Takk gode degÅååå det var trist å høre, sender mange lykkeønskninger og det er fint å følge deg om du orker å være her innemen ta vare på deg selv først og fremst
![]()
Håper det blir positiv test på deg denne runden 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk gode degÅååå det var trist å høre, sender mange lykkeønskninger og det er fint å følge deg om du orker å være her innemen ta vare på deg selv først og fremst
![]()
Håper det blir positiv test på deg denne runden 

Har fortsatt et konstant press på venstre side som jeg har kjent på ved de to forrige kjemiske rundene. Ønsker derfor å avvente til jeg er 14 DPO/søndag slik at jeg ser om testene øker som de skal.@Sommerfugl) skal jeg sette deg på gravid?![]()

Jaa, håper sånn, er uansett så glad kroppen virker balansert igjen hvertfall, det er en god startTakk gode degHåper det blir positiv test på deg denne runden
![]()
Hvis jeg får kommet meg i Mai-forumet så må du love å komme etter, sant? 

Håper du slipper å vente så lengeHar så mensensmerter nå, så kanskje TR kommer tidlig grunnet Letrozol?![]()

@Koalabjørn
Forventa å ha el 18/7 eller 21/7, og mensen enten i helgen eller tidlig denne uken. Kjente symptomer som murringer/stikkinger i livmorområdet, ømme pupper, kvalme, vond korsrygg og mensssmerter fra 23/24 juli, men det forsvant nå for et par dager siden. Kun ømme pupper igjen, og et og annet stikk i nedre del av magen. Hadde noe som lignet på el-slim flere ganger i uka, fra rundt 17/18 juli og nå sist mot slutten av forrige uke!
Ikke fått tr enda, så venter spent.Håper du slipper å vente så lenge![]()
Får som regel mens 15/16dpo..
Er jo superfine tester til berre å være 11dpo då11 DPO - testene øker - men konstant trykk og lett ubehag på venstre side som gjør at jeg ikke klarer å falle til ro. Helt likt som de to forrige rundene som endte i kjemisk. Hodet forbereder seg på en ny kjemisk, selv om jeg krysser fingrene for at det kanskje går veien denne gang. Denne usikkerheten gjør meg galVis vedlegget 466713Vis vedlegget 466714
skjønner usikkerheten, men trykk i livmora, murringer og ubehag er kjempe vanlig i vanlige graviditeter også.Jeg ser noe på denne ihvertfall!12 dpo, og jeg tok en makesure vanlig test som jeg sverger jeg ser en strek på!! Fikk adrenalin til tusen og svidde av en clearblue tidligtest digital, som ble negativ, buhu![]()
Jaa veldig klar over det, og prøver å tenke slik. Men føler det er vanskelig når det kjennes helt likt som når det ikke gikkEr jo superfine tester til berre å være 11dpo dåskjønner usikkerheten, men trykk i livmora, murringer og ubehag er kjempe vanlig i vanlige graviditeter også.

Ser strek! Så dumt hvis det er en skygge!!12 dpo, og jeg tok en makesure vanlig test som jeg sverger jeg ser en strek på!! Fikk adrenalin til tusen og svidde av en clearblue tidligtest digital, som ble negativ, buhu![]()
Ja, den er slem hvis det er en skygge. Synes den var så tydelig, og rosa i virkeligheten. Den svake streken synes fremdeles på den inntørka testenSer strek! Så dumt hvis det er en skygge!!
Må vel holde meg noen timer til ikveld og ta en ny og se
De fine strekene da11 DPO - testene øker - men konstant trykk og lett ubehag på venstre side som gjør at jeg ikke klarer å falle til ro. Helt likt som de to forrige rundene som endte i kjemisk. Hodet forbereder seg på en ny kjemisk, selv om jeg krysser fingrene for at det kanskje går veien denne gang. Denne usikkerheten gjør meg galVis vedlegget 466713Vis vedlegget 466714
Håper den klarer å bli, og fortsetter å stige! Hadde du undersøkt noe rundt at du blir fort gravid med kjenner en del ubehagog får kjemiske? 
Jeg tenker å bestille meg time hos fastlegen for å høre om det, så satser på å få noe svar! Må bare se hvordan dette utvikler seg førstDe fine strekene daHåper den klarer å bli, og fortsetter å stige! Hadde du undersøkt noe rundt at du blir fort gravid med kjenner en del ubehagog får kjemiske?
![]()