♡ IKM uke 32 ♡

@Koalabjørn Du kan bare sette meg på TR, for er 11dpo og negative tester❤️

@Sommerfugl) skal jeg sette deg på gravid? :Heartred
Har fortsatt et konstant press på venstre side som jeg har kjent på ved de to forrige kjemiske rundene. Ønsker derfor å avvente til jeg er 14 DPO/søndag slik at jeg ser om testene øker som de skal.
Klarer liksom ikke helt å glede meg enda når jeg har det konstante trykket på venstre side. Tror hodet prøver å beskytte seg for en ny kjemisk, og derfor ikke klarer å glede seg helt enda :Heartred

Har så mensensmerter nå, så kanskje TR kommer tidlig grunnet Letrozol?:gen014

Nå er jeg usikker på om jeg er 5dpo eller 50 :hilarious: Forventa å ha el 18/7 eller 21/7, og mensen enten i helgen eller tidlig denne uken. Kjente symptomer som murringer/stikkinger i livmorområdet, ømme pupper, kvalme, vond korsrygg og mensssmerter fra 23/24 juli, men det forsvant nå for et par dager siden. Kun ømme pupper igjen, og et og annet stikk i nedre del av magen. Hadde noe som lignet på el-slim flere ganger i uka, fra rundt 17/18 juli og nå sist mot slutten av forrige uke!
Forvirrende denne kroppen:dead: Ikke fått tr enda, så venter spent.

Håper du slipper å vente så lenge :Heartred

Håper jeg også, men ser ikke slik ut- er 13dpo med egg fra venstre og 12dpo med egg fra høyre og tempen er høy ennå:bag: Får som regel mens 15/16dpo..
Screenshot_20250807_085031_FF App.jpg

11 DPO - testene øker - men konstant trykk og lett ubehag på venstre side som gjør at jeg ikke klarer å falle til ro. Helt likt som de to forrige rundene som endte i kjemisk. Hodet forbereder seg på en ny kjemisk, selv om jeg krysser fingrene for at det kanskje går veien denne gang. Denne usikkerheten gjør meg gal :Heartred
IMG_6509.jpeg
IMG_6510.jpeg

11 DPO - testene øker - men konstant trykk og lett ubehag på venstre side som gjør at jeg ikke klarer å falle til ro. Helt likt som de to forrige rundene som endte i kjemisk. Hodet forbereder seg på en ny kjemisk, selv om jeg krysser fingrene for at det kanskje går veien denne gang. Denne usikkerheten gjør meg gal :Heartred Vis vedlegget 466713Vis vedlegget 466714
Er jo superfine tester til berre å være 11dpo då :love017 skjønner usikkerheten, men trykk i livmora, murringer og ubehag er kjempe vanlig i vanlige graviditeter også.

12 dpo, og jeg tok en makesure vanlig test som jeg sverger jeg ser en strek på!! Fikk adrenalin til tusen og svidde av en clearblue tidligtest digital, som ble negativ, buhu :sorry:

Vedlegg

• 15EF0DF4-B7B3-47CE-A4AE-64EB504388EA.jpeg
    15EF0DF4-B7B3-47CE-A4AE-64EB504388EA.jpeg
    1.004,8 KB · Visninger: 120
12 dpo, og jeg tok en makesure vanlig test som jeg sverger jeg ser en strek på!! Fikk adrenalin til tusen og svidde av en clearblue tidligtest digital, som ble negativ, buhu :sorry:
Ser strek! Så dumt hvis det er en skygge!!

Ser strek! Så dumt hvis det er en skygge!!
Ja, den er slem hvis det er en skygge. Synes den var så tydelig, og rosa i virkeligheten. Den svake streken synes fremdeles på den inntørka testen :nailbiting: Må vel holde meg noen timer til ikveld og ta en ny og se:happy:

11 DPO - testene øker - men konstant trykk og lett ubehag på venstre side som gjør at jeg ikke klarer å falle til ro. Helt likt som de to forrige rundene som endte i kjemisk. Hodet forbereder seg på en ny kjemisk, selv om jeg krysser fingrene for at det kanskje går veien denne gang. Denne usikkerheten gjør meg gal :Heartred Vis vedlegget 466713Vis vedlegget 466714
De fine strekene da :shy: Håper den klarer å bli, og fortsetter å stige! Hadde du undersøkt noe rundt at du blir fort gravid med kjenner en del ubehagog får kjemiske? :Heartred

De fine strekene da :shy: Håper den klarer å bli, og fortsetter å stige! Hadde du undersøkt noe rundt at du blir fort gravid med kjenner en del ubehagog får kjemiske? :Heartred
Jeg tenker å bestille meg time hos fastlegen for å høre om det, så satser på å få noe svar! Må bare se hvordan dette utvikler seg først

Back
Topp