHer er skyggen fra i går blitt bitte litt sterkere! Sees nok bedre i virkeligheten
Vis vedlegget 466771

Det er i morgen.Stemmer det! Hvordan gikk det å være forlover og alt?![]()

Velkommen hit! Så merkelig med så forskjøvet EL. Håper det er et godt tegn, ser du har holdt på lenge, det kan ikke være lettHei var i forrige ukes gruppe men det rareste skjedde. Fikk ikkje positiv eggløsningstest men så 10 dager seinere fikk eg endeleg økning. No skulle eg egentlig hatt mens for 3 dager siden men den er nok forskjøvet til neste uke.
Tuuli, 24, B2, PP24+, eggløsning 1.8, ikm ca 15.8

Ja, herregud, du sa jo at det var på lørdag. Jeg går sånn i surr med alle dagene siden jeg fortsatt har ferieDet er i morgen.
Ryker nok en test når jeg kommer hjem i morgen natt!![]()
Lykke til i morgen - som forlover og med testingen! 
Magefølelsen min er helt på bunn etter kjemisk to ganger siste tre pp.. er sykt negativ faktisk! Men, kjenner i dag at det «skjer noe inni der» 6 dpo, akkurat samme dpo som jeg har kjent at det har begynt å «dra i livmoren» de gangene det har klaffet.. så vi får se5 dpo.. rett før testekjør. Magefølelsen er skremmende god herHvordan er det med dere?

Ser på den lengst til høyre!Testet disse 9 dpo kveld, 10 dpo morgen og siste 11 dpo morgen Blir så usikker