♡ IKM UKE 33 ♡

8 dpo, og fortsatt høy temp. Sover veldig lett og urolig, våkner tidlig og i natt lå jeg våken etpar timer på natten. Ømme pupper når jeg ligger på magen. Stigende hvilepuls i følge garmin de siste tre tre dagene, men et betydelig hopp i går. Chat gpt responderte med veldig like symptomer på sammenfallende dpo som sist syklus som endte i SA i uke 5-6. Blir spennende å se om dette er lutealfase eller om det er en liten spire. Kjenner meg nesten redd for å bli gravid på nytt i frykt av å miste igjen.

Vedlegg

• Screenshot_20250808_082706_Premom.jpg
    Screenshot_20250808_082706_Premom.jpg
    140,7 KB · Visninger: 18
Det er akkurat det! Jeg lever i trua enda :D Før jeg virkelig ser antydning til noe annet enn skygge så holder jeg meg til å teste en gang om dagen :hilarious: hva med deg? Klarer du å vente 24 timer eller er det alt for spennende? :laughing002
Jeg har allerede testa på 2 urin. Samme resultat! Har så mange tester så kjører på. :hilarious: er 10 dpo i dag så begynner å forberede meg at det ikke gikk denne gangen. Det er det jeg liker med å teste tidlig, så slipper smellen å bli så stor 14 dpo.:Heartred

Last edited:
:)Aaah så i tvil. Man føler seg så dum om det er innbilt svangerskap, og samtidig litt godt å leve i uvisshet kontra negativ test. Jeg skal tygge litt på det!
Full forståelse!
Jeg lever godt med innbilte svangerskap, men det er jo ulikt hvordan man reagerer på negative tester tidlig vs sent :Heartred
For meg er det fortsatt god mental forberedelse å få negativ tidlig, men det kan jo endre seg om det blir mange flere pp :shy:

5 dpo.. rett før testekjør. Magefølelsen er skremmende god her :bag: Hvordan er det med dere?
Åååh så spennende fase du er i nå. Elsker perioden fra 1dpo- 11dpo. :Heartred Her får jeg bare mysetester over flere dager, så er nok ikke gravid. Men blir gøy å følge med testinga til resten av gruppa :D

5 dpo.. rett før testekjør. Magefølelsen er skremmende god her :bag: Hvordan er det med dere?
Åååh så spennende fase du er i nå. Elsker perioden fra 1dpo- 11dpo. :Heartred Her får jeg bare mysetester over flere dager, så er nok ikke gravid. Men blir gøy å følge med testinga til resten av gruppa :D

Så deilig! Jeg er 8 dpo i dag og kun skyggete mysetester enda. Er fortsatt veldig optimistisk, men kjenner det er fint å forberede meg mentalt på en ny runde :)

Blir gøy å følge alle sine tester fremover :pompus:

Ettermiddagstest :)

Vedlegg

• 20250808_160107.jpg
    20250808_160107.jpg
    401,8 KB · Visninger: 67
  • 20250808_160139.jpg
    20250808_160139.jpg
    313,7 KB · Visninger: 67
9 dpo og bare negative tester. Hadde så store forhåpninger, selv om aksjeleggingen var elendige :hilarious: . Føler jeg har «alle» symptomene, vertfall svært likt som de andre gangene jeg har vært gravid. Stuptrøtt, småkvalm, endret luktesans og bhen jeg kjøpte for 2 måneder siden føles litt for liten ut. Dette pleier ikke være normalt i dpo-land hos meg… De gangene jeg har vært gravid har jeg alltid fått svak positiv 9 dpo. Ble så skuffet i dag at jeg kastet alle 3 testene i søpla før jobb. Klarte likevell ikke dy meg med å grave de opp igjen etter jobb for sikkerhetsskyld:dead: Tok også en ny en etter jobb, i svært utvannet urin, og den var like blendahvit.
1754664535483.jpeg

9 dpo og bare negative tester. Hadde så store forhåpninger, selv om aksjeleggingen var elendige :hilarious: . Føler jeg har «alle» symptomene, vertfall svært likt som de andre gangene jeg har vært gravid. Stuptrøtt, småkvalm, endret luktesans og bhen jeg kjøpte for 2 måneder siden føles litt for liten ut. Dette pleier ikke være normalt i dpo-land hos meg… De gangene jeg har vært gravid har jeg alltid fått svak positiv 9 dpo. Ble så skuffet i dag at jeg kastet alle 3 testene i søpla før jobb. Klarte likevell ikke dy meg med å grave de opp igjen etter jobb for sikkerhetsskyld:dead: Tok også en ny en etter jobb, i svært utvannet urin, og den var like blendahvit.Vis vedlegget 466829
Var litt vanskelig å see, men kan skimte noe kanskje! Men 9 dpo er tidlig da. Spennende :D

Back
Topp