Kan fort snu og plutslig kommer det strekSamme her! Skyggen fra i går var nok bare optimisme
8dpo og firetimers tiss kl 07
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan fort snu og plutslig kommer det strekSamme her! Skyggen fra i går var nok bare optimisme
8dpo og firetimers tiss kl 07
Det er akkurat det! Jeg lever i trua endaKan fort snu og plutslig kommer det strek![]()
hva med deg? Klarer du å vente 24 timer eller er det alt for spennende? 
Se der ja!! Her er det noe! Hvor mange dpo er du?Her er skyggen fra i går blitt bitte litt sterkere! Sees nok bedre i virkeligheten
Vis vedlegget 466771
Jeg har allerede testa på 2 urin. Samme resultat! Har så mange tester så kjører på.Det er akkurat det! Jeg lever i trua endaFør jeg virkelig ser antydning til noe annet enn skygge så holder jeg meg til å teste en gang om dagen
hva med deg? Klarer du å vente 24 timer eller er det alt for spennende?
![]()
er 10 dpo i dag så begynner å forberede meg at det ikke gikk denne gangen. Det er det jeg liker med å teste tidlig, så slipper smellen å bli så stor 14 dpo.
10!Se der ja!! Her er det noe! Hvor mange dpo er du?![]()
Åja!! Do iiiit! Det er så spennende!...og nå kjenner jeg det sprenge godt i høyre bryst. Skal jeg svi av en test i morgen tror dere? Har kun tidlig makesure.
Aaah så i tvil. Man føler seg så dum om det er innbilt svangerskap, og samtidig litt godt å leve i uvisshet kontra negativ test. Jeg skal tygge litt på det!Åja!! Do iiiit! Det er så spennende!
Full forståelse!Aaah så i tvil. Man føler seg så dum om det er innbilt svangerskap, og samtidig litt godt å leve i uvisshet kontra negativ test. Jeg skal tygge litt på det!

Åååh så spennende fase du er i nå. Elsker perioden fra 1dpo- 11dpo.5 dpo.. rett før testekjør. Magefølelsen er skremmende god herHvordan er det med dere?
Her får jeg bare mysetester over flere dager, så er nok ikke gravid. Men blir gøy å følge med testinga til resten av gruppa Åååh så spennende fase du er i nå. Elsker perioden fra 1dpo- 11dpo.5 dpo.. rett før testekjør. Magefølelsen er skremmende god herHvordan er det med dere?
Her får jeg bare mysetester over flere dager, så er nok ikke gravid. Men blir gøy å følge med testinga til resten av gruppa Så deilig! Jeg er 8 dpo i dag og kun skyggete mysetester enda. Er fortsatt veldig optimistisk, men kjenner det er fint å forberede meg mentalt på en ny runde5 dpo.. rett før testekjør. Magefølelsen er skremmende god herHvordan er det med dere?

. Føler jeg har «alle» symptomene, vertfall svært likt som de andre gangene jeg har vært gravid. Stuptrøtt, småkvalm, endret luktesans og bhen jeg kjøpte for 2 måneder siden føles litt for liten ut. Dette pleier ikke være normalt i dpo-land hos meg… De gangene jeg har vært gravid har jeg alltid fått svak positiv 9 dpo. Ble så skuffet i dag at jeg kastet alle 3 testene i søpla før jobb. Klarte likevell ikke dy meg med å grave de opp igjen etter jobb for sikkerhetsskyld
Tok også en ny en etter jobb, i svært utvannet urin, og den var like blendahvit.Kan skimte noooe vertfall. Spennende!Testet disse 9 dpo kveld, 10 dpo morgen og siste 11 dpo morgen Blir så usikker
Var litt vanskelig å see, men kan skimte noe kanskje! Men 9 dpo er tidlig da. Spennende9 dpo og bare negative tester. Hadde så store forhåpninger, selv om aksjeleggingen var elendige. Føler jeg har «alle» symptomene, vertfall svært likt som de andre gangene jeg har vært gravid. Stuptrøtt, småkvalm, endret luktesans og bhen jeg kjøpte for 2 måneder siden føles litt for liten ut. Dette pleier ikke være normalt i dpo-land hos meg… De gangene jeg har vært gravid har jeg alltid fått svak positiv 9 dpo. Ble så skuffet i dag at jeg kastet alle 3 testene i søpla før jobb. Klarte likevell ikke dy meg med å grave de opp igjen etter jobb for sikkerhetsskyld
Tok også en ny en etter jobb, i svært utvannet urin, og den var like blendahvit.Vis vedlegget 466829
Det er for spennende La inn dagens test på Premom for eggløsningstest og fikk 0.01 på utslag. Aldri fått utslag før, så det er en startKan skimte noooe vertfall. Spennende!