♡ IKM uke 32 ♡

12 dpo, og jeg tok en makesure vanlig test som jeg sverger jeg ser en strek på!! Fikk adrenalin til tusen og svidde av en clearblue tidligtest digital, som ble negativ, buhu :sorry:
Ser strek, føle digitale trenge sterkere strek før dei blir positive ❤️ håpe den utvikle seg godt:smiley-angelic001

11 DPO - testene øker - men konstant trykk og lett ubehag på venstre side som gjør at jeg ikke klarer å falle til ro. Helt likt som de to forrige rundene som endte i kjemisk. Hodet forbereder seg på en ny kjemisk, selv om jeg krysser fingrene for at det kanskje går veien denne gang. Denne usikkerheten gjør meg gal :Heartred Vis vedlegget 466713Vis vedlegget 466714
Nyyyydelige tester!

Jeg er så drittlei:arghh: og vil ha mens..
20250807_150313.jpg

Kveldens test etter oppspart urin i 5 timer, ingen strek :sorry: Men svak og rosa strek på formiddagen og kl 14, så får se imorgen igjen.. evt opplever jeg min første kjemiske?

Tok en el test samtidig for å se hvordan det ligger an. Vet de kan øke både pga graviditet men også mensen, så vi får se :confused005:nailbiting::happy:

Vedlegg

• 5C386F5F-3260-4C31-8B63-D59EE4555C5F.jpeg
    5C386F5F-3260-4C31-8B63-D59EE4555C5F.jpeg
    805,9 KB · Visninger: 89
Har nå begynt å spotte. Premom sier ikm dagen min er idag, Flo sier imorgen, så det kan stemme med mensen. Kommer lite, men brunt blod.
Tok en test for moroskyld og den viser såklart en strek, så tenker nok dette er en kjemisk, min første sådan :dead:

Selvfølgelig for godt til å være sant å skulle bli gravid og at den sitter på første forsøk etter MA. Tenker også at det er helt greit, nå får kroppen hatt mensen og renset seg skikkelig igjen etter tabletter og kirurgiske inngrep de siste månedene. Og kanskje forhåpentligvis er mai-baby, som jeg alltid har ønsket, det som blir for oss? :Heartred

Vedlegg

• 85C6281A-4121-43AA-AEDE-92C86FA1E747.jpeg
    85C6281A-4121-43AA-AEDE-92C86FA1E747.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 80
12 DPO - greie tester, men mer vondt/ubehag på venstre side. Har mistet helt troen i forhold til ubehaget. Igår kveld tok jeg meg en Paracet, for det var så voldsomt trykk på venstre side.

Bestilt legetime til mandag, så spent på om jeg blir noe klokere frem til da.
IMG_6514.jpeg
IMG_6515.jpeg

CD29/13dpo(14dpo): Nå håper jeg på tempdropp og menstruasjon :smiley-bounce012
Screenshot_20250808_115944_FF App.jpg

Jeg kan settes på TR selv om hun ikke har banka på døra her ennå. 14 DPO og negativ test, men det går helt fint, kun PP1 :Heartpink Gratulerer til alle gravide og tusen takk for en fin gruppe @Koalabjørn :woot:

12 DPO - greie tester, men mer vondt/ubehag på venstre side. Har mistet helt troen i forhold til ubehaget. Igår kveld tok jeg meg en Paracet, for det var så voldsomt trykk på venstre side.

Vis vedlegget 466786Vis vedlegget 466787
Testene er jo dritfine! Men forstår at du er bekymret mtp historikk. Jeg har foresten hatt mer ubehag i livmor området i de vellykkede graviditetene mine enn i de som ikke gikk bra. Håper for deg :Heartred

Vis vedlegget 466786Vis vedlegget 466787
Det ser jo sååå bra ut :shy: :Heartpink Håper smertene slipper snart og at du får bare være gravid uten ubehaget :smiley-angelic001

Åh dette er irriterende.. testetøs som jeg er, samtidig som jeg småblør:banghead::wtf: den blir jo bare sterkere.. nå ble den til og med registrert å Premom, riktignok som 0.01, men dog registrert.. jeg vet at dette er mensen så det er jo bare å gi seg, men litt spennende likevel:smiley-ashamed004

Vedlegg

• E6371676-10B4-4321-871C-32516FBE4F63.jpeg
    E6371676-10B4-4321-871C-32516FBE4F63.jpeg
    949,9 KB · Visninger: 80
@Koalabjørn - du kan sette meg på gravid. Har tatt intet mindre enn tre blodprøver denne uken - 23 på 11 DPO, 41 på 13 DPO og 78 i dag på 15 DPO. Doblingstider på 58 og så 52 timer. Helt optimalt er det ikke, verken stigningen eller tallene i seg selv, men det er innenfor normalvariasjonen. Klinikken er "helt greit" fornøyde med tallene og vil ha minst to blodprøver til i neste uke, så skal nok holdes på pinebenken en liten stund til ja.

Men - selv om jeg foreløpig ikke vil slippe jubelen helt løs så er det jo ikke annet å si enn at jeg er gravid akkurat nå i alle fall. Og så er det ikke annet å gjøre enn å håpe på at det fortsetter slik i 8 mnd til :Heartred

Benytter anledningen til å takke for støtte og beroligende ord etter første blodprøve, dere er en fin gjeng :Heartred

Last edited:
Åh dette er irriterende.. testetøs som jeg er, samtidig som jeg småblør:banghead::wtf: den blir jo bare sterkere.. nå ble den til og med registrert å Premom, riktignok som 0.01, men dog registrert.. jeg vet at dette er mensen så det er jo bare å gi seg, men litt spennende likevel:smiley-ashamed004
Eg har sett fleire ganger ved kjemisk SA at testene auker rett før eller når blødningen starter, men dei pleie synka kjapt. Om dei ikkje gjer det så kan det være tvilling eller noko anna som exu, sjeldent rester etter kjemisk. Veldig domt at du mista, hadde unt deg å blitt gravid igjen rett etter MA❤️

Back
Topp